Joshua Skrevet Juni 21, 2023 Share Skrevet Juni 21, 2023 Hei. Noen som har vært på swingersklubb i København? Er det bra med damer/par der? Skal til Køben i sommer og vurderer et besøk. https://www.swingeren.dk 2 Siter Lenke til kommentar
Karsten Skrevet Oktober 5, 2023 Share Skrevet Oktober 5, 2023 Ble det noen tur...? Har ikke forsøkt dette i Køben - men frister.... 1 Siter Lenke til kommentar
kneefsuour Skrevet Oktober 5, 2023 Share Skrevet Oktober 5, 2023 Kjenner god til City swingers, de har to klubber. En ved dybbelsbro og en på amager. Anbefaler begge, men de er ganske forskjellige. Den på amager er "safe" og sikkert mest par og litt mer "stuerent" hvis det er lov å si her... Det er drop in Og bare å komme. Som singel mann er det alltid en kamp om oppmerksomheten der,men det lykkes ofte. Den andre ved dybbelsbro er grovere. Der er det mørkere og mer bdsm. Biseksualitet/transer er ikke ukjent der. Var der en gang og sprutet over brystene til bartenderen. 3 Siter Lenke til kommentar
Karsten Skrevet Oktober 29, 2023 Share Skrevet Oktober 29, 2023 Vet jo godt om disse, men ikke testet på mine mange hyggelige turer til dejlige København... 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 Noen som har vært på disse stedene i det siste? Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 8 minutter siden, Majoren2000 skrev: Noen som har vært på disse stedene i det siste? Åpner en slik i Bærum snart. Industrigata i Sandvika. Artikkel i budstikka.no 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 6 minutter siden, LoveOWO skrev: Åpner en slik i Bærum snart. Industrigata i Sandvika. Artikkel i budstikka.no Interessant og blir spennende å se hvordan det blir. Hadde planer om å beske Viproom, men så ble det lagt ned. Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 1 minutt siden, Majoren2000 skrev: Interessant og blir spennende å se hvordan det blir. Hadde planer om å beske Viproom, men så ble det lagt ned. Har aldri vært på et sånt sted. Men det virker interessant. Problemet er vel å komme inn alene. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 Akkurat nå, LoveOWO skrev: Har aldri vært på et sånt sted. Men det virker interessant. Problemet er vel å komme inn alene. Samme her. Mann alene er vel ikke akkurat det helt store, men skrur man på sjarmen så kan vel det være til hjelp? Når det gjelder stedene i København så ser jeg dem har omvisning tidlig på kvelden og blir man værende utover kvelden så kan det jo hende man får oppleve litt av hvert? Hvordan det er på slike steder her til lands vet jeg ikke.. Har en følelse om at man er litt mer reservert her, mens danskene er litt mer åpen. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 Var der i Køben. Et par skulle ha GB med henne. Ca 15 menn kjørte flere runder, fritt valg vaginalt/analt. Hun satt i slynge og mannen styrte køen. Et annet, mørkere sted, sentrumsnært, gikk jeg innom en kveld. Kledde av meg, gikk på utforskning, naken og fullerigert. En finger vinket fra et gloryhole, jeg stakk den inn og ble utsatt for en ekstremt effektiv BJ. Aner ikke av hva eller hvem. Ubeskyttet. Heldigvis fikk det ingen konsekvenser. Siter Lenke til kommentar
jakob Skrevet Juli 16 Share Skrevet Juli 16 Hvilket mørkt sted i København var du? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg