Raul1968 Skrevet August 20, 2023 Share Skrevet August 20, 2023 Noen som hart noen tips å dele ? Siter Lenke til kommentar
Turckomoose Skrevet August 20, 2023 Share Skrevet August 20, 2023 @Por mi pm gjerne meg også Siter Lenke til kommentar
Perjohan Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 Tar også gjerne imot pm😊 Siter Lenke til kommentar
Mann-bergen Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 Jeg også 👌😀 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet August 23, 2023 Share Skrevet August 23, 2023 "Millie8" kan virkelig anbefales! Hu gjør alt. Ser hun ikke har vært så aktiv siste tiden.. Siter Lenke til kommentar
Perjohan Skrevet August 24, 2023 Share Skrevet August 24, 2023 13 timer siden, Por mi skrev: "Millie8" kan virkelig anbefales! Hu gjør alt. Ser hun ikke har vært så aktiv siste tiden.. Har du kontaktinfo? Siter Lenke til kommentar
CTD542 Skrevet September 26, 2023 Share Skrevet September 26, 2023 På 20.8.2023 den 18.25, Por mi skrev: Ja, pm Pm her og? Siter Lenke til kommentar
pernor Skrevet September 27, 2023 Share Skrevet September 27, 2023 Tar gjerne imot PM Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 2, 2023 Share Skrevet Oktober 2, 2023 De jeg kjente til har lagt opp. :(( Siter Lenke til kommentar
Jorg42 Skrevet Desember 4, 2023 Share Skrevet Desember 4, 2023 Noen som har noen bra SD i Bergen å anbefale? Siter Lenke til kommentar
lillelabb Skrevet Desember 4, 2023 Share Skrevet Desember 4, 2023 1 time siden, Jorg42 skrev: Noen som har noen bra SD i Bergen å anbefale? Det er svakt nå om dagen. Har et par som ikke er på SD currently. Siter Lenke til kommentar
Jorg42 Skrevet Desember 4, 2023 Share Skrevet Desember 4, 2023 2 minutter siden, lillelabb skrev: Det er svakt nå om dagen. Har et par som ikke er på SD currently. ok, noen å dele? Møtt mange i Bergen? Siter Lenke til kommentar
lillelabb Skrevet Desember 4, 2023 Share Skrevet Desember 4, 2023 27 minutter siden, Jorg42 skrev: ok, noen å dele? Møtt mange i Bergen? Møtt et par ja. Vil helst holde de beste for meg selv. Men er stort sett bare luremus og svimle priser for treff ser nå på SD. Går litt i bølger Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 Enig i at det var flere i Bergen tidligere. Enten skyhøye priser eller bildesalg pt. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 8, 2023 Share Skrevet Desember 8, 2023 Passet ikke denne gangen, men var flere som var interesserte da jeg spurte på SD. Men ikke alle som er pålogga så ofte, og gjerne for sent når det endelig responderes. Siter Lenke til kommentar
lillelabb Skrevet Desember 8, 2023 Share Skrevet Desember 8, 2023 Joda de finnes, men man må jobbe litt. Så deler man gjerne ikke de beste på et åpent forum heller… Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Desember 15, 2023 Share Skrevet Desember 15, 2023 På 8.12.2023 den 19.17, lillelabb skrev: Joda de finnes, men man må jobbe litt. Så deler man gjerne ikke de beste på et åpent forum heller… Hvorfor deler man ikke de beste? Har du misforstått meningen med forumet? Siter Lenke til kommentar
lillelabb Skrevet Desember 15, 2023 Share Skrevet Desember 15, 2023 Nei. Hvorfor i allverden skal man dele sine gullkalver som man gjerne har brukt mye tid på å bygge kjemi og tillit med på et åpent forum? Da risikerer jeg å bli utkonkurrert av noen med større lommebok. Her må du nok gjøre grovjobben selv kompis. SD er ikke det samme som eskorter. Tror det er du som har misforstått. Jeg advarer selvfølgelig mot useriøse og svindlere 3 timer siden, Idaws skrev: Hvorfor deler man ikke de beste? Har du misforstått meningen med forumet? Er mer en hjertelig velkommen til å dele erfaringer på pm. Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Desember 16, 2023 Share Skrevet Desember 16, 2023 12 timer siden, lillelabb skrev: Nei. Hvorfor i allverden skal man dele sine gullkalver som man gjerne har brukt mye tid på å bygge kjemi og tillit med på et åpent forum? Da risikerer jeg å bli utkonkurrert av noen med større lommebok. Her må du nok gjøre grovjobben selv kompis. SD er ikke det samme som eskorter. Tror det er du som har misforstått. Jeg advarer selvfølgelig mot useriøse og svindlere Er mer en hjertelig velkommen til å dele erfaringer på pm. Jeg har møtt mange fra SD. Og har delt velvillig om mine erfaringer. Både gode og dårlige. Har selv brukt timesvis på å luke ut bildeselgere og svindlere. Og har postet om det slik at andre slipper å gjøre samme jobben eller bli lurt. Og det er jo hele poenget med et forum som dette. Så det er fremdeles du som har misforstått. Jeg hadde ikke delt en dritt med deg på PM. Og hadde du sendt meg dine erfaringer på PM, så hadde jeg repostet dem åpent. 1 Siter Lenke til kommentar
lillelabb Skrevet Desember 16, 2023 Share Skrevet Desember 16, 2023 44 minutter siden, Idaws skrev: Jeg har møtt mange fra SD. Og har delt velvillig om mine erfaringer. Både gode og dårlige. Har selv brukt timesvis på å luke ut bildeselgere og svindlere. Og har postet om det slik at andre slipper å gjøre samme jobben eller bli lurt. Og det er jo hele poenget med et forum som dette. Så det er fremdeles du som har misforstått. Jeg hadde ikke delt en dritt med deg på PM. Og hadde du sendt meg dine erfaringer på PM, så hadde jeg repostet dem åpent. Javel vi får vel være enige om å være uenig da. Så vidt meg bekjent så finnes det ikke noen vedtekter som beskriver formålet med denne siden. Noterer meg at jeg ikke skal sende deg PM Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg