Gå til innhold

Kinesiske damer


Backsplitter

Anbefalte innlegg

@Maxfax om du skaffer fram kontaktinfo må du ikke legge den ut offentlig her, for da kommer sikkert kinesiske myndigheter til å ta fra henne og oss den muligheten, om jeg skal tolke @Jan Moen

Lokasjon i Bergen er ikke viktig.  Interessant at hun snakket.  Med meg var det kun app + operatør.  Nå blir jeg litt usikker... 

Endret av Tototre
  • Like 2
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

@Maxfax snakker du mandarin eller et annet kinasprak?  Mener hun fortalte at hun bor i Spania.  Ringer det en spansk bjelle? 

Jeg snakker verken spansk eller mandarin. Tror kanskje hun bodde i Spania ja, men jeg var litt usikker pga dårlig språk fra hennes side, trodde først hun sa Kina, men det hørtes mer ut som Spania. Litt bedre i engelsk blir man sikkert av å treffe oss horekunder jevnlig. Om det er dama du leter etter vites ikke, men utfra beskrivelsene når man søker i forumet, så stemmer det bra. Og bildene ligner med virkeligheten, synes nesten det bildet fra da hun var ennå yngre ligner mer, justert for alder selvfølgelig.

 

MF

Endret av Maxfax
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Tenker å sikre informasjonen i morgen. Sammenligne mitt Becky19 besøk fra i vår med Chuxa. Spennende å være på spesialoppdrag.  ... men jeg tror IKKE hun bemanner sin egen WA. Generelle goddagmann økseskaft standardmeny svar.

Endret av Stonezone
Tillegg
  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Stonezone skrev:

Tenker å sikre informasjonen i morgen. Sammenligne mitt Becky19 besøk fra i vår med Chuxa. Spennende å være på spesialoppdrag.  ... men jeg tror IKKE hun bemanner sin egen WA. Generelle goddagmann økseskaft standardmeny svar.

I aller verste fall får du snu i døra om det er et takras du møter.  Ha gjerne en annen booking med en sikker og verifisert eskorte klar i bakhånd.  Plan B er viktig for å få mer sex for pengene! 

Lykke til!  Og hvis bingo gir du henne en walkie talkie fra @JoeRoganJosh 

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

@Maxfax om du skaffer fram kontaktinfo må du ikke legge den ut offentlig her, for da kommer sikkert kinesiske myndigheter til å ta fra henne og oss den muligheten, om jeg skal tolke @Jan Moen

Lokasjon i Bergen er ikke viktig.  Interessant at hun snakket.  Med meg var det kun app + operatør.  Nå blir jeg litt usikker... 

Hei. I og med at de skiftes ut så ofte så sendes de sikkert til en bordell i Europa et sted disse kina damene. Det var en som sa at Folkerepublikken Kina ikke hadde sendt noen damer ut for å tjene penger. Det kn nok være tilfelle, men. Når Kina har stålkontroll på sine innbyggere så er det ingen som slipper ut, uten at noen myndighet har sagt - greit. Så det kan være noen "private" som har lov til å drive bordeller og sende damer på jobb rundt om i verden. Når sjansen byr seg så skal jeg besøke noen for å høste egen erfaring. 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Drum roll... @Tototre @jegern &co

Chuxia-sexy er definitivt Becky19 som var på østlandet mars/mai 2024. Samme latter, ansikt, tattovering mellom navlen og moroa. Litt mindre energi/tenning og et par kilo mer kanskje. Alder et sted mellom 38 og 48, men ungdommelig i oppførsel og passe slank, om ikke helt som på bildene. Erten og flørtete. God massasje mellom slaga. Fikk ikke noe permanent kontaktinfo, og ansikt til ansikt innrømmer hun ikke å være "Becky". "Me tsu-si, no Becky". Men det er hun definitivt 

  • Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, Stonezone skrev:

Drum roll... @Tototre @jegern &co

Chuxia-sexy er definitivt Becky19 som var på østlandet mars/mai 2024. Samme latter, ansikt, tattovering mellom navlen og moroa. Litt mindre energi/tenning og et par kilo mer kanskje. Alder et sted mellom 38 og 48, men ungdommelig i oppførsel og passe slank, om ikke helt som på bildene. Erten og flørtete. God massasje mellom slaga. Fikk ikke noe permanent kontaktinfo, og ansikt til ansikt innrømmer hun ikke å være "Becky". "Me tsu-si, no Becky". Men det er hun definitivt 

Hun hevdet også å være fra Kina (Shanghai) og ikke HongKong eller Taiwan. 1t=1t. 2xcum = hun prøvde sitt ytterste å få meg i mål på andre runde. The well runs dry. Sometimes.

  • Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...