Gutten_91 Skrevet August 19, 2023 Share Skrevet August 19, 2023 Hei! Skal en tur til Essen i slutten av August. Er det noen steder der som er verdt å besøke? Og hvordan er markedet der 😁 1 Siter Lenke til kommentar
Munster1 Skrevet August 19, 2023 Share Skrevet August 19, 2023 1 time siden, Gutten_91 skrev: Hei! Skal en tur til Essen i slutten av August. Er det noen steder der som er verdt å besøke? Og hvordan er markedet der 😁 Sjekk Mrs.Emma i Essen.Hu har gode anmeldelser.Se innlegg av 5.8. Ellers bla litt til du finner flere innlegg fra Essen. https://huren-test-forum.lusthaus.cc/forumdisplay.php?f=33 1 Siter Lenke til kommentar
Gutten_91 Skrevet Januar 30 Forfatter Share Skrevet Januar 30 Litt info ifm. besøk til Essen. Etter en lystig kveld fikk jeg absolutt lyst på kvinnelig selskap.. Etter utallige meldinger på whats app og telegram, gjorde jeg et enkelt google søk (red light Essen). Da fikk jeg opp akkurat det jeg kunne tenke meg, her var det jo faktisk en gate full av muligheter (stahlstraße) . Meget fornøyd med utvalget, og utfallet på kvelden 👍🏼 3 1 Siter Lenke til kommentar
Norwayboy Skrevet Februar 14 Share Skrevet Februar 14 Er vi bortskjemt med utvalget hjemme? Jeg har vært flere steder der jeg kunne tenke aktiviteten var høyere enn hjemme. På en biltur gjennom Oslo eller andre strøk haugevis av muligheter vel å merke thai, men har møtt noen utenfor salog også. I utland er det plutselig "mindre" valg. Var innom en thaimassasje i dag. Ser prisen er 20E for 30min fot eller 30min nakke. En sliten dame kommer inn. Halvtime 50Euro. Sikker på at jeg fant en krok men det var ikke bra. Full retrett. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg