Gå til innhold

Ekte nurumassasje

KnightRider

Anbefalte innlegg

Er det noen som har forsøkt ekte nurumassasje - altså med nuru gele? Når jeg søker etter nuru på RE så får jeg mange treff. Av erfaring vet jeg at mange "kun" gir B2B med olje - noe som jeg litt erfaring med. Er det noen som kan anbefale nurumassasje i eller nær Oslo? Eller nuru bortkastet tid/penger i forhold til en god B2B med olje?

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Jeg har prøvd ekte nuru et par ganger i utlandet og kan egentlig ikke si at det er noe særlig bedre enn tradisjonell olje-B2B, ihvertfall ikke i erotisk forstand. Geleen er veldig kald og guffen så det skal noe ekstra til for å få den gode følelsen. Det er dog en helt annen opplevelse med at alt blir ekstremt glatt, se for deg noe på linje med gelebryting i et sånn basseng, men selv om det er gøy på en egen måte er hele greia egentlig noe klissete gris. Vil nok si at det er verdt å prøve for opplevelsen sin del, men ikke ha for høye forhåpninger om at det skal være himmelsk mye bedre enn oljemassage. Nuru er også noe gris å vaske bort, så du bør ha greit med tid til dusjing etterpå og en god såpe for hånden, helst også med litt hjelp som kan toppe opplevelsen :-)

• Like 1
Lenke til kommentar

Enig med Morden X. Nuru er noe klin. Overrasker meg når jeg leser innlegg hvor noen klager på at en massør bruker for mye olje og samme person etterlyser ekte nuru. Takke meg til ei som bruker mye olje fremfor det seige, klissete nurugreiene

Lenke til kommentar