Gå til innhold

Bildebekreftelse RE

Alexx

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Idaws skrev:

Det ordner seg alltid for meg. 
Er nok verre med deg. For der er nok skaden permanent. 
Så søtt. Har du fått PM fra flere! Deres egen lille runkering. Der ApeEselet er sjefsrunkeren? 

Hva skjedde med våpenhvile og adios amigos? Klarte du ikke å la være å svare? Dårlig selvkontroll kanskje? 
Utpreget lidelse hos folk som har din type diagnoser. 

Synes det er moro å se deg bli provosert. Du er det man kaller en weirdo. Går du fortsatt rundt å skryter over at du var med på brennpunkt dokumentaren? Fy f, for en innavla kloakkrotte. Det her blir siste meldingen min til deg, håper oppriktig du får hjelp. Ingen thai damer vil være i nærheten av deg og de fleste eskortene har svartlistet deg.  Håper oppriktig ingen møter deg, en uhygenisk skitten mann som behandler eskorte som dyr. Null respekt for bransjen og du er grunnen til at mange damer kvier seg for å møte oss andre, du skaper dårlige erfaringer for dem. Som rapperen Biggie en gang sa «yous a nasty boy»

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Apeesel skrev:

Synes det er moro å se deg bli provosert. Du er det man kaller en weirdo. Går du fortsatt rundt å skryter over at du var med på brennpunkt dokumentaren? Fy f, for en innavla kloakkrotte. Det her blir siste meldingen min til deg, håper oppriktig du får hjelp. Ingen thai damer vil være i nærheten av deg og de fleste eskortene har svartlistet deg.  Håper oppriktig ingen møter deg, en uhygenisk skitten mann som behandler eskorte som dyr. Null respekt for bransjen og du er grunnen til at mange damer kvier seg for å møte oss andre, du skaper dårlige erfaringer for dem. Som rapperen Biggie en gang sa «yous a nasty boy»

Gjesp........

• Like 1
Lenke til kommentar
På 10.2.2024 den 2.13, Tototre skrev:

Det viktigste i svaret ditt, bortsett fra at du svarer meg, er at du bringer inn den deilige justisministeren vi har i Norge: Emilie Enger Mehl (30) fra Senterpartiet (ja, hun er egentlig fra et annet sted, men dere norske forstår.)

image.jpeg.d0b62996a9708be1eb6f754a45e7aa2c.jpeg

223 er fersket her - Ambjørnsen's  Elling hadde et laminert bilde av Gro Harlem Brundtland (GOAT) bak laminert plast som han koste seg med. Våe mann...

Endret av Revenger
  • Like 1
Lenke til kommentar