Munster1 Skrevet Mars 12, 2023 Share Skrevet Mars 12, 2023 (endret) I dag var jeg en tur innom en hyggelig asiatisk dame litt utenfor Hamburg hbf.70 euro for 30 minutter.Blow job,fitteslik og knulling i misjonær og doggy.Kom i doggy.Dusj før og etter.Hun holdt til i et hostel. Jeg gikk fornøyd derfra. https://erotik.markt.de/hamburg/sie-sucht-ihn/thai+curvy+lina/a/2852025e/?absIndex=32&categoryId=1303010000&keywords=sie+sucht+ihn&page=2&rView=list Endret Mars 12, 2023 av Munster1 4 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Januar 28 Share Skrevet Januar 28 Andre gangen jeg ble skikkelig snytt var i Hamburg. På Reeperbahn, også kalt «der Kiez» (norsk: «strøket»), som er en 930 meter lang gate som strekker seg fra Nobistor til Millerntor i Hamburgs forlystelses- og bordellkvarter St. Pauli. Prostitusjon er lovlig og regulert i Tyskland. Og dette var før sexkjøpsloven kom i 2009, så jeg gjorde ikke noe ulovlig den gangen. Kom forresten aldri så langt heller. Var ganske uerfaren og alene på tur på Reeperbahn. Lett bytte. Hvilket jeg oxo ble. Virket som alle utestedene hadde innkastere som lokket med gratis øl og damer. Jeg takket ja til en av dem. Ble plassert ved et bord og fikk min gratis øl. 15 sek. seinere setter en lettkledd (østeuropeisk), brunette seg tett ved siden av meg. Praten går lett. Hun ymtet om at det vr mulighet for privat selskap. Men da måtte jeg kjøpe champagne først. Kåt som jeg var ble det bestilt. Han som åpnet en flaske, fylte glassene våre, og ga meg regningen. STORE ØYNE: tilsvarende 3.2k NOK! Jeg betalte, veltet flasken med gjenværende innhold og stormet ut i natten og fant meg en gatehore til trøst. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Jossen Skrevet April 7 Share Skrevet April 7 Lærte meg allerede i januar 1978 å holde meg unna der Kiez. Hamburg har mye mer å by på enn turistfellene på og rundt Reperbahn. Ta en titt på modelle-hamburg, kaufmich eller eroticmarkt. osv osv. Mye for en hver smak, Det er og tre FKK klubber bla. i Suderstrasse (google) Disse står på to do lista. Fytte katta.. kjenner #lysten til det onde" i hjertet, og trangen til å synde kiler i skrittet ved tanken på alt det gøye som gjenstår å oppleve i Hanseaterhovedstaden 4 Siter Lenke til kommentar
Crocop Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 Brukte å dra til Maxstrasse 3 den gang jeg jobbet i Hamburg for å lette på trykket. Den gangen var det 40 Euro for 15-20 minutter. I 2013-2014. Et laufhaus hvor det var ca 8 leiligheter i 4 etasjer. Du ringte på leiligheta og vips åpnet døren og som regel 2 damer kom i døra og du kunne velge. Var det ikke bra så takket du høflig nei og ringte på neste. Regn med ca 60 Euro idag vil jeg tro for prisstigning. Ved Reeperbahn så hold deg unna gatehorer. Geiz club var det eneste som var verdt noe på Reeperbahn. Regn med 60-70 Euro for 20 minutter sex. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Crocop Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 Det er ikke noe entry fee på Geiz Club 2 Siter Lenke til kommentar
Crocop Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 Og en ting til i Hamburg/Reeperbahn. Herbert strasse hvor de damene sitter bak vinduer slik som i Amsterdam RLD er rip off. Bare fulle folk på tur som ikke vet bedre drar dit. Reepeebahn har mange koselige kneiper/barer og julemarkedet med Glüwhein er koselig. 3 Siter Lenke til kommentar
Jones Skrevet August 14 Share Skrevet August 14 Har tenkt meg til Hamburg om noen uker. Vi skal innom Harmony sauna club (fkk) - den har en fin atmosfære, og ligger litt vekk fra sentrum, så ikke så mye turister og randoms der. Har hatt stor suksess tidligere. Men vi kan jo ikke bare vanke der heller. Må jo forsøke andre ting fra menyen. Er det noen som vet om noen eskorter i Hamburg som er verd pengene? Evt noen bordeller som sørger for at damene gir valutta for pengene. Vi har leiebil, så det er ikke noe problem å kjøre litt for å finne det rette stedet. 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet August 14 Share Skrevet August 14 På 7.8.2024 den 21.26, Crocop skrev: Reepeebahn har mange koselige kneiper/barer og julemarkedet med Glüwhein er koselig. Glühwein er kjølig dag i Tyskland smaker bestandig 2 Siter Lenke til kommentar
Crocop Skrevet August 14 Share Skrevet August 14 (endret) Jeg var forresten på FKK club. Atmos. Jeg tok S-bahn fra sentrum til Harburg og det var ca 15minutter å gå fra denne stasjonen nære Atmos. Veldig kjekt på disse klubbene. Siden det er 10 år siden vet jeg ikke noe om standard idag. Den gangen var inngang 60 Euro. Og 30 minutter med en dame var 50 Euro. Euro kurs på 8 blank ca. Good times😊 Endret August 14 av Crocop 3 Siter Lenke til kommentar
Barabassen Skrevet August 15 Share Skrevet August 15 Meget bra! Var der for noen år siden , og kjempefornøyd. FKK klubbene er de beste i Tyskland etter min mening. Kan ellers også anbefale Berlin og Frankfurt .Spesielt Frankfurt var superklasse. Helt rå kvalitet på damene. FKK oase i Frankfurt ligger litt landlig til ,så er litt kinkig å besøke med offentlig kommunikasjon. Anbefaler taxi eller leiebil (som jeg brukte). Ca 20 minutter med bil fra sentrum. FKK i Berlin ligger relativt sentrumsnært , så greit med evt bane etc. Dessverre har kronekursen svekket seg en del , så det koster litt. Men verdt det. Har ikke besøkt etter pandemien , men antar at det fortsatt holder bra standard. Alkoholforbud. Greit nok. Besøker ikke slike steder for å skjenke meg uansett. Kjør på folkens!! 4 Siter Lenke til kommentar
Barabassen Skrevet August 15 Share Skrevet August 15 På 28.1.2024 den 14.03, Tototre skrev: Andre gangen jeg ble skikkelig snytt var i Hamburg. På Reeperbahn, også kalt «der Kiez» (norsk: «strøket»), som er en 930 meter lang gate som strekker seg fra Nobistor til Millerntor i Hamburgs forlystelses- og bordellkvarter St. Pauli. Prostitusjon er lovlig og regulert i Tyskland. Og dette var før sexkjøpsloven kom i 2009, så jeg gjorde ikke noe ulovlig den gangen. Kom forresten aldri så langt heller. Var ganske uerfaren og alene på tur på Reeperbahn. Lett bytte. Hvilket jeg oxo ble. Virket som alle utestedene hadde innkastere som lokket med gratis øl og damer. Jeg takket ja til en av dem. Ble plassert ved et bord og fikk min gratis øl. 15 sek. seinere setter en lettkledd (østeuropeisk), brunette seg tett ved siden av meg. Praten går lett. Hun ymtet om at det vr mulighet for privat selskap. Men da måtte jeg kjøpe champagne først. Kåt som jeg var ble det bestilt. Han som åpnet en flaske, fylte glassene våre, og ga meg regningen. STORE ØYNE: tilsvarende 3.2k NOK! Jeg betalte, veltet flasken med gjenværende innhold og stormet ut i natten og fant meg en gatehore til trøst. Ha ha ha.......! Gikk på samme smellen tidlig 90-tall. Glemmer det aldri , men man lærer så lenge man lever.........! 3k NOK var mye penger for en student den gangen. Deretter ble det sauerkraut og bratwurst en måneds tid.......... 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg