Gå til innhold

Johanna er tilbake!

dayroe

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Søker skrev:

Ut fra tilbakemeldingen fra de som har møtt Johanna er hun utvilsomt verdt et besøk. Bør absolutt testes!

Nå kommer riktignok skussmålene fra en fyr som ikke bruker mindre en 5 (!) poster på en gjettelek om hvordan han visstnok skal være sikker på at han virkelig tilfredsstiller Johanna, og hun ikke lurer ham. Så da er det nærliggende å tenke at skussmålene må tas med noen klyper salt.

Når det er sagt: Johanna er blant de bedre. Hyggelig, profesjonell, petit, velproporsjonerte, morsom, intelligent, god i senga. Et dårlig møte med henne er vanskelig å forestille seg. Hvor bra kommer sikkert an på kjemi, dagsform, preferanser etc, som med alle andre eskorter.

Lenke til kommentar
21 minutter siden, Gjest1234 skrev:

Nå kommer riktignok skussmålene fra en fyr som ikke bruker mindre en 5 (!) poster på en gjettelek om hvordan han visstnok skal være sikker på at han virkelig tilfredsstiller Johanna, og hun ikke lurer ham. Så da er det nærliggende å tenke at skussmålene må tas med noen klyper salt.

Når det er sagt: Johanna er blant de bedre. Hyggelig, profesjonell, petit, velproporsjonerte, morsom, intelligent, god i senga. Et dårlig møte med henne er vanskelig å forestille seg. Hvor bra kommer sikkert an på kjemi, dagsform, preferanser etc, som med alle andre eskorter.

Jeg teller fem gode tilbakemeldinger (inkludert din). 

Lenke til kommentar
12 timer siden, gdawg1234567 skrev:

Enig at det blir feil å kalle det Johanna driver med skuespill.

Det er nok nokså presist å kalle det for skuespill. Hun spiller en rolle, og hun spiller den godt. Så godt at de som vil la seg lure, lar seg lure. Og det er ikke noe galt i det, møtet blir ofte bedre om man lar seg "bedra". Så er det nok klokt å være realistisk når møtet er over. Disse jentene selger opplevelser.

Lenke til kommentar
7 timer siden, Gjest1234 skrev:

Det er nok nokså presist å kalle det for skuespill. Hun spiller en rolle, og hun spiller den godt. Så godt at de som vil la seg lure, lar seg lure. Og det er ikke noe galt i det, møtet blir ofte bedre om man lar seg "bedra". Så er det nok klokt å være realistisk når møtet er over. Disse jentene selger opplevelser.

Nei, det er feil. Og hun gir meg fysisk bevis på at hun ikke spiller, uten at hun er klar over det selv - mest sannsynligvis. Fordi dette ikke kan styres med vilje. Men for å si det sånn så er jeg litt overrasket over at ingen her aner hva jeg sikter til. Jeg fant en artikkel på nettet som omhandler temaet. Men jeg skal gi meg her og nå. Send pm evt, så skal jeg vurdere om jeg avslører det der.

Men igjen da. Detta her slår ikke alltid til. Med enkelte. Som tidligere nevnt. 

Lenke til kommentar
9 timer siden, Gjest1234 skrev:

Nå kommer riktignok skussmålene fra en fyr som ikke bruker mindre en 5 (!) poster på en gjettelek...

Dette er ingen gjettelek, heller kunnskapslek .. 😛

Endret av dayroe
Lenke til kommentar
25 minutter siden, dayroe skrev:

Nei, det er feil. Og hun gir meg fysisk bevis ...

Forstår dette er viktig for deg, så skal ikke krangle. Jeg får tro det jeg tror. Så får du tro det du tror.

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Gjest1234 skrev:

Forstår dette er viktig for deg, så skal ikke krangle. Jeg får tro det jeg tror. Så får du tro det du tror.

Den er god. Bortsett fra at jeg ikke tror. Jeg vet

Lenke til kommentar

Totalt idiotisk diskusjon. Det Dayroe antakelig sikter til er at klitoris vil svulme under seksuell stimuli? Og det kan godt være at Johanna virkelig nyter det å være sammen med Dayroe. Det kan også være som dere andre sier at dette er skuespill. Det er altså to ytterpunkter som diskuteres her, og jeg skal ikke prøve å dømme hvem som har rett. 

Dette er et komplekst tema som ikke har enkle svar. Slik sett kan man si at alle tar feil, eller uansett at alle har en alt for snever forståelse av kompleksiteten i den sosiale interaksjonen.

For det første så innebærer ikke skuespill og utøvelse av en rolle at det er fravær av nytelse. Sånn sett har Dayroe helt rett. For det andre blir det for enkelt å si at de fysiske tegnene som Dayroe antakelig viser til er ensbetydende med nytelse. Det må ses i sammenheng med konteksten. Oppsvulmet klitoris er alene ikke et tilstrekkelig mål på grad av nytelse i situasjonen. 

Jeg har diskutert dette med en nær eskortevenn som jeg har hatt i flere år. På et tidspunkt hadde vi et seriøst kjæresteforhold. Men nå er vi bare venner. Men eskorter er forskjellig, og bare Johanna kan svare på hva som gjelder for henne. Men, det er ikke umulig at Dayroe har helt rett... Samtidig er det ingen som tar helt feil.

😂

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Attila skrev:

Totalt idiotisk diskusjon. Det Dayroe antakelig sikter til er at klitoris vil svulme under seksuell stimuli? Og det kan godt være at Johanna virkelig nyter det å være sammen med Dayroe. Det kan også være som dere andre sier at dette er skuespill. Det er altså to ytterpunkter som diskuteres her, og jeg skal ikke prøve å dømme hvem som har rett. 

Dette er et komplekst tema som ikke har enkle svar. Slik sett kan man si at alle tar feil, eller uansett at alle har en alt for snever forståelse av kompleksiteten i den sosiale interaksjonen.

For det første så innebærer ikke skuespill og utøvelse av en rolle at det er fravær av nytelse. Sånn sett har Dayroe helt rett. For det andre blir det for enkelt å si at de fysiske tegnene som Dayroe antakelig viser til er ensbetydende med nytelse. Det må ses i sammenheng med konteksten. Oppsvulmet klitoris er alene ikke et tilstrekkelig mål på grad av nytelse i situasjonen. 

Jeg har diskutert dette med en nær eskortevenn som jeg har hatt i flere år. På et tidspunkt hadde vi et seriøst kjæresteforhold. Men nå er vi bare venner. Men eskorter er forskjellig, og bare Johanna kan svare på hva som gjelder for henne. Men, det er ikke umulig at Dayroe har helt rett... Samtidig er det ingen som tar helt feil.

😂

Veldig bra skrevet! Men send meg en pm, så skal jeg forklare hva jeg sikter til. 

Lenke til kommentar
7 minutter siden, dayroe skrev:

Veldig bra skrevet! Men send meg en pm, så skal jeg forklare hva jeg sikter til. 

Er ikke dette litt teit da for voksne menn, nå har du hintet til noe lenge så kan du ikke bare skrive det i tråden siden du har lagt opp til dette selv. Det er jo så mange detaljer hos kvinnen som kan si noe om hun er tent, etter så mange innlegg så vært interessant å se hva du sikter til istedet for å starte med pm...det blir litt barnslig 🙄

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Mr. V skrev:

Er ikke dette litt teit da for voksne menn, nå har du hintet til noe lenge så kan du ikke bare skrive det i tråden siden du har lagt opp til dette selv. Det er jo så mange detaljer hos kvinnen som kan si noe om hun er tent, etter så mange innlegg så vært interessant å se hva du sikter til istedet for å starte med pm...det blir litt barnslig 🙄

Tolk det som du vil. Jeg bryr meg ikke. 

Lenke til kommentar

Jeg møter motstand her, rett og slett. Og da mister jeg interessen i å dele .. ja, mine erfaringer. Sikkert barnslig, men bryr meg ikke døyten. Sånn. Over og ut herfra

Lenke til kommentar

Sendt deg PM Dayroe. Tror din «metode» har noen luker, men hvis du mener det funker, så vær så god😉 Kjør på!

Vi er hvert fall enig i at Johanna er genuint kåt.

Selv blir jeg mest kåt i hjernen. Synen av en pen dame, oppladingen før et møte, forventinger, lukt, stemme, bevegelser. Er få fysike stimuleringer som får meg så kåt som slike ting, men så kommer kyssing og berøring som tuppen på kransekaken😉 Men da er jeg som regel allerede stenhard.

Lenke til kommentar
52 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Sendt deg PM Dayroe. Tror din «metode» har noen luker, men hvis du mener det funker, så vær så god😉 Kjør på!

Altså det er vel ingen "metode", heller et resultat av noe. At lepper og tunge blir kalde, er nok styrt fra det autonome og sympatiske nervesystem - hvor da blodsirkulasjonen fokuseres til mer viktigere organer. Viktigere i anførselstegn kanskje :)

Lepper og tunge, pga mindre blodtilførsel, blir da kaldere. (Det autonome nervesystemet er ikke viljestyrt. Den sympatiske delen girer kroppen opp, og den parasympatiske girer ned - sånn veldig enkelt forklart. Og styrer bla blodtilførsel dit det trengs sånn automatisk)

Ok. Alle fornøyde det jeg siktet til? Jeg trodde ikke jeg var (nesten) alene om å vite dette. Ventet bare på å skrive "Bingo" til en eller annen. Den kom aldri

Lenke til kommentar
10 minutter siden, Enjoyoslo69 skrev:

Eller tatt alt dette på PM mellom de som vil 😂

Tror Dayroe satt punkt selv der😉 Er liksom ikke noe vits å argumentere mot slike sterke «bevis»😉

• Haha 1
Lenke til kommentar

Interessant hypotese ift temperatur på lepper og tunge som predikator for seksuell opphisselse. Spørsmålet er om temperaturforskjellen er merkbar i øyeblikket. For meg er det andre predikatorer som er mer viktig når jeg skal vurdere hvorvidt eskorten opplever nytelse. Først og fremst ser jeg på hva eskorten faktisk gjør. Gjennomfører hun noe som likner på et rituale som starter med blow job, dynker seg med glide og deretter trer seg på, så er det et dårlig tegn. Da er det nettopp et rituale som del av en forretningsmessig transaksjon hvor eskorten ikke gir mye av seg selv.

Hvis eskorten derimot er opptatt av å oppnå tilfredshet for seg selv, så vil hun oppføre seg annerledes, og gjøre ting som unngår at hun trenger bruke glidekrem. Klitoris vil svulme, og det samme gjelder vagina. Det er dette jeg ser etter. Og vil etter mitt syn være en mer sikker indikasjon enn temperaturen på tunge og lepper.

Det betyr ikke at Dayroe har feil. Tvert i mot så har han helt rett i mekanismen han forklarer mht blod som tilføres andre deler av kroppen, og som gjør at lepper og tunge blir kaldere. Det er bare det at det kan være andre ting enn seksuell opphisselse som gjør at tunge og lepper er kalde. Da tenker jeg det er bedre å gå til kilden og vurdere endringer i det vaginale området som mål på seksuell opphisselse. Som for eksempel naturlig fukt i skjeden, oppsvulming av vitale deler etc. 

• Thanks 1
Lenke til kommentar

Uansett interessant diskusjon 👍

Men tilbake til Johanna jeg har veldig lyst til å besøke denne dama. Hvordan er det med tjenester, leverer hun det meste som du avtaler på forhånd?

Lenke til kommentar
1 time siden, Mr. V skrev:

Uansett interessant diskusjon 👍

Men tilbake til Johanna jeg har veldig lyst til å besøke denne dama. Hvordan er det med tjenester, leverer hun det meste som du avtaler på forhånd?

Tja, man skal vel ikke ha for høye forventninger til et forum som dette, men når man sitter på internett og "fører bevis" for at man har klart å gjøre en eskorte opphisset, er man litt ute å kjøre, tenker jeg.

Om du har lyst til å besøke Johanna, foreslår jeg at du kontakter henne på telefonnummeret på RE. Tror du kan få vel så fornuftig og pålitelig informasjon fra henne som fra medlemmene på dette forumet. Hun er dessuten, som sagt, både hyggelig og morsom. 😊

Endret av Gjest1234
Lenke til kommentar
1 time siden, Gjest1234 skrev:

Tja, man skal vel ikke ha for høye forventninger til et forum som dette, men når man sitter på internett og "fører bevis" for at man har klart å gjøre en eskorte opphisset, er man litt ute å kjøre, tenker jeg.

"Ute å kjøre" .. på hvilken måte jeg (inkuldert forfatteren på linken) er ute å kjøre? Forklar. 

Lenke til kommentar