Gå til innhold

Ivonne / Hanne

Oslo_bukken

Anbefalte innlegg

2 timer siden, jakt77 skrev:

Annonserer hun noe sted?. Eller må man være på Tinder og få treff på henne der?.

Bildene hun bruker er gamle, og hun forfalt noe jævlig etter 2020. Men du finner hennes visst gjerne på alkispubene på Grønland der alkoholen er på sitt billigste. Hun blir med somaliere hjem når promillen runder to og knuller negerpikk uten kondom for en flaske sprit. 

Er dette virkelig noe du vil betale for å utsette deg for? 😂

• Like 3
Lenke til kommentar
5 timer siden, jakt77 skrev:

Annonserer hun noe sted?. Eller må man være på Tinder og få treff på henne der?.

Du må nok være på Tinder / happn eller andre sider. Eller henge rundt i Oslo S, oslo city område eller andre steder. Men lenge siden jeg har sett henne nå i området der når jeg er på møter....kanskje hun har flyttet fra oslo men sikkert ikke langt unna

Men @Oslomann77 la jo ut hennes fulle navn så da er det bare å søke på face og insta

• Like 3
Lenke til kommentar

Men man bør vite hva man utsetter seg for. Flere har opplevd at hun har stukket av med klokker, kontanter osv etter besøk. Hun truer også gjennomgående menn med å anmelde de for voldtekt osv hvis de krever å få tilbake ting hun har stjålet, slår opp med henne osv. 

En fyr som datet henne opplevde at hun låste seg inne på et soverom, ringte politiet og sa de måtte komme fordi hun ble utsatt for vold. Da kom politiet og pågrep fyren og kastet ham på glattcelle. Boligen ble i mellomtiden robbet for verdisaker og bilen hans ripet opp for flere hundre tusen.

En annen eks ble frastjålet bilen sin og brukte ganske lang tid på å få den tilbake (en BMW 7-serie hun kjørte rundt i, rundt 2017-2019 ish).

Hun har blitt diagnostisert med emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse av en psykolog oppnevnt av retten ifm en barnefordelingssak. 

Har sett alle disse dokumentene selv.  Kan oversende noe til uka dersom noen har fått kontakt med henne og vurderer å avtale treff, men har det ikke tilgjengelig akkurat her og nå).

Lar du henne komme på besøk kan du regne med at hun tar en selfie på soverommet ditt mens du er i dusjen og truer med å fortelle kone, unger, naboer og arbeidsgiver at du er horekunde med mindre du betaler. Blir dyrt for en sliten, rusa hore på 45 som 1000 andre menn har tømt seg i som en jævla utedass, spør du meg.

Kondombruken er det vel også så som så med, spesielt når hun raver rundt drita full på brune puber på Grønland og lar hvem som helst (svartinger m.fl.) ta henne med hjem og tømme seg i henne i bytte mot en flaske sprit. 

Endret av Oslomann77
  • Like 4
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Hei Jeg har selv trodd at Jeg datet Ivonne i 2023 og 2024 så her skal dere få litt fra første hånds info

fant denne tråden om henne i Okt 23, konfronterte henne med denne og hun ble rasende og rapporterte den og ba meg gjøre det samme og sa at dette var hennes eks mann som hadde gjort for å svekke henne i en kommende rettsak... 

Jeg ble kontaket av henne på messenger etter påsken 2023 ved at hun la meg til, jeg svarte henne: Hei da jeg trodde at dette var noen som skulle selge camshow eller noe..

Vi møttes i starten av mai 2023 personlig på en kafe i Ytre Enebakk, dette var veldig hyggelig satt og drakk Iskaffe og 3 timer gikk utrolig fort, merket ikke at hun plutselig holdt meg i hånden, aner ikke hvor lenge hun hadde gjort det heller før jeg skulle drikke kaffe ( Ivonne er en mester på manipulere, sier selv hun kan få en hver mann til å gjøre alt for henne)

Vi hadde 3 dater iløpet av noen få dager som var utrolig koselige, men så ble hun vanskelig å forholde seg til dukket ikke opp svarte ikke

Følte noe var rart ved henne så innen 15mai hadde jeg blokkert henne på alle soiale medier og sperret henne, da hun ikke holdt avtaler vi lagde eller hørte noe fra henne.

så 17 mai tenkte jeg får gratulere henne med Nationaldagen valgte å sende mld, da ble vi enige om å møtes 18mai på Oslo S, hun ble forsinket men vi satt i bar der og jeg drakk kaffe og hun øl, hun sa at hun skulle møte en venninde i 30 min og lurte på om jeg ville vente på henne noe jeg gjorde i 3timer prøvde gjentatte ganger å få kontakt men svarte ikke så jeg dro

Noen dager etterpå tok hun kontakt med meg ca 23 tiden på kvelden å lurte på om jeg kunne hente henne på Oslo S, jeg sa kan det men må sove skal opp kl 0430 for å trene kl 05 fast rutine... hun var full og ville hjem. jeg reiste til oslo igjen ingen svar før jeg dro og dro tilbake

en gang ringte hun å ville jeg skulle hente henne igjen på Oslo S da sa hun at hun var på vei med Toget fra Sandefjord det ankom oslo s 0030 jeg var på erongen men hun var ikke i noen av Vognene på toget, sendte sms at dette gidder jeg ikke jeg drar hjem en søndag´s natt

men valgte å vente å se.... Så pluteslig kommer hun gående med sammen med en eldre mørkhudet man fra oslo plaza siden, han med en Prix pose med øl i og hun synelig beruset, når hun så meg rygget hunn 3 skritt fra han og ristet på hodet med at ansikts utrykk ikke gjør deg til kjenne ( som at hun var tatt på fersken ) når de kom opp til der jeg sto gikk jeg fram og han skulle hilse han så ut som han vunnet i lotto ;-) hun sa til meg du er sint du, jeg svarte ikke sint... hun ville bare prate med denne mannen i 10min så skulle hun komme tilbake..... det skjedde ikke, svarte ikke på sms eller tlf 

Dagen etter kom det sms med at dette var en som jobbet for eksen hennes å hadde sittet på med hjem til sin søster i ski, da sier hvorfor ber du meg om å komme å hente deg ?? dette svarte hun aldri på 

så ja hun møter mye rart og driver med mye rart

jeg valgte å fortsette å se hvor glat dette ble, så nå holder jeg på med forliksrådet med å få dom på henne for lån hun ikke hr gjort opp på 75.000.- hun har også skadet bilen min hun fikk låne som hun har fribruk på det er skader for ca 90.000.- og bilen har fra sept 23 til mai 24 kjørt 26800km over hele sør norge

Jeg har kjørt Ivonne til Begravelse i Mandal da familien hadde dratt uten henne, på vei dit fikk hun tlf fra sin advokat om at jeg ikke kunne være med å støtte / trøste henne da familien ville se på dette som at hun hadde tatt med seg en date i begravelsen

vi bodde i perioder sammen hun lånte penger til Depositum på leilighet en gangen jeg satt ved spisebordet og jobbet på min pc så sto vesken hennes vedsiden av meg åpen og jeg skulle hente noe i min pc bag som var på gulvet da så jeg at det lå kondomer i vesken akkurat som at hun ønsket jeg skulle se dette for å få en reaksjon

Så har prøvd å hjelpe henne med alt mulig og hennes sønn lagt til rette for dem med bruk av bil og handlet ting 

spurte henne i desember 23 om hva vi var for noe pr sms, da fikk jeg til svar at det nedverdiget hun seg ikke til å svare pr sms...

Sommeren 2023 skulle vi møtes hun skulle kjære en venninde til fest så møte meg på helsfyr, men dukket ikke opp svarte ikke på sms eller mobil, dagen etter var jeg slette på facebook, da kom det en dårlig unnskylding om at noen hadde hacket facebooken ( hennes Eks mann) men dette stemmer ikke

Så ønsker dere å rote dere bort i henne så be my guest, men vær klar over at det kommer ingen ting godt av dette annet en tomme løfter og brudte avtaler og trussler

jeg har blitt skreket til kalt diverse ting av henne 

• Like 3
  • Sad 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Bærumsmann48 skrev:

Hei Jeg har selv trodd at Jeg datet Ivonne i 2023 og 2024 så her skal dere få litt fra første hånds info

fant denne tråden om henne i Okt 23, konfronterte henne med denne og hun ble rasende og rapporterte den og ba meg gjøre det samme og sa at dette var hennes eks mann som hadde gjort for å svekke henne i en kommende rettsak... 

Jeg ble kontaket av henne på messenger etter påsken 2023 ved at hun la meg til, jeg svarte henne: Hei da jeg trodde at dette var noen som skulle selge camshow eller noe..

Vi møttes i starten av mai 2023 personlig på en kafe i Ytre Enebakk, dette var veldig hyggelig satt og drakk Iskaffe og 3 timer gikk utrolig fort, merket ikke at hun plutselig holdt meg i hånden, aner ikke hvor lenge hun hadde gjort det heller før jeg skulle drikke kaffe ( Ivonne er en mester på manipulere, sier selv hun kan få en hver mann til å gjøre alt for henne)

Vi hadde 3 dater iløpet av noen få dager som var utrolig koselige, men så ble hun vanskelig å forholde seg til dukket ikke opp svarte ikke

Følte noe var rart ved henne så innen 15mai hadde jeg blokkert henne på alle soiale medier og sperret henne, da hun ikke holdt avtaler vi lagde eller hørte noe fra henne.

så 17 mai tenkte jeg får gratulere henne med Nationaldagen valgte å sende mld, da ble vi enige om å møtes 18mai på Oslo S, hun ble forsinket men vi satt i bar der og jeg drakk kaffe og hun øl, hun sa at hun skulle møte en venninde i 30 min og lurte på om jeg ville vente på henne noe jeg gjorde i 3timer prøvde gjentatte ganger å få kontakt men svarte ikke så jeg dro

Noen dager etterpå tok hun kontakt med meg ca 23 tiden på kvelden å lurte på om jeg kunne hente henne på Oslo S, jeg sa kan det men må sove skal opp kl 0430 for å trene kl 05 fast rutine... hun var full og ville hjem. jeg reiste til oslo igjen ingen svar før jeg dro og dro tilbake

en gang ringte hun å ville jeg skulle hente henne igjen på Oslo S da sa hun at hun var på vei med Toget fra Sandefjord det ankom oslo s 0030 jeg var på erongen men hun var ikke i noen av Vognene på toget, sendte sms at dette gidder jeg ikke jeg drar hjem en søndag´s natt

men valgte å vente å se.... Så pluteslig kommer hun gående med sammen med en eldre mørkhudet man fra oslo plaza siden, han med en Prix pose med øl i og hun synelig beruset, når hun så meg rygget hunn 3 skritt fra han og ristet på hodet med at ansikts utrykk ikke gjør deg til kjenne ( som at hun var tatt på fersken ) når de kom opp til der jeg sto gikk jeg fram og han skulle hilse han så ut som han vunnet i lotto ;-) hun sa til meg du er sint du, jeg svarte ikke sint... hun ville bare prate med denne mannen i 10min så skulle hun komme tilbake..... det skjedde ikke, svarte ikke på sms eller tlf 

Dagen etter kom det sms med at dette var en som jobbet for eksen hennes å hadde sittet på med hjem til sin søster i ski, da sier hvorfor ber du meg om å komme å hente deg ?? dette svarte hun aldri på 

så ja hun møter mye rart og driver med mye rart

jeg valgte å fortsette å se hvor glat dette ble, så nå holder jeg på med forliksrådet med å få dom på henne for lån hun ikke hr gjort opp på 75.000.- hun har også skadet bilen min hun fikk låne som hun har fribruk på det er skader for ca 90.000.- og bilen har fra sept 23 til mai 24 kjørt 26800km over hele sør norge

Jeg har kjørt Ivonne til Begravelse i Mandal da familien hadde dratt uten henne, på vei dit fikk hun tlf fra sin advokat om at jeg ikke kunne være med å støtte / trøste henne da familien ville se på dette som at hun hadde tatt med seg en date i begravelsen

vi bodde i perioder sammen hun lånte penger til Depositum på leilighet en gangen jeg satt ved spisebordet og jobbet på min pc så sto vesken hennes vedsiden av meg åpen og jeg skulle hente noe i min pc bag som var på gulvet da så jeg at det lå kondomer i vesken akkurat som at hun ønsket jeg skulle se dette for å få en reaksjon

Så har prøvd å hjelpe henne med alt mulig og hennes sønn lagt til rette for dem med bruk av bil og handlet ting 

spurte henne i desember 23 om hva vi var for noe pr sms, da fikk jeg til svar at det nedverdiget hun seg ikke til å svare pr sms...

Sommeren 2023 skulle vi møtes hun skulle kjære en venninde til fest så møte meg på helsfyr, men dukket ikke opp svarte ikke på sms eller mobil, dagen etter var jeg slette på facebook, da kom det en dårlig unnskylding om at noen hadde hacket facebooken ( hennes Eks mann) men dette stemmer ikke

Så ønsker dere å rote dere bort i henne så be my guest, men vær klar over at det kommer ingen ting godt av dette annet en tomme løfter og brudte avtaler og trussler

jeg har blitt skreket til kalt diverse ting av henne 

Wow her var det mye ja… men: er hon god på å knulle?😉

• Like 1
  • Haha 6
Lenke til kommentar
17 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Jeg kjenner jo ei som datet henne. Har ikke spurt. Hadde hun vært uvanlig god i senga, ville det vel kommet opp? 😆

Nå er det jo også slik at damer også presterer dårlig når de er drita. Og hun her drikker jo gjerne en flaske med bar vodka når hun er i gang. To i promille er normalen, etter hva jeg forstår. Tipper hun da er både ræva, sinna og ustabil samtidig i den tilstanden. 

Begrenset oppside og særdeles stor nedsiderisiko, med andre ord! 😂 Og for det meste går det i svindel uten sex overhodet ut i fra det jeg har sett og hørt. 

• Like 3
Lenke til kommentar
35 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Ja det er ble litt men finns mye mere, å til ditt spørsmål: om hun er god å knulle? ;-)

så er svaret ikke noe å skryte av nå vil si 2 av 10 hun var mye bedre på starten av 2000 på Baltazar når hun jobbet der, da var hun verdt pengen

nå hadde jeg heller betalt for å slippe, men hver sin lyst å smak 

men må si at jeg har pult mange som er mye bedre enn henne, både før og etter henne

hun var til tider uinntresset i kroppskontakt, mest inntresser i hva jeg kunne hjelpe henne med , låne penger, hun ble helt sinsykt når jeg ikke svarte med engang når hun trengte penger eller jeg ikke svarte på om hun kunne låne bilen min

Der kantkjørte hun 7 av 8 felger til 11.000.- pr stk bulk i panseret, foundation over taktrekk solskjermer o.l for å fortelle om litt

Personlig hadde jeg ikke knullet henne med kondom med tigerbalsam på og ny kondom uten på....

• Like 2
  • Haha 4
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Var på jobb møte i Ski idag og som alltid på et sted jeg ikke er ofte sjekker jeg Tinde og Happn for å se om det om det er noe spennde der... å der kom hun opp på begge 2 så mye tyder på at hun kanskje har flyttet. Siden det er en stund siden jeg har sett henne i Oslo område... så noen som vil prøve etter det @Bærumsmann48 og @Oslomann77 skriver så må man bare litt ut på bygda...

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Grisegutt skrev:

Var på jobb møte i Ski idag og som alltid på et sted jeg ikke er ofte sjekker jeg Tinde og Happn for å se om det om det er noe spennde der... å der kom hun opp på begge 2 så mye tyder på at hun kanskje har flyttet. Siden det er en stund siden jeg har sett henne i Oslo område... så noen som vil prøve etter det @Bærumsmann48 og @Oslomann77 skriver så må man bare litt ut på bygda...

Hun har familie som bor der. Tror barnevernet har plassert ungen hennes hos denne familien. Hun mistet i hvert fall omsorgen fordi hun er fyllik, kriminell og komplett sinnssyk. 

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Husker hun godt fra rundt 2+14/2015, da fortalte hun meg hun hadde 75G i bh strl men ville ha større. Vet ikke om det noengang skjedde. Hun var ganske hyggelig på denne tiden, men tørst

• Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, scandiman22 skrev:

Husker hun godt fra rundt 2+14/2015, da fortalte hun meg hun hadde 75G i bh strl men ville ha større. Vet ikke om det noengang skjedde. Hun var ganske hyggelig på denne tiden, men tørst

Vet hun ble lagt inn på sykehus med infeksjon i den ene puppen for et par år siden. Tror faenskapet hadde kapslet seg og kroppen forsøkte å støte bort silikonen, noe som selvsagt ikke går uten å fjerne puppen. Det ville hun ikke, så hun måtte pumpes full av penicilin til kroppen ble bedre. Hun hadde sikkert en del andre infeksjoner også - nedentil - etter å ha solgt seg for sprit og øl til somaliere på Grønland. Hun vanker jo en del på alkispubene dere nede, for der har de den billigste alkoholen i byen. 

Mye mulig det bare er to skinnposer igjen der det en gang var pupper, dersom hun til slutt måtte fjerne dem. Det offentlige tar slike pupper ut - men lar selvsagt ikke skattebetalerne bekoste nye pupper som skal inn.

Uansett så er hun en gammel, alkoholisert haug av en kjerring, godt opp i 40-årene, med pupper som har fått samarbeide med tyngdekraften i over 20 år. Har sett noen toppløse bilder av henne, og da har hun enten ligget på ryggen, slik at hun kan flytte puppene opp der de egentlig skulle være. Eventuelt har hun ligget på siden med den ene armen under puppene, slik at armen fungerer som en "hylle" så ikke puppene forsvinner ned. 
Jeg digger digre silikonpupper, men ikke hvis de befinner seg langt ned på magen! 🤣

• Like 3
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Vet hun ble lagt inn på sykehus med infeksjon i den ene puppen for et par år siden. Tror faenskapet hadde kapslet seg og kroppen forsøkte å støte bort silikonen, noe som selvsagt ikke går uten å fjerne puppen. Det ville hun ikke, så hun måtte pumpes full av penicilin til kroppen ble bedre. Hun hadde sikkert en del andre infeksjoner også - nedentil - etter å ha solgt seg for sprit og øl til somaliere på Grønland. Hun vanker jo en del på alkispubene dere nede, for der har de den billigste alkoholen i byen. 

Mye mulig det bare er to skinnposer igjen der det en gang var pupper, dersom hun til slutt måtte fjerne dem. Det offentlige tar slike pupper ut - men lar selvsagt ikke skattebetalerne bekoste nye pupper som skal inn.

Uansett så er hun en gammel, alkoholisert haug av en kjerring, godt opp i 40-årene, med pupper som har fått samarbeide med tyngdekraften i over 20 år. Har sett noen toppløse bilder av henne, og da har hun enten ligget på ryggen, slik at hun kan flytte puppene opp der de egentlig skulle være. Eventuelt har hun ligget på siden med den ene armen under puppene, slik at armen fungerer som en "hylle" så ikke puppene forsvinner ned. 
Jeg digger digre silikonpupper, men ikke hvis de befinner seg langt ned på magen! 🤣

Enig, digre silikonpupper er magisk, desverre ikke lett å finne

• Like 2
Lenke til kommentar
9 minutter siden, scandiman22 skrev:

Enig, digre silikonpupper er magisk, desverre ikke lett å finne

Du har jo hu Carolina Vincent. Hennes er omtrent på samme størrelse. Hun er også en del yngre enn Ivonne. Men hun er også ekstremt ustabil og sliter med rus (mye stoff).

Alle damer som jobber som sexarbeidere er alvorlig skadet og ødelagt, så det må man nok regne med. Ingen normale damer hadde klart å tvinge seg selv til å bli pult av fem-seks menn av dagen og/eller la gamle, halvfeite menn på 60+ få klemme de ekle, svette kroppene sine inntil (og inni) dem. Normale damer ville fått panikkanfall og ikke klart å gjennomføre. De eneste som klarer å la seg bli misbrukt på den måten er damer totalt uten noen form for selvrespekt og sperrer. Damer som klarer å "koble ut" og la det skje. Dette er en teknikk som ofte læres opp som en forsvarsmekaniske av de som blir utsatt for grove og gjentatte overgrep i barndommen. Så har du de som er så rusa at de er helt fjerne. Prostituerte er gjerne begge deler. Så å finne ei hore som ikke er rusmisbruker, eller alvorlig psykisk syk og samtidig har store silikonpupper kan bli en utfordring.

Endret av Oslomann77
  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Ser ut som hun har flyttet til Ski, har vært det noen ganger nå med jobben. Å da popper hun opp på Happn, nå kommer jo varmen så da blir hun vel å se ute med mindre klær... bare å spørre henne om et treff når jeg ser hun på gata...

• Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Grisegutt skrev:bare å spørre henne om et treff når jeg ser hun på gata...

Tør du det, etter alt som står om henne her, altså? 🤣

• Like 1
Lenke til kommentar
På 17.3.2025 den 20.35, Rampen skrev:

Tør du det, etter alt som står om henne her, altså? 🤣

Altså har møtt henne for 20år siden, skader ikke spørre, og skal ikke gifte meg🤣

Selv om jeg heller litt til at man skal leve på minnene...

• Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Grisegutt skrev:

Altså har møtt henne for 20år siden, skader ikke spørre, og skal ikke gifte meg🤣

Selv om jeg heller litt til at man skal leve på minnene...

20 år med rus og psykiatri kan ødelegge mange av de gode minnene for deg! 😂

Nå går det jo tydeligvis i sex med somaliere i bytte mot alkohol og gangbang med menn i pensjonsalder! 😳

• Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Rampen skrev:

20 år med rus og psykiatri kan ødelegge mange av de gode minnene for deg! 😂

Nå går det jo tydeligvis i sex med somaliere i bytte mot alkohol og gangbang med menn i pensjonsalder! 😳

Ja som sagt, så er kanskje minnene fra Munkedamsveien 65 best...

Men ser hun bra ut og ikke ut som noen skriver her er det bare å spørre...

Men ser sliten og gammel ut da fins det mange andre

• Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Grisegutt skrev:

Ja som sagt, så er kanskje minnene fra Munkedamsveien 65 best...

Men ser hun bra ut og ikke ut som noen skriver her er det bare å spørre...

Men ser sliten og gammel ut da fins det mange andre

Munkedamsveien 65? Er det der horehuset hennes lå? Det som het Baltazar hvor hun startet karrieren sin som prostituert?

• Like 1
Lenke til kommentar
På 26.1.2025 den 13.49, Oslomann77 skrev:

Du har jo hu Carolina Vincent. Hennes er omtrent på samme størrelse. Hun er også en del yngre enn Ivonne. Men hun er også ekstremt ustabil og sliter med rus (mye stoff).

Alle damer som jobber som sexarbeidere er alvorlig skadet og ødelagt, så det må man nok regne med. Ingen normale damer hadde klart å tvinge seg selv til å bli pult av fem-seks menn av dagen og/eller la gamle, halvfeite menn på 60+ få klemme de ekle, svette kroppene sine inntil (og inni) dem. Normale damer ville fått panikkanfall og ikke klart å gjennomføre. De eneste som klarer å la seg bli misbrukt på den måten er damer totalt uten noen form for selvrespekt og sperrer. Damer som klarer å "koble ut" og la det skje. Dette er en teknikk som ofte læres opp som en forsvarsmekaniske av de som blir utsatt for grove og gjentatte overgrep i barndommen. Så har du de som er så rusa at de er helt fjerne. Prostituerte er gjerne begge deler. Så å finne ei hore som ikke er rusmisbruker, eller alvorlig psykisk syk og samtidig har store silikonpupper kan bli en utfordring.

Hvem er Carolina?. Er det ei som har noen annonse ute?. Er hun og treffe?.

Lenke til kommentar
5 timer siden, jakt77 skrev:

Hvem er Carolina?. Er det ei som har noen annonse ute?. Er hun og treffe?.

Er vel hu som var gjest på Mannnegruppa Ottar for noen år siden? Spilte inn noe pornofilmer for mange år siden og kaller seg "pornostjerne" (nåvel). 

Er nærmere 40 nå og driver OF fra utlandet, etter hva jeg forstår. Men er fra tid til annen i Norge og selger seg da samtidig. Hun har vel en egen tråd her inne. 

Lenke til kommentar
49 minutter siden, Rampen skrev:

Er nærmere 40 nå og driver OF fra utlandet, etter hva jeg forstår. Men er fra tid til annen i Norge og selger seg da samtidig. Hun har vel en egen tråd her inne. 

En forvirrende tråd, mange forskjellige "Karoliner" og bytting av nick, men hun du henviser til har flere tråder her inne, bl.a. her; 

(mener du forresten denne er samme som du fikk gammelt bilde av?)

Lenke til kommentar
7 minutter siden, nelson2 skrev:

En forvirrende tråd, mange forskjellige "Karoliner" og bytting av nick, men hun du henviser til har flere tråder her inne, bl.a. her; 

(mener du forresten denne er samme som du fikk gammelt bilde av?)

Dette er den Carolina jeg siktet til, ja. Men hun er ikke "Norske Kathrine". Det er Ivonne Nesse som er "Norske Kathrine" som du fant en annonse av (fra 2009).

Det står en del om dette i denne tråden og tråden om Kathrine. Ivonne er identifisert som Kathrine av en rekke tidligere kunder som kjenner henne igjen. Ivonne/Kathrine er også en del eldre enn Carolina, etter hva jeg forstår. Ivonne har jo solgt kroppen sin i ca 25 år - kanskje mer. 

Endret av Rampen
  • Like 2
Lenke til kommentar