Gå til innhold

Huda

KriS

Anbefalte innlegg

ja. møtte henne 3.mars i år. hennes anmeldelse fra "viken 91" er fra meg.det er mye å like her og et par minus. jeg er ikke førnoyd med denne anmeldsen for det første, burde sagt mer eller la være, men alt jeg skrev er hvordan jeg følte.

proff bildene er ikke det du møter, hvordan hun ser ut er akkurat som på videoen hennes, minus sminke. jævlig digg kropp/tits, blid jente, ikke hore som vil at du blir fort ferdig. minus for møta var BJ var skuffende, opp og ned halvparten av kølla litt fort, er ikke stor jeg.  andre,  cim ble ikke utført bra, altså ingen suging mens jeg spruter, stor del endte opp i hånda. 

jeg er en gris som liker sakte deepthroat med avslutning i munnen hvor de ikke stopper til jeg sier ifra, jeg vet ikke om deg. det kan hende jeg tar en tur til og sier ifra tydelig hvordan jeg liker det, har sagt ifra når jeg var der men ikke tydelig. 7/10 vurdering. en time, 3k kr.

Endret av shawty lo
  • Like 3
Lenke til kommentar

Dere er sprø. 😅

Betaler man 1500kr og nedover kan man se litt mellom fingrene med at alt ikke er 100%.

Men for 2.000kr+ skal alt være helt perfekt og jenta skal gi topp service og selvfølgelig utføre alt dere har blitt enige om.

• Like 3
Lenke til kommentar

Tok turen for noen dager siden jeg også. Hun er mye større enn bildene (og videoen) tilsier. Brystene er enorme - tror det er de største jeg har vært borti. Mitt problem med henne var at hun ikke var så interessert. Skulle bli fort ferdig, og jeg måtte forhandle om second shot. Søt og grei jente, men for lite innstilt på å pule. Hun har reist nå, men kommer tilbake i august. 

• Like 2
Lenke til kommentar

det er leit å høre det. puppene var store ja, hun plukket opp noe fra gulvet når jeg kom inn og de falt ut lol. for meg fikk jeg ja med smil til andre second shot hvor jeg pulte henne i doggy til jeg kom. med forhandle mener du måtte betale for second shot eller litt mer frem og tilbake uten betaling?

Endret av shawty lo
  • Like 2
Lenke til kommentar
På 28.5.2023 den 9.38, shawty lo skrev:

hun plukket opp noe fra gulvet når jeg kom inn og de falt ut lol.

Haha, da tror jeg at jeg hadde «kremet» buksene mine. 😆

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 10 months later...
På 23.6.2024 den 21.20, shawty lo skrev:

det som holder meg unna nå

Du synes ikke 3000 for en time er litt drøyt? Lagt på 500 til siden hun var her sist. 

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Takker for denne tråden. Liker normalt petite jenter, men noe med stilen til denne har trigget meg. Men dårlig suging betaler jeg ikke 3000 for. 

• Like 2
Lenke til kommentar