Gå til innhold

sweet-alice

Jodkek

Anbefalte innlegg

Denne og Shasha Tantric har litt for mange likheter til at det kan være tilfeldig.

Veldig unge/petit, 40+ kg

Selger 15-minuttere

Nesten lik tekst/meny og litt for bra engelsk

Nokså nye annonser

Hvis du ikke styrer unna pga. den åpenbare trafficking-faren, er det sikkert lurt å gjøre det av hensyn til risikoen.

EDIT: Jeg googlet telefonnumrene på begge annonsene. Numrene tilhører samme person, som har et navn jeg tror kan være rumensk. Da hadde jeg rett. Tipper flere andre annonser også har telefonabonnent på den samme personen. 

Endret av Pennen
Lenke til kommentar

Lina Sweet er har også telefonnummer som er knyttet til samme navn. Hun har flere gode anmeldelser, men de som har anmeldt har få anmeldelser og kan være bakmenn.

Det er flere på RE som er knyttet til samme person gjennom telefonnummer, men at det finnes et nettverk betyr ikke nødvendigvis at det er snakk om trafficking. Men det er definitivt en risiko her. Jeg blir også litt skeptisk av at alle tre tar 1300 for en time, som er ganske lavt for tiden.

• Like 2
Lenke til kommentar

Besøkte hun i fjor, ser akkurat ut som på bildet og er sikkert ålreit om du ikke har stort lem. Ikke verdt det for min del, brukte "håndtrikset" under akten og maste mye på å komme samt en kommentar om at hun vanligvis "tar ekstra betalt for big size"... Var ikke så mye penger tapt men aldri igjen.

• Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, ungkar9 skrev:

Besøkte hun i fjor, ser akkurat ut som på bildet og er sikkert ålreit om du ikke har stort lem. Ikke verdt det for min del, brukte "håndtrikset" under akten og maste mye på å komme samt en kommentar om at hun vanligvis "tar ekstra betalt for big size"... Var ikke så mye penger tapt men aldri igjen.

Takk, da er det uaktuelt 👍

Lenke til kommentar