thorm Skrevet Februar 3, 2024 Share Skrevet Februar 3, 2024 Akkurat nå, anonymbruker skrev: var en misforståelse, trodde du siktet til meg 🖖 Nope. Da hadde jeg sat det til deg og ikke alle 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 5, 2024 Share Skrevet Februar 5, 2024 På 27.1.2024 den 4.56, anonymbruker skrev: jeg har vært der. vi fikk god tone, drakk sammen, ble fucked up. hun er bad, ligner på beyonce. hun er litt dominerende, jeg satt henne på plass. eneste minus er at hun liker å bli fucked up litt mer en meg. Hvordan bad? Er hun rå lissom? Med på alt? Formene, er de real? Liker big ass, small waist 😍 Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 5, 2024 Share Skrevet Februar 5, 2024 Akkurat nå, Billyboy skrev: Hvordan bad? Er hun rå lissom? Med på alt? Formene, er de real? Liker big ass, small waist 😍 stemmer, bad som råå! med på alt, penetrering med dong. formene er ekte! som du sa, stor rumpe(ikke gigantisk) tynn rundt midjen. hun er flink til å ta kontroll over treffet. skikkelig vakker. liker du beyonce, så vil du like henne. veldig forførerne. 3 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 5, 2024 Share Skrevet Februar 5, 2024 Penetrering med dång! Utrolig! 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 5, 2024 Share Skrevet Februar 5, 2024 På 20.12.2023 den 17.26, johnlogan skrev: Om hun jobber til uke skal jeg prøve henne! Fikk du testet ut? Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 5, 2024 Share Skrevet Februar 5, 2024 nav klienten revenger slår til igjen... han har ingen informasjon å komme med, bare "riddles" beste er å bare ignorere han. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 5, 2024 Share Skrevet Februar 5, 2024 (endret) 4 for 1 time. Ønsker meg testløp til 2 for 30 min for slike damer. Men ikke så lett å få til 😀 Endret Februar 5, 2024 av Karsten Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 5, 2024 Share Skrevet Februar 5, 2024 Akkurat nå, Karsten skrev: 4 for 1 time. Ønsker meg testløp til 2 for slike damer. Men ikke så lett å få til 😀 hehe, hun skaper minner for livet. du kan se på det som en innvestering 💸 det er en av mine sykeste kvelder. og som du vett, jeg har vært over alt, og opplevd alt🐶 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 (endret) Helt rå dame, anbefales på det sterkeste. Hun har gitt meg opplevelser jeg ikke glemmer. Fy faen for en rakett hu er, dette er hva vi trenger mer av. Endret Februar 14, 2024 av Apeesel Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Akkurat nå, Apeesel skrev: Helt rå dame, anbefales på det sterkeste. Hun har gitt meg opplevelser jeg ikke glemmer. Fy faen for en rakett hu er, dette er hva vi trenger mer av. kunne ikke sagt meg mer enig! ei av di beste opplevelses pikene jeg har vært borti! hun er fra en annen planet.. tror di kaller den colombia🧑🚀 1 1 Siter Lenke til kommentar
Lasse6969 Skrevet Mars 16 Share Skrevet Mars 16 Noe nye oppdateringer på Yiia?🤓 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg