Gå til innhold

Electra wild ?

markeeny

Anbefalte innlegg

Det slutter ikke å forundre Tjukken hvorfor damer skal velge til-navn som beskriver det motsatte av faktiske forhold. Eksempler på betydninger:

- Wild - Kjedelig

- Hot - Uengasjert og en kald skulder

- Sexy - Bare gå dit om du er blind!

- New - Veteran, bare profilen og navnet er nytt....

Lenke til kommentar

Det er en kjent markedsføringsstrategi. Dersom markedet mener du er dyr - reklamer at du er billig. F.eks. "Bunnpris" - som egentlig betyr at de er helt på bunn på prisstatistikkene!

Lenke til kommentar

Var innom.. Og ja, ikke wild som navnet tilsier, men ikke kjedelig. Bra gfe med kyss, owo, cim inkl i prisen. Ellers vennlig og hyggelig, bra engelsk. Central lokasjon.

Lenke til kommentar
  • 10 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Siden denne damen tilbyr noe jeg virkelig liker, CIM, og prisene ikke virket helt på tok, gjorde jeg en avtale. Hun tok i mot i en ren leilighet, sentralt. Bildene stemmer bra, ser fin ut. Snakker bra engelsk. Etter en kjapp fellesdusj, var det bare å sette i gang. Først OWO, men det tok ikke lenge før jeg kjente at trykket bygget seg opp. Ba henne slutte, tok det litt med ro, fingret henne en stund, kysset, koste med puppene. Hun gir god GFE, lot i alle fall som hun likte det. Jeg slikker aldri kjøpedamer, men her kunne jeg gjort et unntak. Pen, glatt og luktet normalt. Tok henne i misjonær, fullførte i doggy.  Da hadde det gått ca 25-30 min. Jeg begynner å bli godt voksen, så det tar litt tid før jeg klarer runde to, men hadde veldig lyst til å sprute i munnen hennes også... Spurte om hun hadde ny avtale etter meg, det hadde hun ikke. Tok en time til, som startet  med en laaaang massasje. Ikke proff, men god "kose massasje", litt b2b. Etter en stund var junior i "giv akt", hun tok saken i egen munn og etter en stund slappet han av igjen... ;) Hun ruslet på badet og spyttet ut, skyllet munnen og kom tilbake til sengen. Nå var det gått ca 1t og 20 av totalt 2 timer. Vi ble liggende å småkose en stund til, hun strøk meg lett mellom bena. Og skulle du sett, der var det tegn til liv! Hodet hennes forsvant ned mellom bena mine, etter litt innsats var junior i rett stilling igjen. Men nå måtte hun virkelig jobbe for å få ut skvetten. Men etter ca 10 min kom det en liten sprut igjen. Utrolig deilig å sprute mens hun så meg rett i øynene.... Og veldig tilfredsstillende når hun gapte opp og viste meg hva hun hadde i munnen, før hun lukket den og svelget... 

Jeg skal tilbake!

Endret av Gjest
Stavefeil
Lenke til kommentar
På 5.12.2016 den 17.51, Gjest skrev:

Hadde tenkt å avlegge et besøk, men ombestemte meg etter å ha sett denne

http://www.xnxx.com/video-26t8b04/student_electra_wild_21y._used_as_a_sex-slave...

Joda skikkelig deilig dame synes jeg, men se på tunga hennes omtrent 3 min og 15-20 sekunder ut i filmen. Den ser ikke god ut. Riktignok kan mye kureres, men denne var turn-off.

Det vi kan se på videoen er sopp, ganske uskyldig. Kan skyldes flere ting, mange får det som følgetilstand til matintoleranse, astma med bruk av inhalator osv. Enkelt å kurere. Men man bør selvsagt ikke suge noen når man har et slikt utbrudd, selv om smitterisiko er minimal.

Lenke til kommentar