Nymfopar Skrevet Oktober 7, 2023 Share Skrevet Oktober 7, 2023 Kjæresten og jeg tenner på å bli sett. noen som vil se oss i skogen eller ute et sted? vi er i slutten av 30-årene og normalt pene. Elsker å knulle og ville elsket å se flere av dere runke nær oss. ta kontakt på dm ved interesse. 7 Siter Lenke til kommentar
nudist Skrevet Oktober 9, 2023 Share Skrevet Oktober 9, 2023 Hei Ser gjerne på dere 2 Siter Lenke til kommentar
Metagnostix Skrevet Februar 29, 2024 Share Skrevet Februar 29, 2024 Jeg vil gjerne se på hvis dere gjør det fremover 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 29, 2024 Share Skrevet Februar 29, 2024 Ja, det er en ting å skrive om det, noe helt annet å ta den helt ut og gjøre det i praksis. Siter Lenke til kommentar
Nor Gubben Skrevet Juli 17, 2024 Share Skrevet Juli 17, 2024 På 7.10.2023 den 14.40, Nymfopar skrev: Kjæresten og jeg tenner på å bli sett. noen som vil se oss i skogen eller ute et sted? vi er i slutten av 30-årene og normalt pene. Elsker å knulle og ville elsket å se flere av dere runke nær oss. ta kontakt på dm ved interesse. Hei er dette aktivitet dere fortsatt praktiserer ? 2 Siter Lenke til kommentar
TerjeNilsen Skrevet Juli 17, 2024 Share Skrevet Juli 17, 2024 Skjønner at dere sikkert «druknet» i henvendelser, men hva med å prioritere å svare de 5-10 personene som faktisk bruker og er aktive deltakere på «Østfold-forumet»? 🤷♂️ 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 17, 2024 Share Skrevet Juli 17, 2024 @TerjeNilsen jeg tror aldri de har gjort noe slikt i praksis. For noen par er jo bare det å legge ut en slik forespørsel en kjempestor sak. Og så tenner de på alle de merkelige henvendelsene de får. Sikkert noen som tilbyr penger oxo. Noen par ønsker jo oxo å være tilstede på GB. Ikke for å være tigjengelige, men for å kikke, bli tent, og kanskje de klarer å ha sex selv oxo i en krok 👍 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Juli 18, 2024 Share Skrevet Juli 18, 2024 Det med GB har nesten blitt som en vandrehistorie på diverse forum opp igjennom årene. 3 Siter Lenke til kommentar
Nymfopar Skrevet September 21, 2024 Forfatter Share Skrevet September 21, 2024 Noen som er klare nå? 1 Siter Lenke til kommentar
Nymfopar Skrevet September 21, 2024 Forfatter Share Skrevet September 21, 2024 På 17.7.2024 den 14.17, Nor Gubben skrev: Hei er dette aktivitet dere fortsatt praktiserer ? Ikke fått utført ennå, men vi er klare 1 Siter Lenke til kommentar
slimyboy73 Skrevet September 21, 2024 Share Skrevet September 21, 2024 jeg er klar! tar med sammenleggbar turstol, kikkert, engangsgrill, 6stk. gilde ostepølser, myggnetting, fleshlight magnum XXXL og fiskestang 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 22, 2024 Share Skrevet September 22, 2024 6 timer siden, Nymfopar skrev: Noen som er klare nå? LOL, jeg var overhodet ilkke klar da du la ut denne meldingen i natt og sendte PM. Takk likevel. Flere i distriktet som fikk PM, eller? @TerjeNilsen hadde et godt innspill der. Ville jeg dratt til skogen for å se dere ha sex og være en peeping Tom? Kanskje? Du ville fått spørsmål på forhånd som jeg måtte like svarene på for å komme. Om ingen andre møter opp vil jeg trekke meg rolig tilbake uten at dere har sett meg. Motsatt, om det møter opp minst to til vil vi være så nær at vi ser fittesaftene hennes på pkkken din i mørket. Siter Lenke til kommentar
Nymfopar Skrevet September 22, 2024 Forfatter Share Skrevet September 22, 2024 21 minutter siden, Tototre skrev: LOL, jeg var overhodet ilkke klar da du la ut denne meldingen i natt og sendte PM. Takk likevel. Flere i distriktet som fikk PM, eller? @TerjeNilsen hadde et godt innspill der. Ville jeg dratt til skogen for å se dere ha sex og være en peeping Tom? Kanskje? Du ville fått spørsmål på forhånd som jeg måtte like svarene på for å komme. Om ingen andre møter opp vil jeg trekke meg rolig tilbake uten at dere har sett meg. Motsatt, om det møter opp minst to til vil vi være så nær at vi ser fittesaftene hennes på pkkken din i mørket. Du kjenner kanskje noen som vil bli med? 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 22, 2024 Share Skrevet September 22, 2024 6 timer siden, Nymfopar skrev: Du kjenner kanskje noen som vil bli med? Ja, det gjør jeg. Men her og nå tror jeg de vil at jeg skal ta en for laget. Blir det en positiv opplevelse kommer de til å stå i kø neste gang dere gjør dette. Når jeg har bekreftet at dere er ekte. Hvilket jeg håper! Siter Lenke til kommentar
Nymfopar Skrevet September 22, 2024 Forfatter Share Skrevet September 22, 2024 6 minutter siden, Tototre skrev: Ja, det gjør jeg. Men her og nå tror jeg de vil at jeg skal ta en for laget. Blir det en positiv opplevelse kommer de til å stå i kø neste gang dere gjør dette. Når jeg har bekreftet at dere er ekte. Hvilket jeg håper! Vi avtaler nærmere 😘 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 22, 2024 Share Skrevet September 22, 2024 @Nymfopar er ekte og leverer! Siter Lenke til kommentar
Fainted Skrevet September 23, 2024 Share Skrevet September 23, 2024 2 timer siden, Tototre skrev: @Nymfopar er ekte og leverer! God stemning altså?! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 23, 2024 Share Skrevet September 23, 2024 5 timer siden, Fainted skrev: God stemning altså?! JA! Tidlig søndag morgen våknet jeg til melding om Runketreff i skogen. Ja, ja, ikke hver dag slike tilbud detter inn i innboksen her på forumet. Var i kontakt med dem første gangen de snakket om dette her, så de fulgte opp tidligere samtaler med invitasjonen. Skriver et svar, bla. på Tullekontoret. Og de svarer dette: OK 😁 Nå snakker vi noe helt annet. Deltakere. Ja, det er mye bedre. I løpet av noen formiddagstimer hadde vi kontakt og blitt enige om et utendørs treff seinere på dagen. Det ble faktisk et Gangbang med henne i sentrum. Hun startet med å sitte lettkledd, med mange åpninger, i en sexy drakt i bilen og suge oss gjennom vinduet. Owo. Så kom hun ut og satt på kne på et pledd mens vi fortsatte leken med søkende hender og fingre. Opp å stå, på med kondomer, og knulling i et par stillinger. Førstemann kom i munnen hennes. Etterpå la hun seg i baksetet og ble grundig slikket og fingret. Nybarbert fitte. Fikk bilder/film av barberingen noen timer før. Bra opptakt! Jeg avsluttet med å knulle henne i misjonær der, før jeg kom på magen hennes. Hadde en grei prat med Nymfopar etterpå om opplevelsen mens jeg roet ned før avreise. Så ja, de er ekte og leverer! Siter Lenke til kommentar
Nymfopar Skrevet September 23, 2024 Forfatter Share Skrevet September 23, 2024 3 timer siden, Tototre skrev: JA! Tidlig søndag morgen våknet jeg til melding om Runketreff i skogen. Ja, ja, ikke hver dag slike tilbud detter inn i innboksen her på forumet. Var i kontakt med dem første gangen de snakket om dette her, så de fulgte opp tidligere samtaler med invitasjonen. Skriver et svar, bla. på Tullekontoret. Og de svarer dette: OK 😁 Nå snakker vi noe helt annet. Deltakere. Ja, det er mye bedre. I løpet av noen formiddagstimer hadde vi kontakt og blitt enige om et utendørs treff seinere på dagen. Det ble faktisk et Gangbang med henne i sentrum. Hun startet med å sitte lettkledd, med mange åpninger, i en sexy drakt i bilen og suge oss gjennom vinduet. Owo. Så kom hun ut og satt på kne på et pledd mens vi fortsatte leken med søkende hender og fingre. Opp å stå, på med kondomer, og knulling i et par stillinger. Førstemann kom i munnen hennes. Etterpå la hun seg i baksetet og ble grundig slikket og fingret. Nybarbert fitte. Fikk bilder/film av barberingen noen timer før. Bra opptakt! Jeg avsluttet med å knulle henne i misjonær der, før jeg kom på magen hennes. Hadde en grei prat med Nymfopar etterpå om opplevelsen mens jeg roet ned før avreise. Så ja, de er ekte og leverer! Takk for en hyggelig aften! 2 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 23, 2024 Share Skrevet September 23, 2024 4 timer siden, Nymfopar skrev: Takk for en hyggelig aften! Vel, dere kom og jeg fikk komme. Den lettkledde kvinnen i en drakt full av hull, nettingstrømpelignende sak, fikk fylt to av sine kroppsåpninger. Og hun sugde oxo to samtidig da hun stod på kne utenfor bilen. @Savitar noen ganger får jeg bingo! Siter Lenke til kommentar
frank116655 Skrevet September 23, 2024 Share Skrevet September 23, 2024 Si fra neste gang , da . 🥺 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 23, 2024 Share Skrevet September 23, 2024 @frank116655 de luftet ideen her på forumet for 11 måneder siden før det virkelig skjedde. I hvert fall sa de at det var første gangen de gjorde dette utendørs med totalt fremmede i denne settingen. Lengde trodde mange av oss her på forumet at det aldri kom til å skje. Så skjer det mye natt til søndag: De legger ut flere meldinger natt til søndag, bla. Søndag morgen og formiddag skjer ting raskt. Samme kveld er det noen av oss som treffer dem. Det avgjørende var kanskje at de var åpne for deltakere, ikke bare tilskuere. Og ja, vi var på en offentlig parkeringsplass hvor biler kom og kjørte igjen.... Du kan jo sende en melding (PM) til @Nymfopar og melde din interesse. Hun var god, myk og varm 😘 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg