Gjest Skrevet Februar 5, 2023 Share Skrevet Februar 5, 2023 Jeg har nå passert 50 år, men er fortsatt slank og sprek. Og litt eventyrlysten. Så - hvem går jeg til for å avtale hjelp til følgende prosjekt? Hvor mange ganger er det mulig å komme i løpet av en dag? Fra morgenen når jeg våkner til leggetid. F.eks. på et hotellrom, der dagen starter med en godmorgen-BJ og avslutter med kveldssex. Imens maksimalt antall utløsninger gjennom dagen, betalt pr. orgasme eller som en pakke. Utfordringen er jo å klare å lokke frem mer power når kreftene tømmes hos meg. Går sånt an å booke, tro? Siter Lenke til kommentar
Noraider Skrevet Februar 5, 2023 Share Skrevet Februar 5, 2023 Går vel sikkert an å booke med en eskorte som tilbyr døgntreff, vil jeg tro. 1 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 1 time siden, Pennen skrev: Ordnet seg. Hva kom du opp i? Over 10? Har en rekord på 7 når jeg hadde en romantisk helg på et bedre hotell med dama min 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 10 timer siden, Oslo_bukken skrev: Hva kom du opp i? Over 10? Har en rekord på 7 når jeg hadde en romantisk helg på et bedre hotell med dama min Vi var fornøyde etter den tiende. Da var det 12 timer, fra 08.30 til 20.30. Morsom øvelse. Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Februar 14, 2023 Share Skrevet Februar 14, 2023 16 timer siden, Pennen skrev: Vi var fornøyde etter den tiende. Da var det 12 timer, fra 08.30 til 20.30. Morsom øvelse. Oi! Respekt med 10 ass😉 Hvem møtte du? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2023 Share Skrevet Februar 14, 2023 En dame som ikke gjør sånt som dette offisielt, men som syntes prosjektet var artig nok til å bli med. Hun vil få masse trøbbel hvis jeg er åpen omkring hvem det er. Siter Lenke til kommentar
Blue bell Skrevet Mars 22, 2023 Share Skrevet Mars 22, 2023 På 5.2.2023 den 15.20, Gjest skrev: Jeg har nå passert 50 år, men er fortsatt slank og sprek. Og litt eventyrlysten. Så - hvem går jeg til for å avtale hjelp til følgende prosjekt? Hvor mange ganger er det mulig å komme i løpet av en dag? Fra morgenen når jeg våkner til leggetid. F.eks. på et hotellrom, der dagen starter med en godmorgen-BJ og avslutter med kveldssex. Imens maksimalt antall utløsninger gjennom dagen, betalt pr. orgasme eller som en pakke. Utfordringen er jo å klare å lokke frem mer power når kreftene tømmes hos meg. Går sånt an å booke, tro? Legg til bluestbella på snap Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg