Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 Jeg har opprettet et senter for etterretning og bakgrunnsinformasjon her: https://www.noresk.com/forum/emne/10063-horene-slår-tilbake/ Det merkelige er at @Zezeh takker for noen av innleggene der? Er hun egentlig ekte, eller en femtekolonne? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 5 minutter siden, Apeesel skrev: Næmmen Idaws da. Fortsatt sur siden folk kaller deg en tilbakestående kar med null sosiale antenner på reddit? Skjønner psykiatrien har gitt opp på deg. Virkelig en spesiell skapning. Det er en grunn til at de fleste eskorter ikke vil møte deg. At du viser litt støtte her til fruen vil ikke gi deg noe bonus poeng og fitte. Ta medisinene dine og oppsøk hjelp. Så du har tilgang til dps-journalen hans og du avslører helseinformasjonen hans i en hore websiden?dette er grøv brudd av taushetsplikt.. Eller det er bare din mening? Sa ingen kunde vil ha meg,ingen eskorte vil treffe @Idaws. @Tototre,pass på,du skal bli neste uten kunder eller uten dama 😂 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 2 minutter siden, Zezeh skrev: Så du har tilgang til dps-journalen hans og du avslører helseinformasjonen hans i en hore websiden?dette er grøv brudd av taushetsplikt.. Eller det er bare din mening? Sa ingen kunde vil ha meg,ingen eskorte vil treffe @Idaws. @Tototre,pass på,du skal bli neste uten kunder eller uten dama 😂 Jeg er mer fascinert over hvordan norsken din går fra gebrokken til flytende, og hvordan kunnskap om anatomi plutselig dukker opp. Åpenbart en falsk konto. Jeg har ikke tilgang til Idaws sin journal, og jobber ikke for helsevesenet. Idaws er en kjent skrulling som veldig få tar seriøst. Han lider dessverre av vrangforestillinger og skjønner ikke hvorfor eskorter ikke vil møte en gentleman som han. Dette er samme fyren som mener thai damer er «skapt for å gi happy endings» og føler seg fornærma når folk reagerer, null sosiale antenner og lever i sin egen verden. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 1 minutt siden, Zezeh skrev: Så du har tilgang til dps-journalen hans og du avslører helseinformasjonen hans i en hore websiden?dette er grøv brudd av taushetsplikt.. Eller det er bare din mening? Sa ingen kunde vil ha meg,ingen eskorte vil treffe @Idaws. @Tototre,pass på,du skal bli neste uten kunder eller uten dama 😂 Her er det så mye å ta tak i at jeg etterlyser den blonde sekretæren jeg har spurt etter tidligere! HJELP!!! (hun som kan gjøre to ting samtidig: Bj og stenografi. Siden jeg kan være uselvisk starter jeg med @Idaws. Han er en kjekk kar som har skrevet gode, morsomme og informativt om noen av sine erfaringer. Tror det kommer mye mer framover som vil være til hjelp og glede for mange. Heldigvis kjenner jeg ikke noe til sykdomshistorien hans fra Reddit, men er enig i at det er et bomskudd å trekke det inn her i et helt annet forum. Vil kanskje så langt som å kalle det et bakholdsangrep, @Apeesel ? Men dere har tydelig en forhistorie. Så til @Zezeh og undertegnede. Du vil nok alltid få kunder. For meg er kundeservicen viktig. Du gir noen signaler her, men de spriker litt hit og dit. Hvem er egentlig din målgruppe? Jeg kan bli tilfredsstilt av mange forskjellige typer sexarbeidere, og har appettitt for andre enn jeg har hatt før. Så lenge jeg har råd vil jeg få. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 Akkurat nå, Tototre skrev: Her er det så mye å ta tak i at jeg etterlyser den blonde sekretæren jeg har spurt etter tidligere! HJELP!!! (hun som kan gjøre to ting samtidig: Bj og stenografi. Siden jeg kan være uselvisk starter jeg med @Idaws. Han er en kjekk kar som har skrevet gode, morsomme og informativt om noen av sine erfaringer. Tror det kommer mye mer framover som vil være til hjelp og glede for mange. Heldigvis kjenner jeg ikke noe til sykdomshistorien hans fra Reddit, men er enig i at det er et bomskudd å trekke det inn her i et helt annet forum. Vil kanskje så langt som å kalle det et bakholdsangrep, @Apeesel ? Men dere har tydelig en forhistorie. Så til @Zezeh og undertegnede. Du vil nok alltid få kunder. For meg er kundeservicen viktig. Du gir noen signaler her, men de spriker litt hit og dit. Hvem er egentlig din målgruppe? Jeg kan bli tilfredsstilt av mange forskjellige typer sexarbeidere, og har appettitt for andre enn jeg har hatt før. Så lenge jeg har råd vil jeg få. Åneida, det er fint innafor å dele hva type Idaws faktisk er. Godeste Idaws og jeg har holdt på siden 2015. Idaws har jo en ekspertise innenfor juss som selv justisministeren blir imponert av. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 1 minutt siden, Tototre skrev: Jeg har opprettet et senter for etterretning og bakgrunnsinformasjon her: https://www.noresk.com/forum/emne/10063-horene-slår-tilbake/ Det merkelige er at @Zezeh takker for noen av innleggene der? Er hun egentlig ekte, eller en femtekolonne? Jeg er en bot Jeg kunstig intelligens bot skapt av slovenske spioner betalt av Nympho for å ødelegge det beste hore nettstedet i universet,RE. @Tototre Stakkas,jeg skal oddelage hans drøm nå jeg vise en bot jeg fikk fra RE for bruke min egen bilde .En bilde jeg har brukt minst 3 år. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 1 minutt siden, Zezeh skrev: Jeg er en bot Jeg kunstig intelligens bot skapt av slovenske spioner betalt av Nympho for å ødelegge det beste hore nettstedet i universet,RE. @Tototre Stakkas,jeg skal oddelage hans drøm nå jeg vise en bot jeg fikk fra RE for bruke min egen bilde .En bilde jeg har brukt minst 3 år. Du er klar over at hvis man øker lysstyrken ser man navnet du forsøker å sensurere? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 2 minutter siden, Apeesel skrev: Åneida, det er fint innafor å dele hva type Idaws faktisk er. Godeste Idaws og jeg har holdt på siden 2015. Idaws har jo en ekspertise innenfor juss som selv justisministeren blir imponert av. Det viktigste i svaret ditt, bortsett fra at du svarer meg, er at du bringer inn den deilige justisministeren vi har i Norge: Emilie Enger Mehl (30) fra Senterpartiet (ja, hun er egentlig fra et annet sted, men dere norske forstår.) Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 11 minutter siden, Apeesel skrev: Jeg er mer fascinert over hvordan norsken din går fra gebrokken til flytende, og hvordan kunnskap om anatomi plutselig dukker opp. Åpenbart en falsk konto. Jeg har ikke tilgang til Idaws sin journal, og jobber ikke for helsevesenet. Idaws er en kjent skrulling som veldig få tar seriøst. Han lider dessverre av vrangforestillinger og skjønner ikke hvorfor eskorter ikke vil møte en gentleman som han. Dette er samme fyren som mener thai damer er «skapt for å gi happy endings» og føler seg fornærma når folk reagerer, null sosiale antenner og lever i sin egen verden. Vis du er jobber ikke for helsevesenet,du har ingen medisinsk utdanning som du kan gi diagnose eller foreskrive medisiner… Kjære deg,du er så såret fordi du akseptert ikke av en hore hadde mer kultur enn deg, mer utdannelse og vitnemål og diplome i vegen enn deg, og tjener mer med mer penger enn deg med kukk i munnen , la den sput og svelge sædle med gleder! Tr00l Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 2 minutter siden, Zezeh skrev: Vis du er jobber ikke for helsevesenet,du har ingen medisinsk utdanning som du kan gi diagnose eller foreskrive medisiner… Kjære deg,du er så såret fordi du akseptert ikke av en hore hadde mer kultur enn deg, mer utdannelse og vitnemål og diplome i vegen enn deg, og tjener mer med mer penger enn deg med kukk i munnen , la den sput og svelge sædle med gleder! Tr00l Absolutt, jeg er veldig sjalu over utdannings nivået ditt og yrkesvalget. Drømmen min er å ta imot 4-10 tilfeldige gamle gubber hver dag og ta imot sædceller i munnen for litt ekstra inntekt. Der tok du meg! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 23 minutter siden, Apeesel skrev: Du er klar over at hvis man øker lysstyrken ser man navnet du forsøker å sensurere? Be my guest! Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 7 minutter siden, Tototre skrev: Det viktigste i svaret ditt, bortsett fra at du svarer meg, er at du bringer inn den deilige justisministeren vi har i Norge: Emilie Enger Mehl (30) fra Senterpartiet (ja, hun er egentlig fra et annet sted, men dere norske forstår.) der har vi henne, jeg drømmer om å gi henne en golden shower🐶 jeg er en person av store drømmer, det kommer til å skje! @Zezeh er 💯 ekte! ikke noe tvil. og helt ærlig, hun er et positivt innslag her, hun kommer med mye god informasjon, kanskje ikke alt er relevant her. men det er noe vi får tåle. men person hetsen av @Apeesel og @Idaws må ta slutt. vi er voksne mennesker. vi kan bedre enn dette! 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 1 minutt siden, Apeesel skrev: Absolutt, jeg er veldig sjalu over utdannings nivået ditt og yrkesvalget. Drømmen min er å ta imot 4-10 tilfeldige gamle gubber hver dag og ta imot sædceller i munnen for litt ekstra inntekt. Der tok du meg! Jeg liker gamle gubber.Jeg elsker gi blowjob.Men sorry,jeg ta ikke mer en 4 per dag..Så er du pent or trent?Vis du se ut som CBum,da du fa gratis owo. Men du må se ut som Cris Bumster.. Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 jeg vett det er ulovlig, men jeg deler det uansett. dette er chris bumster. jeg måtte søke det opp. kanskje jeg får gratis owo🏋️♀️🥳 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 3 minutter siden, anonymbruker skrev: jeg vett det er ulovlig, men jeg deler det uansett. dette er chris bumster. jeg måtte søke det opp. kanskje jeg får gratis owo🏋️♀️🥳 Hadde jeg sett sånn ut, ville nok damer ha betalt meg istede😂 Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 1 minutt siden, Apeesel skrev: Hadde jeg sett sånn ut, ville nok damer ha betalt meg istede😂 du kan få min gratis tur😉 viktig å dele godene, når mann er velsignet med det ene og det andre🙏 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 7 minutter siden, anonymbruker skrev: der har vi henne, jeg drømmer om å gi henne en golden shower🐶 jeg er en person av store drømmer, det kommer til å skje! @Zezeh er 💯 ekte! ikke noe tvil. og helt ærlig, hun er et positivt innslag her, hun kommer med mye god informasjon, kanskje ikke alt er relevant her. men det er noe vi får tåle. men person hetsen av @Apeesel og @Idaws må ta slutt. vi er voksne mennesker. vi kan bedre enn dette! Jeg er ekte,mine kunde vet min ekte navn,mine venner vet hva jeg driver og jeg har ikke problemer å vise meg hvem jeg er.Alle mine SoMe er åpent.Men jeg er ikke eskorte 24/7 og ikke tenke som eskorte.Det er mulig har en privat liv og bli eskorte.Jeg vise ikke ansikt mitt for flere grunn,men er med gjør med folk rund meg som kan bli påvirke fks min utleier. Vis jeg kan deler ting og tang som kan hjelpe flere her bli mindre paranoid,jeg er helt fornøyd. Vi er alle godt voksen her.. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 16 minutter siden, anonymbruker skrev: jeg vett det er ulovlig, men jeg deler det uansett. dette er chris bumster. jeg måtte søke det opp. kanskje jeg får gratis owo🏋️♀️🥳 Hehe..Min hjerte er til Urs Kalecinsk🧸 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 7 timer siden, Apeesel skrev: Næmmen Idaws da. Fortsatt sur siden folk kaller deg en tilbakestående kar med null sosiale antenner på reddit? Skjønner psykiatrien har gitt opp på deg. Virkelig en spesiell skapning. Det er en grunn til at de fleste eskorter ikke vil møte deg. At du viser litt støtte her til fruen vil ikke gi deg noe bonus poeng og fitte. Ta medisinene dine og oppsøk hjelp. Det kalles projisering. "Innen psykologien brukes begrepet om en forsvarsmekanisme hvor en person, for å beskytte eget selvbilde, tilskriver (projiserer) egne uakseptable følelser eller konflikter (for eksempel aggresjon) til en annen person. Projeksjon er en sentral mekanisme ved paranoid psykose." 1 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 6 timer siden, Apeesel skrev: Jeg er mer fascinert over hvordan norsken din går fra gebrokken til flytende, og hvordan kunnskap om anatomi plutselig dukker opp. Åpenbart en falsk konto. Jeg har ikke tilgang til Idaws sin journal, og jobber ikke for helsevesenet. Idaws er en kjent skrulling som veldig få tar seriøst. Han lider dessverre av vrangforestillinger og skjønner ikke hvorfor eskorter ikke vil møte en gentleman som han. Dette er samme fyren som mener thai damer er «skapt for å gi happy endings» og føler seg fornærma når folk reagerer, null sosiale antenner og lever i sin egen verden. Du må være veldig misunnelig når du må produsere løgner for å skjule din egen utilstrekkelighet. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 5 timer siden, Idaws skrev: Det kalles projisering. "Innen psykologien brukes begrepet om en forsvarsmekanisme hvor en person, for å beskytte eget selvbilde, tilskriver (projiserer) egne uakseptable følelser eller konflikter (for eksempel aggresjon) til en annen person. Projeksjon er en sentral mekanisme ved paranoid psykose." Spennende! selvinnsikt er vist en mangelvare hos deg. Husker fortsatt hvordan du var irritert over at alle thai damer du møter ikke gir deg FP. Eller den gangen du skulle lage humor innlegg av eskorter som ble drept. Spenstig type du er. Godt man er kvitt deg fra de fleste forumer og arenaer, spesiell trasig type som lever i sin egen verden. Men jeg ønsker deg alt vel, fra og med i dag erklærer jeg våpenhvile, kanskje litt egentid vil gi deg evnen til å reflektere ? Et tips til deg er å ikke se på eskorter som dyr eller vesener du kan kjøpe, det er viktig å behandle dem som mennesker. Det er en grunn til at ingen vil møte deg lenger og derfor må du ty til utlandet for erfaringer. Adios amigos! Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 (endret) 50 minutter siden, Apeesel skrev: Spennende! selvinnsikt er vist en mangelvare hos deg. Husker fortsatt hvordan du var irritert over at alle thai damer du møter ikke gir deg FP. Eller den gangen du skulle lage humor innlegg av eskorter som ble drept. Spenstig type du er. Godt man er kvitt deg fra de fleste forumer og arenaer, spesiell trasig type som lever i sin egen verden. Men jeg ønsker deg alt vel, fra og med i dag erklærer jeg våpenhvile, kanskje litt egentid vil gi deg evnen til å reflektere ? Et tips til deg er å ikke se på eskorter som dyr eller vesener du kan kjøpe, det er viktig å behandle dem som mennesker. Det er en grunn til at ingen vil møte deg lenger og derfor må du ty til utlandet for erfaringer. Adios amigos! Jeg har til dags dato aldri spurt etter FP hos ei eneste thai-dame noensinne. Tvert i mot har jeg gjentatte ganger skrevet at jeg aldri kjøper FP fordi det er billigere å kjøpe ei eskorte. Og fordi jeg foretrekker sex en seng. Og ikke på en massasjebenk. Jeg går derfor utelukkende til thai-damer for massasje og HJ. Har heller aldri laget humor av noen som ble drept. For en absurd påstand. Igjen, du er en løgner. Men takk for at du atter en gang projiserer og lyver. Du har vist ditt sanne jeg. En forbanna løgner. At du til stadighet blir avvist er jo forståelig. Vi ser jo alle hvordan du oppfører deg mot andre mennesker. Våpenhvile! Har det vært krig? Den eneste du er i krig med er din egen hjerne. Og slik det ser ut nå, så taper hjernen. For å forhandle en våpenhvile må man ha en relasjon. Og jeg har ikke relasjoner med møkkamennesker som lyver. Det eneste du kan er billige hersketeknikker. Endret Februar 10, 2024 av Idaws 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 9 minutter siden, Idaws skrev: Jeg har til dags dato aldri spurt etter FP hos ei eneste thai-dame noensinne. Tvert i mot har jeg gjentatte ganger skrevet at jeg aldri kjøper FP fordi det er billigere å kjøpe ei eskorte. Og fordi jeg foretrekker sex en seng. Og ikke på en massasjebenk. Jeg går derfor utelukkende til thai-damer for massasje og HJ. Har heller aldri laget humor av noen som ble drept. For en absurd påstand. Igjen, du er en løgner. Men takk for at du atter en gang projiserer og lyver. Du har vist ditt sanne jeg. En forbanna løgner. At du til stadighet blir avvist er jo forståelig. Vi ser jo alle hvordan du oppfører deg mot andre mennesker. Våpenhvile! Har det vært krig? Den eneste du er i krig med er din egen hjerne. Og slik det ser ut nå, så taper hjernen. For å forhandle en våpenhvile må man ha en relasjon. Og jeg har ikke relasjoner med møkkamennesker som lyver. Det eneste du kan er billige hersketeknikker. Lykke til da 😂 Du får ikke FP lenger, det er derfor du er frustrert. Er ikke løgner eller påstander, fått Pm fra flere her som er enig. Håper det ordner seg for deg. Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 3 minutter siden, Apeesel skrev: Lykke til da 😂 Du får ikke FP lenger, det er derfor du er frustrert. Er ikke løgner eller påstander, fått Pm fra flere her som er enig. Håper det ordner seg for deg. Det ordner seg alltid for meg. Er nok verre med deg. For der er nok skaden permanent. Så søtt. Har du fått PM fra flere! Deres egen lille runkering. Der ApeEselet er sjefsrunkeren? Hva skjedde med våpenhvile og adios amigos? Klarte du ikke å la være å svare? Dårlig selvkontroll kanskje? Utpreget lidelse hos folk som har din type diagnoser. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg