Gå til innhold

Duo i oslo

Gjest

Anbefalte innlegg

Whatspp ‪+47 986 17 630‬

Vi er en dynamisk duo hvor hun ene er dominant og hun ene er sub! 

Kathy er Dom og Lisa er sub! 

Vi er 25 og 28 år gamle med fine kropper begge to. Lisa er 100% norsk og Kathy er 50% norsk og 50% amerikansk. 

Annonsen er skrevet fra Kathy sin side! 

Vi tilbyr dere kåte menn der ute 4 fantasipakker:

Kathy og du bruker Lisa. Vi dominerer henne. Bruker henne til det vi vil. Hun tåler mye bank og bruk. Så her koser vi oss sammen mens vi dominerer henne sexuelt og mentalt. Jeg kan bruke strap on og vi tar henne i begge hull samtidig

Jeg dominerer deg og lisa. Jeg gjør hva jeg vil med dere og banker dere skikkelig opp sexuelt og mentalt. Kan også bruke strap on på dere begge. 

Vi utfører en lesbisk show hvor jeg dominerer henne. Bruker henne sexuelt. Du kan komme med innspil på hva jeg skal gjøre med henne. 

Trekant GFE style. Vi begge er kjærestene dine eller en av oss er kjæresten din og hun andre en venninen. Vi kan gjøre flere rollespill. Kom med forslag

Vi utfører og SCAT/TYSK. Prisen er da 8000kr for en time inkl scat/tysk

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...