Por mi Skrevet Januar 5, 2024 Share Skrevet Januar 5, 2024 Jeg kan bekrefte at det faktisk stemmer nokså bra. 2 timer siden, Offshoremann skrev: Har ikke møtt henne, men har sett bilder av henne på insta, og tror ikke høyde/vekt forholdet hun skriver på SD stemmer helt. Men virker hyggelig. Jeg skulle treffe henne en gang, men hun er i perioder helt borte fra å sjekke både snap og sd, så vanskelig å få avtalt og bekreftet. Siter Lenke til kommentar
Kerryhill Skrevet Januar 6, 2024 Share Skrevet Januar 6, 2024 Hadde kontakt med Barbie milf, heilt ok men så vart ho plutselig borte. Blokkert meg eller bare slette profilen sin. Kansje noen som vet? Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Januar 6, 2024 Share Skrevet Januar 6, 2024 Kjenner til, se innlegget over Veldig useriøs dame som visstnok er i forhold eller gift. Utrolig høy på seg selv og helt håpløs useriøs. Sier som jeg sa tidligere, styr unna karær! Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Januar 6, 2024 Share Skrevet Januar 6, 2024 Hu har nok blokka deg, til meg sa hun "at 3k kun var det øst-europeiske eller mørkhudede tok og at hu skulle ha mye mer enn dette". Jeg satte na litt på plass, før jeg blokket henne herifra til helvette Siter Lenke til kommentar
Kerryhill Skrevet Januar 6, 2024 Share Skrevet Januar 6, 2024 16 minutter siden, Por mi skrev: Hu har nok blokka deg, til meg sa hun "at 3k kun var det øst-europeiske eller mørkhudede tok og at hu skulle ha mye mer enn dette". Jeg satte na litt på plass, før jeg blokket henne herifra til helvette Stod på profilen at hu ikke tok treff. Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Januar 6, 2024 Share Skrevet Januar 6, 2024 Ja men hu endra det etterhvert tror jeg faktisk..for hu virka klar for det innledningsvis. fikk snappen og sånn Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Januar 6, 2024 Share Skrevet Januar 6, 2024 Noen av dere karær som har møtt Teenie fra SD ? SKriv gjerne på pm om ønskelig Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Januar 6, 2024 Share Skrevet Januar 6, 2024 Fant ut at Barbiegirl bruker bilder fra andre enn seg selv. Ett av bildene i privat album har hun stjålet fra en ins profil.... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 12, 2024 Share Skrevet Januar 12, 2024 Er egentlig ikke vanskelig å finne selskap for en liten kveld for rundt 4K der inne, selv noen kroner lavere. Men lurer på en sak. Det er noen som vil treffes en gang først, uten å gå hele veien. Skjønner godt hvorfor de vil det, men hva i all verden skal en finne på da når en egentlig bare vil gjemme seg bort i frykt for at noen som kjenner kona ser deg sammen med en flott ung kvinne. Siter Lenke til kommentar
Lukas Skrevet Januar 12, 2024 Share Skrevet Januar 12, 2024 9 timer siden, Offshoremann skrev: Er egentlig ikke vanskelig å finne selskap for en liten kveld for rundt 4K der inne, selv noen kroner lavere. Men lurer på en sak. Det er noen som vil treffes en gang først, uten å gå hele veien. Skjønner godt hvorfor de vil det, men hva i all verden skal en finne på da når en egentlig bare vil gjemme seg bort i frykt for at noen som kjenner kona ser deg sammen med en flott ung kvinne. Prøv med en biltur. Noen blir med på det, selv om det nok er scary for mange. "Tilfeldig" møte på en pub eller utested funker også. Om du treffer noen kjente da så var hun jenta "bare tilfeldig" Siter Lenke til kommentar
utepåvift Skrevet Juli 28, 2024 Share Skrevet Juli 28, 2024 Lite aktivitet på Haugalandet der inne for tida. Gjelder Stavanger også, men særs dødt på Haugalandet. 1 Siter Lenke til kommentar
Allwaysthere Skrevet Juli 28, 2024 Share Skrevet Juli 28, 2024 27 minutter siden, utepåvift skrev: Lite aktivitet på Haugalandet der inne for tida. Gjelder Stavanger også, men særs dødt på Haugalandet. Tar seg nok opp i august når kredittkort regninger skal betales etter dyre ferier 😅 1 1 Siter Lenke til kommentar
Fotomadness Skrevet Juli 28, 2024 Share Skrevet Juli 28, 2024 Aldri gi sukker, uten noen tilbake der og da... Jupp snakker av erfaring... 🙈 1 Siter Lenke til kommentar
utepåvift Skrevet Juli 28, 2024 Share Skrevet Juli 28, 2024 38 minutter siden, Fotomadness skrev: Aldri gi sukker, uten noen tilbake der og da... Jupp snakker av erfaring... 🙈 Det har jeg unngått ved kun å bruke cash og rett i hånda. 1 Siter Lenke til kommentar
B James Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 Noe nytt å melde på denne fronten? 2 Siter Lenke til kommentar
erik01 Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 Pratet litt med skinnybabe 11 fra egersund! 99% sikker dette er ei scamer. Høy pris og forlangte hotel og pengene skulle ho ha før klena gikk av🙈 Å ikke sugde ho kuk heller🤣 Ellers tror jeg bare det er de samme gamle gjengangerne som aldri svarer eller bare er ute etter og lure deg for mest mulig gryn! 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 Sd er håpløst om dagen ja! sjekk ut Brondie og madelen.m noen som kjem nokon veg der? 1 Siter Lenke til kommentar
erik01 Skrevet Oktober 16, 2024 Share Skrevet Oktober 16, 2024 Har mistanke om at brondie kan være en mann som står bak! Vet det har vert det bak noen av de andre profilene! 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 16, 2024 Share Skrevet Oktober 16, 2024 Ja, Sd babes med kølle er ikke noe særlig! 1 2 Siter Lenke til kommentar
utepåvift Skrevet Oktober 17, 2024 Share Skrevet Oktober 17, 2024 På 15.10.2024 den 17.43, erik01 skrev: Pratet litt med skinnybabe 11 fra egersund! 99% sikker dette er ei scamer. Høy pris og forlangte hotel og pengene skulle ho ha før klena gikk av🙈 Å ikke sugde ho kuk heller🤣 Ellers tror jeg bare det er de samme gamle gjengangerne som aldri svarer eller bare er ute etter og lure deg for mest mulig gryn! Pengene før klærne faller av er da ikke uvanlig. Skal de ha penger før møte ringer alarmklokkene mine. Tenker det er god folkeskikk å ordne økonomien før klærne faller 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 17, 2024 Share Skrevet Oktober 17, 2024 Men en re hore ja enig, men med sd piker varierer det veldig vanligvis er demeget avslappet når det kommer til den betalingen..når den skjer 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 Hadde kontakt med en SD dame fra Stavanger. Hun reiser til frem og tilbake til Oslo. Mørkt hår og ganske voksen. Husker ikke navnet. Siter Lenke til kommentar
Kbeen Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 3 timer siden, Kayzer skrev: Hadde kontakt med en SD dame fra Stavanger. Hun reiser til frem og tilbake til Oslo. Mørkt hår og ganske voksen. Husker ikke navnet. Ganske voksen er relativt, men vet om ei som passer beskrivelsen. Hadde du fysisk kontakt, eller ble det bare praten på SD? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 (endret) 3 timer siden, Kbeen skrev: Ganske voksen er relativt, men vet om ei som passer beskrivelsen. Hadde du fysisk kontakt, eller ble det bare praten på SD? Det ble ett (1) møte ja - i Oslo. Endret Oktober 19, 2024 av Kayzer Siter Lenke til kommentar
erik01 Skrevet Oktober 20, 2024 Share Skrevet Oktober 20, 2024 Stine på sd du mener? Relativt voksen på alle måter🙈 1 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg