Tukleren Skrevet Februar 22, 2023 Share Skrevet Februar 22, 2023 11 timer siden, nappe nappe skrev: Hæ? Det høres ut som en misforståelse et eller annet sted Staten er hypp på forbud, Reitan/Narvesen prøver å holde det gående https://e24.no/naeringsliv/i/LAvX0Q/finanstilsynet-vil-forby-wirecard-betalingskortene-reitans-kioskgigant-selger-dem-fortsatt 1 Siter Lenke til kommentar
nappe nappe Skrevet Februar 22, 2023 Share Skrevet Februar 22, 2023 4 timer siden, Tukleren skrev: Staten er hypp på forbud, Reitan/Narvesen prøver å holde det gående https://e24.no/naeringsliv/i/LAvX0Q/finanstilsynet-vil-forby-wirecard-betalingskortene-reitans-kioskgigant-selger-dem-fortsatt Ja, om det hadde kommet forbud, er jeg jo innforstått med argumentene. Det var bare det med å selge et visst antall kort kontant og resten sporbart jeg synes høres corny ut. Det må jo enten være lov eller ikke. 1 Siter Lenke til kommentar
Søker Skrevet April 12, 2023 Share Skrevet April 12, 2023 Har hørt fra «sikre kilder» at Johanna kommer tilbake til Oslo i slutten av april. Jeg har aldri møtt henne. Er det noen som vil si noe om sine erfaringer? Spesielt interessant å høre fra de som traff henne sist hun var i Oslo. Siter Lenke til kommentar
dayroe Skrevet April 17, 2023 Forfatter Share Skrevet April 17, 2023 Møtte henne i går. Helt fantastisk! Ser at en person har gitt henne negativ tilbakemelding - etter min review. Skriver at hun ikke holder lenge i senga, er blitt eldre bla. Til det må jeg bare si LOL. Ja, sikkert blitt eldre, men synes og merkes det? Nei! Hun er så ubersexy at jeg blir målløs. Kroppsmessig så kommer Sophia Taylor nærmest. Og hun er 26? Liker ikke å si noe negativt om noen, men ingen (av de jeg har møtt) er i nærheten av Johanna. Vi hadde en dampende het og intens time sammen. Det skal gjentas minst en gang til før hun reiser. Dyrt, men faan meg verdt hver krone. 1 Siter Lenke til kommentar
dayroe Skrevet April 17, 2023 Forfatter Share Skrevet April 17, 2023 I tillegg er hun veldig OK å være sammen med. Hyggelig, snill og kjærlig. I tillegg har hun humor. Det liker jeg. Hun er veldig lett å like, og lett å være sammen med. På samme måte som Sophia T. Angrer på at jeg ikke krysset av for disse tinga (GFE og kjæresteopplevelse bla), men det gikk litt for i svingene i går. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 17, 2023 Share Skrevet April 17, 2023 Det står i annonsen at hun er 34 år gammel, og i en review står det 3000kr/timen. Betaler folk så mye for damer på 34? Er det hun gjør såpass bra at det er verdt så mye, til tross for alderen? Siter Lenke til kommentar
dayroe Skrevet April 17, 2023 Forfatter Share Skrevet April 17, 2023 10 minutter siden, Burt_Reynolds skrev: Det står i annonsen at hun er 34 år gammel, og i en review står det 3000kr/timen. Betaler folk så mye for damer på 34? Er det hun gjør såpass bra at det er verdt så mye, til tross for alderen? Hadde det stått hun var 26, så ville jeg trodd det. Hun ser ut som en million dollar. Hun kunne vært Playboy-forsidepike hun også, i likhet med Sophia T. Tro meg. En kropp å dø for, rett og slett. I tillegg til alt annet du får med på kjøpet… Egentlig har jeg ikke lyst til å si noe positivt om Johanna i det hele tatt, med fare for at hun nå ikke vil ha tid igjen til meg … det er litt kjiipær’n å tenke på Jeg har uansett full klaff med Johanna. Og det virker som at hun liker meg også. Har fått noen hyggelige tilbakemeldinger på WA. Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet April 17, 2023 Share Skrevet April 17, 2023 8 timer siden, Burt_Reynolds skrev: Det står i annonsen at hun er 34 år gammel, og i en review står det 3000kr/timen. Betaler folk så mye for damer på 34? Er det hun gjør såpass bra at det er verdt så mye, til tross for alderen? 34 er vel ingen alder? Uansett hvor gammel du selv er (antar over 18). Min erfaring er at damer over 30 (over 40 også for den sakens skyld) er langt bedre enn ungjenter på 18-25. Johanna er dessuten meget flott, både til utseende og personlighet. Møtte «Julia Model» nå for litt siden. Ja, smellvakker å se på bilder og fin i virkligheten også, men mener Johanna er penere og fremforalt bedre i senga. Ikke vær så opphengt i alder, er kun et tall😉 Pimpa f eks er 42 og bestemor. Det kan man IKKE tro!! 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 17, 2023 Share Skrevet April 17, 2023 (endret) Veldig stram og fin for alderen. Myk hud og lukter fantastisk. Til tross for prisen 3k for en time, er jeg alikevel overrasket, over hvor god skuespiller hun er. At ei dame som det der klarer å virke keen på en mann som meg en time er imponerende! Tar initiativ og mater egoet så til de grader uten at det blir mye eller gjennomskuelig. Hadde jeg ikke hatt selvinnsikt, ville jeg blitt helt forelsket i hun tror jeg. Vil si opplevelsen er verdt hver krone! Endret April 17, 2023 av OppkaltEtterHølaTilMorraMi . Siter Lenke til kommentar
stonehard Skrevet April 17, 2023 Share Skrevet April 17, 2023 13 timer siden, dayroe skrev: Hadde det stått hun var 26, så ville jeg trodd det. Hun ser ut som en million dollar. Hun kunne vært Playboy-forsidepike hun også, i likhet med Sophia T. Tro meg. En kropp å dø for, rett og slett. I tillegg til alt annet du får med på kjøpet… Egentlig har jeg ikke lyst til å si noe positivt om Johanna i det hele tatt, med fare for at hun nå ikke vil ha tid igjen til meg … det er litt kjiipær’n å tenke på Jeg har uansett full klaff med Johanna. Og det virker som at hun liker meg også. Har fått noen hyggelige tilbakemeldinger på WA. Var ikke bildene av Sophia T ekte? annonsen er nå slette p.g.a. falske bilder. Siter Lenke til kommentar
ClarkKent Skrevet April 17, 2023 Share Skrevet April 17, 2023 Riktig det Rasmus. Skuespillet til Johanna er helt rått og så troverdig at en fort kan bli som Dayroe å tro at hun faktisk er keen på deg. Jeg har kanskje møtt en eller to som er penere enn henne . Kanskje April har hakket bedre kropp, og Alisa gjør ekte DT, men totalpakka på den dama gjør hun til den ultimate og beste eskorten for min del. Bare opplevelsen av å ta Johanna i reverse cowgirl foran speilet mens hun bruker vibrator på seg selv er verdt penga alene, så kommer alt annet i tillegg.At hun er så trang etter så mange tusen runder med kukk er jo en sensasjon i seg selv. 1 Siter Lenke til kommentar
dayroe Skrevet April 17, 2023 Forfatter Share Skrevet April 17, 2023 15 minutter siden, stonehard skrev: Var ikke bildene av Sophia T ekte? annonsen er nå slette p.g.a. falske bilder. Jo. Ekte bilder. Tror det er en annen forklaring. Hun hadde aktiv Oslo annonse uten å være her. Hun oppholder seg i et annet land, og poenget var å forvirre en norsk stalker. Og en som nekter å gi seg tydeligvis. Men bildene er ekte. Jeg har møtt henne Siter Lenke til kommentar
dayroe Skrevet April 17, 2023 Forfatter Share Skrevet April 17, 2023 14 minutter siden, ClarkKent skrev: Skuespillet til Johanna er helt rått og så troverdig at en fort kan bli som Dayroe å tro at hun faktisk er keen på deg Ha! Jeg ække dum, og jeg skjønner hvorfor hun er i bissnissen. $$$. Men greia er at man betaler for en opplevelse. Og Johanna leverer akkurat der. Mye mer enn andre jeg har møtt. Og nei, jeg tror ikke hun er keen på meg. Siter Lenke til kommentar
dayroe Skrevet April 17, 2023 Forfatter Share Skrevet April 17, 2023 Men for å si det sånn, så gjør jeg mitt ytterste for at hun også skal ha det litt ok. Skuespill? Nei, vet ikke helt. Kjøper ikke den sånn umiddelbart Siter Lenke til kommentar
dayroe Skrevet April 17, 2023 Forfatter Share Skrevet April 17, 2023 (endret) Det er enkelte (fysiske) ting som "sier" om en dame er genuint kåt eller ikke .. jeg tenker ikke på harde brystvorter. Det er en ting til som ofte skjer hvis jenta er genuint kåt. Jeg merker det på Johanna Det kan jeg si ikke er skuespill, fordi det er fysisk umulig ... dere får tenke sjæl hva jeg sikter til. Og hvis dere har opplevd det samme. Jeg opplevde det ikke med Sophia T. Edit : tenker heller ikke på våt mus Endret April 17, 2023 av dayroe Tilleggsinfo Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet April 17, 2023 Share Skrevet April 17, 2023 Johanna er genuint kåt, selvom hun sikkert kryddrer det med litt skuespill. Jeg har møtt henne utallige ganger (tipper 20-30 ggr) helt fra første gang hun var i Oslo. Noen ganger to ganger samme dag (jeg vet, jeg har et avhengighetsproblem…😜) Hun tilbyr ikke bareback, men det har skjedd flere ganger at vi begge har vært så sprengkåte at jeg tatt henne en stund uten at gummi var tredd på… oops. Pleier alltid begynne kline direkte i det jeg kommer inn ytterdøra, og har flere ganger tatt første runde på gangen. Da har hun sikkert vært alene i leiligheten😉 Uansett, for meg er Johanna en ekte nymfo og hun nyter sex. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet April 17, 2023 Share Skrevet April 17, 2023 1 time siden, dayroe skrev: Edit : tenker heller ikke på våt mus Spruting? Har aldri fått henne å sprute annet enn golden shower😉 Jeg tror derfor ikke du mener hun er en «squirter»? Siter Lenke til kommentar
dayroe Skrevet April 18, 2023 Forfatter Share Skrevet April 18, 2023 6 timer siden, Oslo_bukken skrev: Spruting? Har aldri fått henne å sprute annet enn golden shower😉 Jeg tror derfor ikke du mener hun er en «squirter»? Nei, det er ikke det jeg tenker på. Det tar meg 2 sekunder å finne ut om en jente er genuint kåt eller ikke. Eller om det er reint skjær skuespill, som enkelte her påstår hun bedriver. Fake fra ende til annen. Så jeg tenker, ClarkKent, du burde vel vite om akkurat dette? Du som er en menneskekjenner (?). Jeg opplevde det samme med Mariana, flere andre jeg har møtt også (uten at jeg kommer på navn sånn i farta). Og ellers også i hverdagen, bare for å nevne det. Det er noe fysisk som skjer med kroppen, og en viss kroppsdel. Lar det henge litt der jeg. Siter Lenke til kommentar
dayroe Skrevet April 18, 2023 Forfatter Share Skrevet April 18, 2023 Merket det ikke på Playboy-modellen, som tidligere nevnt. Samma faan hva jeg foretok meg. Så vil heller påstå at hun bedriver mer skuespill enn eksempelvis Johanna. Men likevel, Sophia T var / er bra hun altså. Siter Lenke til kommentar
dayroe Skrevet April 18, 2023 Forfatter Share Skrevet April 18, 2023 Men tipper at dette er noe som styres fra det autonome og sympatiske nervesystem. For de av dere som er kjent med det. Er ingen ekspert, men kan litt. Nok et hint her. Siter Lenke til kommentar
gdawg1234567 Skrevet April 18, 2023 Share Skrevet April 18, 2023 2 timer siden, dayroe skrev: Nei, det er ikke det jeg tenker på. Det tar meg 2 sekunder å finne ut om en jente er genuint kåt eller ikke. Eller om det er reint skjær skuespill, som enkelte her påstår hun bedriver. Fake fra ende til annen. Så jeg tenker, ClarkKent, du burde vel vite om akkurat dette? Du som er en menneskekjenner (?). Jeg opplevde det samme med Mariana, flere andre jeg har møtt også (uten at jeg kommer på navn sånn i farta). Og ellers også i hverdagen, bare for å nevne det. Det er noe fysisk som skjer med kroppen, og en viss kroppsdel. Lar det henge litt der jeg. 1 time siden, dayroe skrev: Men tipper at dette er noe som styres fra det autonome og sympatiske nervesystem. For de av dere som er kjent med det. Er ingen ekspert, men kan litt. Nok et hint her. Kvinnekroppen er vel konstruert litt annerledes i forhold til seksualdrift en hos oss menn, den fysiske reaksjonen samsvarer ikke alltid med den psykiske reaksjonen. Enig at det blir feil å kalle det Johanna driver med skuespill. Hun er profesjonell til fingerspissen og genuint kåt. Og hun ville aldri klart å levere så bra om hun ikke likte jobben sin. Tror hun faktisk «liker» alle kunder som behandler henne med respekt, men å tro at man er noe annerledes enn hundrevis av andre blir nok litt naivt. 1 Siter Lenke til kommentar
dayroe Skrevet April 18, 2023 Forfatter Share Skrevet April 18, 2023 4 minutter siden, gdawg1234567 skrev: men å tro at man er noe annerledes enn hundrevis av andre blir nok litt naivt. Sikter du til at jeg tror jeg er annerledes enn andre? Skjønte ikke helt. Jeg snakker kun for meg selv her, og merker .. eller på en måte «avslører» om de er kåte, eller ikke. Akkurat denne greia gir meg et tegn, eller hint på akkurat det. Dette skjer nok sikkert med andre også, ikke bare meg. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 18, 2023 Share Skrevet April 18, 2023 18 timer siden, dayroe skrev: Det er enkelte (fysiske) ting som "sier" om en dame er genuint kåt eller ikke .. jeg tenker ikke på harde brystvorter. Det er en ting til som ofte skjer hvis jenta er genuint kåt. Jeg merker det på Johanna Det kan jeg si ikke er skuespill, fordi det er fysisk umulig ... dere får tenke sjæl hva jeg sikter til. Og hvis dere har opplevd det samme. Jeg opplevde det ikke med Sophia T. Edit : tenker heller ikke på våt mus Pupillene blir større. 😅 Siter Lenke til kommentar
Søker Skrevet April 18, 2023 Share Skrevet April 18, 2023 Ut fra tilbakemeldingen fra de som har møtt Johanna er hun utvilsomt verdt et besøk. Bør absolutt testes! 1 Siter Lenke til kommentar
dayroe Skrevet April 18, 2023 Forfatter Share Skrevet April 18, 2023 1 time siden, Skien skrev: Pupillene blir større. 😅 Sant, men sikter ikke til det heller. Det er noe du kan kjenne / føle / merke. Men vetta faan om jeg har lyst til å avsløre det egentlig Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg