Gjest Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 Heisann! jeg heter Camilla og er 31 år og nyinnflytter til Lillehammer. Jeg er en IMG_5492.MOVFetching info... IMG_5492.MOVFetching info... jente med sprudlende humør og under utdanning her. Jeg vil beskrive meg selv som en oppegående vakker jente som er 179 høy, slank og blond halvlangt hår. Har alltid pen sminke og er pent kledd i tøyet. Generelt en flink pike i det daglige.. Men har en liten fetisj for menn som gir meg pengegaver og andre gaver for å tilbringe tid med med meg 🫦 kun seriøse henvendelser besvares! snappen min er Camillainoslo har også en annonse ute på EJ.Net der heter jeg søte Camilla. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 27, 2023 Share Skrevet Januar 27, 2023 Hei alle sammen 👸🏼😈💕 Hei alle sammen jeg vil bare informere om at jeg kommer til å fortsette å være i Oslo i en eller to uker til så da har vi muligheten til å møtes her på hotellet mitt eller så kan jeg komme til deg hvis du bor i Oslo området 🥰 Da kan vi finne på noe gøy leke sammen, elsker gfe, sloppy bj og anal 😍eller hvis dere er lagt unna Oslo så selger jeg bilder og videoer, brukte truser\bher og brukte sokker! Med meg er det mye lekent og kinky! Har også deilige camshows f2f. Snap ; Camillainoslo mail; oslofeet@gmail.com Siter Lenke til kommentar
Gjøvik88 Skrevet Mars 28, 2023 Share Skrevet Mars 28, 2023 Hei. snappen din er ikke i bruk lengre? Er du fortsatt aktiv? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg