Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 9 minutter siden, Idaws skrev: Det ordner seg alltid for meg. Er nok verre med deg. For der er nok skaden permanent. Så søtt. Har du fått PM fra flere! Deres egen lille runkering. Der ApeEselet er sjefsrunkeren? Hva skjedde med våpenhvile og adios amigos? Klarte du ikke å la være å svare? Dårlig selvkontroll kanskje? Utpreget lidelse hos folk som har din type diagnoser. Synes det er moro å se deg bli provosert. Du er det man kaller en weirdo. Går du fortsatt rundt å skryter over at du var med på brennpunkt dokumentaren? Fy f, for en innavla kloakkrotte. Det her blir siste meldingen min til deg, håper oppriktig du får hjelp. Ingen thai damer vil være i nærheten av deg og de fleste eskortene har svartlistet deg. Håper oppriktig ingen møter deg, en uhygenisk skitten mann som behandler eskorte som dyr. Null respekt for bransjen og du er grunnen til at mange damer kvier seg for å møte oss andre, du skaper dårlige erfaringer for dem. Som rapperen Biggie en gang sa «yous a nasty boy» Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 Akkurat nå, Apeesel skrev: Synes det er moro å se deg bli provosert. Du er det man kaller en weirdo. Går du fortsatt rundt å skryter over at du var med på brennpunkt dokumentaren? Fy f, for en innavla kloakkrotte. Det her blir siste meldingen min til deg, håper oppriktig du får hjelp. Ingen thai damer vil være i nærheten av deg og de fleste eskortene har svartlistet deg. Håper oppriktig ingen møter deg, en uhygenisk skitten mann som behandler eskorte som dyr. Null respekt for bransjen og du er grunnen til at mange damer kvier seg for å møte oss andre, du skaper dårlige erfaringer for dem. Som rapperen Biggie en gang sa «yous a nasty boy» Gjesp........ 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 13, 2024 Share Skrevet Februar 13, 2024 (endret) På 10.2.2024 den 2.13, Tototre skrev: Det viktigste i svaret ditt, bortsett fra at du svarer meg, er at du bringer inn den deilige justisministeren vi har i Norge: Emilie Enger Mehl (30) fra Senterpartiet (ja, hun er egentlig fra et annet sted, men dere norske forstår.) 223 er fersket her - Ambjørnsen's Elling hadde et laminert bilde av Gro Harlem Brundtland (GOAT) bak laminert plast som han koste seg med. Våe mann... Endret Februar 13, 2024 av Revenger 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 13, 2024 Share Skrevet Februar 13, 2024 (endret) Min våte drøm. Her på et SUP i Italia - Kvinner som tilsynelatende har makt. Du skulle bare visst hva som skjer når jeg får makt over dem! Endret Februar 13, 2024 av Tototre Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 13, 2024 Share Skrevet Februar 13, 2024 I have no further comments Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Februar 13, 2024 Share Skrevet Februar 13, 2024 3 timer siden, Tototre skrev: - Kvinner som tilsynelatende har makt. Du skulle bare visst hva som skjer når jeg får makt over dem! Du vet: Treat a lady like a whore, and a whore like a lady and you will have a great night 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg