Camillainoslo Skrevet August 18, 2023 Share Skrevet August 18, 2023 Gled dere ❤️ Milla og Levina kommer til Stavanger i dag!! to høye blonde norske jenter fra Oslo kommer til Stavanger nå leilighet i et eksklusivt nabolag. 3 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Oktober 28, 2023 Share Skrevet Oktober 28, 2023 Hei! Get lost! 1 Siter Lenke til kommentar
Morten Skrevet Februar 18 Share Skrevet Februar 18 På 28.10.2023 den 14.52, Revenger skrev: Hei! Get lost! Kan du utdype? Er bare svindel? 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 18 Share Skrevet Februar 18 Det var nok d jeg antok, men så sikker kunne jeg ikke være, bøllete😊 Damen til høyere skulle jeg gjerne ha møtt. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Morten Skrevet Februar 18 Share Skrevet Februar 18 4 minutter siden, Revenger skrev: Det var nok d jeg antok, men så sikker kunne jeg ikke være, bøllete😊 Damen til høyere skulle jeg gjerne ha møtt. Var samme jeg tenkte høyre skulle smakt litt ja 😅 2 1 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Februar 19 Share Skrevet Februar 19 Som gammel AP mann, med mottoet "alle skal med" så hadde jeg møtt begge to, med glede. ❤️ 1 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 19 Share Skrevet Februar 19 På 18.8.2023 den 5.01, Camillainoslo skrev: Gled dere ❤️ Milla og Levina kommer til Stavanger i dag!! to høye blonde norske jenter fra Oslo kommer til Stavanger nå leilighet i et eksklusivt nabolag. Esklusiv naborlag i Stavanger..åha,.. Lese som:En kjellerleilighet i Klepp 😂😂😂 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg