smili Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 På 23.1.2025 den 11.00, Mrdick skrev: Tok med dama til køben for 4 år siden. Like ved cabinn hotell var det et massasjestudio med europeiske damer. Først når vi kom inn i salongen så jeg at de tilbydde tantra. Vi bestilte en time hver i hvert rom. Hun ble fingret til den velkjennte spruten kom, Jeg strøk litt på mus å rompe før vi inngikk en lukrativ deal hvor jeg spruta den 20år gamle musa full. Meget bra sted. Mr. Dick, hvor finner jeg sånne damer? Dama di altså🥰 1 Siter Lenke til kommentar
Mrdick Skrevet Mars 11 Share Skrevet Mars 11 På 8.3.2025 den 19.16, Satyr skrev: Nok en gang: Det er minst fire Cabinn i Køben - kunne du, pretty please with sugar on top, være så snill å spesifisere hvilket av disse fire jævla Cabinn du siktet til?!? Du lever virkelig opp til navnet som en Mr dick når du aldri gidder/kan svare... Og få med gatenavnet som bordellet lå i også, ok? Så vi slipper å labbe oss i jævla hjel rundt i alle gater rundt det hersens Cabinn du ikke vil si hvilket var... ? Mitchellsgade 14, 1568 København V Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Mars 13 Forfatter Share Skrevet Mars 13 På 11.3.2025 den 8.09, Mrdick skrev: Mitchellsgade 14, 1568 København V Mye bedre - takker 🙂😛🇩🇰 2 Siter Lenke til kommentar
Mrdick Skrevet Mars 13 Share Skrevet Mars 13 2 timer siden, Satyr skrev: Mye bedre - takker 🙂😛🇩🇰 4-5år gammelt tips er uansett verdiløst slik disse stedene bytter ut personell, eiere og adresse. 2 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Mars 16 Forfatter Share Skrevet Mars 16 (endret) Update: Var i Kiel i starten av februar og det ene bordellet (laufhaus) var nylig lagt ned for evig og alltid. Synd. Men damene som jobbet der flyttet gjerne over til de to andre, som bare er få titalls meter unna. Jeg knuller alltid når jeg er i Kiel om formiddagen så det ble ei snasen, livlig, ung og slank polsk snuppe, i farta. Hun var god. Endret Mars 16 av Satyr 2 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg