Gå til innhold

Tantric Nancy

ordsmed

Anbefalte innlegg

Må si meg meget fornøyd med besøket! For det første så ligger hun på bildene på annonsen! Jeg vil faktisk påstå at hun ser bedre ut i virkeligheten. Møter meg ikke i sexy undertøy, for noe å drikke før jeg tar en dusj. Leiligheten og badet er rent og velholdt, det lukter godt og hun har tent røkelse før jeg kommer. 

Jeg hadde bestilt 2t tantra massasje med b2b på begge sider, og vil si jeg fikk valuta for pengene! Lette og forførende berøringer over hele kroppen. Hun gjør en mer spirituell tantrisk massasje enn andre damer, med fokus på pusting mens hun jobbet systematisk med hver kroppsdel.

Høydepunktet er b2b som hun utfører på en meget god måte! Fantastisk å kunne se på begge i speilet ved siden av sengen mens hun sklir over meg! Det virket også som om hun liker det da hun begynte å puste tungt, stønne litt og hun ble merkbart våt mens hun gned seg mot meg. Hun tok selv initiativ til kyss, som det ble mye av under massasjen, men uten tunge.

Ganske likt arbeid på fremsiden av kroppen etter jeg snudde meg. Systematisk og pirrende, men nå med mer fokus på penis også. Hun hadde full kontroll på meg, og holdt meg unna utløsning i gode 45 min! B2b på fremsiden var fantastisk. Kyss, bryster rundt penis, lår og rumpe som pirrer og stimulerer. Hun gnir også vagina over penis, men uten å penetrere, og jeg kjenner hun blir våt. Jeg får henne helt opp i ansiktet, men når ikke frem frem å slikke, men får kysse innsiden av lårene.

Hun avslutter dette hele med en hu i mellom puppene som gir meg den kraftigste orgasmen jeg har hatt!

Anbefaler absolutt ett besøk hos henne, men ikke forvent Bj eller penetrering. Vil også tro at kyss kommer an på kjemi og hva hun synes om deg. Pratet litt med henne før jeg reiste, og fikk inntrykk av at hun har til dels dårlig erfaring med yngre menn. Mye fordi de helst vil møtes på timen, ikke overholder avtalte tider og at de ikke respekterer hennes grenser.

Takk for meg 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...