Gjest Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Hei Ringte på en massasje annonse (mulig også mer, men spesifiserte massasje opplevelse på sin nettside) Uansett, ringte og ble slått i bakken av hva som må være den mest sensuelle og behagelige kvinnestemme. Desverre hadde hun ikke ledig tid denne dagen, men ba meg ta kontakt dagen etter. Husker ikke hva hun het eller hvir jeg fant annonse. Noen som kan hjelpe? Hadde spansk brytning (tror jeg) og MEGET sensuell stemme. Gracias:) Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Kanskje det er hun som deltar her på forumet og bl.a tilbyr tantra? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Hva med å sjekke telefonloggen? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Fra November.....? Siter Lenke til kommentar
anders2 Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 ofte på 'dine/mine' sider hos telefon abo. leverandøren, på faktura eller logg eller noe så står det alle nummer du har ringt. Siter Lenke til kommentar
Villdyret Skrevet Januar 24 Share Skrevet Januar 24 Lurer på om Li Ming kommer tilbake, - apropos kineser. Hun likte jeg. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg