taloong Skrevet Juni 28, 2023 Share Skrevet Juni 28, 2023 Hei, er det mulighet for noe mer en bare massasje på dette stedet? Siter Lenke til kommentar
vagabond Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 Mange år siden jeg var der, men dengang var det ikke noe problem, selvom hjemmesiden virket veldig seriøs. Siter Lenke til kommentar
taloong Skrevet Juli 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2023 Vagabond, det kan ikke være mange år siden, det er knappe to år siden de flyttet fra Sandvika Siter Lenke til kommentar
Optimum2 Skrevet Juli 29, 2023 Share Skrevet Juli 29, 2023 Mens Krabi var i Sandvika var det lite ekstra å få - da var de dønn seriøse...... Siter Lenke til kommentar
Luring Skrevet Juli 30, 2023 Share Skrevet Juli 30, 2023 På 29.7.2023 den 11.49, Optimum2 skrev: Mens Krabi var i Sandvika var det lite ekstra å få - da var de dønn seriøse...... Vel, vel,….. besøkte Krabi mange ganger og på flere steder i Sandvika. Ikke noe å si ekstraservicen der nei! Siter Lenke til kommentar
vagabond Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 På 29.7.2023 den 10.39, taloong skrev: Vagabond, det kan ikke være mange år siden, det er knappe to år siden de flyttet fra Sandvika Ja, det var i Sandvika jeg var. I Kjelleren på Rådhuset tror jeg det var. Trodde egentlig ikke det var noe ekstra der pga. Veldig seriøs hjemmeside, men de var veldig ivrige på å tilby, og å utføre ekstaservice Siter Lenke til kommentar
P-star Skrevet Oktober 1, 2023 Share Skrevet Oktober 1, 2023 Var innom der i fjor og fikk tilbud om full pakke (inkl. BB). Takket nei den gangen. Har vært innom der siden, men da har det kun vært tilbud om HJ. Så med andre ord er det avhengig av hvem som jobber der. Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 1, 2023 Share Skrevet Oktober 1, 2023 Hvor holder de til nå? Siter Lenke til kommentar
Yessir Skrevet Juli 30, 2024 Share Skrevet Juli 30, 2024 Strøket i Asker sentrum. Noen som har vært der i sommer ? 1 Siter Lenke til kommentar
Yessir Skrevet Juli 31, 2024 Share Skrevet Juli 31, 2024 Prøvde det, ble ikke tilbudt noe ekstra, kun soft massasje. Skal det sies at jeg la meg med bokser og ikke naken , men hun hintet ikke til noe 1 Siter Lenke til kommentar
Donald Skrevet August 1, 2024 Share Skrevet August 1, 2024 20 timer siden, Yessir skrev: Prøvde det, ble ikke tilbudt noe ekstra, kun soft massasje. Skal det sies at jeg la meg med bokser og ikke naken , men hun hintet ikke til noe Du får happy hvis du spør. 1500 for 1 time 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg