GÃ¥ til innhold

Noen gravide eskorter eller ammende jenter i Oslo?

dreadnaugth

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en jente som er litt sent ut i graviditeten. Bonuspoeng om hun ammer, nybakte mødre med brystmelk er jeg også meget interessert i. 

Noen som har noen tips? ;) 

• Like 1
Lenke til kommentar
18 timer siden, dreadnaugth skrev:

Er på utkikk etter en jente som er litt sent ut i graviditeten. Bonuspoeng om hun ammer, nybakte mødre med brystmelk er jeg også meget interessert i. 

Noen som har noen tips? ;)

Brystmelk. Hvorfor, bare hvorfor

Lenke til kommentar
1 time siden, Espenols84 skrev:

Brystmelk. Hvorfor, bare hvorfor

Hmmm dette er vel et forum der vi er åpne og tolerante for fetisjer hos folk?! Noen liker vaniljesex, noen liker helt andre ting. 

Synes hvert fall at du spør med en dømmende tone.

Jeg har sett Riley Reids amatørfilmer med stor gravidmage, Cytherea og Annabella også. Og må si det var ganske opphissende.

Har aldri prøvd med eskorte dog, kun med ekskona da hun var gravid.

• Like 2
Lenke til kommentar
21 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Hmmm dette er vel et forum der vi er åpne og tolerante for fetisjer hos folk?! Noen liker vaniljesex, noen liker helt andre ting. 

Synes hvert fall at du spør med en dømmende tone.

Jeg har sett Riley Reids amatørfilmer med stor gravidmage, Cytherea og Annabella også. Og må si det var ganske opphissende.

Har aldri prøvd med eskorte dog, kun med ekskona da hun var gravid.

Syke syke folk

• Sad 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Espenols84 skrev:

Syke syke folk

@Espenols84 jeg bryr meg egentlig ikke kjempemye om hva du synes, men er litt nyskjerrig: hva er det som er sykt med dette? Og hvor går grensen din for hva som er normalt? Er analsex også «sykt»?

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar