Gå til innhold

Norske katrine

Tullebukk92

Anbefalte innlegg

• 5 months later...

Styr LANGT unna.. 

Jeg forsøkte meg for en stund siden. Når jeg kom til stedet ble jeg oppringt av en mann som kom med trusler om både det ene og det andre, samt krevde en stor sum penger med noen minutters frist for å betale. Om jeg ikke betalte ville han kontakte arbeidsgiver, foreldre og øvrig familie. 

Så, styr unna. 

Lenke til kommentar

Altså kjære svin, her er telefon nr linket til en mann, hvorfor i alle dager velger dere å kontakte vedkommede? Er jo åpenbart scam. Han fyren der har holdt på lenge, tydeligvis folk som fortsatt går i fella. Idioten gjør ikke mye så bare ignorer truslene, synd politiet ikke gjør noe med sånne jævler. Istede bruker de ressurser på oss som bare vil ha det koselig.

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
53 minutter siden, Revenger skrev:

Du er svinet som ikke har varslet - right?

Varslet? Visste ikke at jeg inngikk en bindende avtale om å si ifra om enhver ting som er temmelig åpenbart for de fleste med 3 hjerneceller 😂. Enkelte av dere tenker rett og slett med kuken og tar ikke forhåndsregler. Det ligger masse god info på forumet og kan enkelt søkes opp. Er tlf knyttet opp mot en mann så hold dere unna, enkelt og greit. 

Lenke til kommentar
12 minutter siden, Revenger skrev:

Som brukte et år på å pitche på Ruby på EJ - 🤢

Altså jeg sendte en melding i ny og ne. Skjønner ikke helt hvorfor du tar frustrasjonen ut på meg. Jeg kjenner igjen skrivemåten din, du har vært på forumet tidligere med annet navn. Åpenbart en skrue som er løs på topplokket ditt. Skjønner hvorfor damene ikke vil møte deg, mye rart du lirer av deg. Blokkerer deg nå, ha en fin dag videre 😘

Lenke til kommentar