Dag_driver Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Kan jo ikke si man ikke er nysgjerrig på navnet... Navnet på gjerningsmannen ble lagt ut på denne nettsiden i går https://www.flashback.org/ Siden han har tilstått ugjerningen, er det vel greit å "oute" denne feigingen..? 1 Siter Lenke til kommentar
adamsmith Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 https://www.flashback.org/t2663068p2 post #19 http://m.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=35577986 - Du kommer nok ikke gjennom om du søker jobb her... http://websta.me/n/leifkb https://www.facebook.com/Leifb?fref=ts Håper du lar dette stå admin. Det er bare et tidsspørsmål før alle vet uansett, og slike kryp fortjener ikke et gram beskyttelse uansett om han er tilregnelig eller ikke. 1 Siter Lenke til kommentar
spenning1 Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 http://m.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=35577986 ...........................slike kryp fortjener ikke et gram beskyttelse uansett om han er tilregnelig eller ikke. Ring firmaet og spør etter'n. "Han sluttet plutselig hos oss" -eller noe sånt. ..... 1 Siter Lenke til kommentar
adamsmith Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/politiet-24-aaring-innroemmer-aa-ha-drept-galina/a/23591247/ Dette bildet stemmer overens med FB bildet hans, bare sånn i tilfelle noen skulle være bekymret for at det kanskje ikke er rett person. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Lurer på hvorfor media bruker sladdete bilder og mye informasjon hvis de uansett ikke skriver navnet hans. De vil jo tydeligvis at det skal bli oppdaget. Teit. Siter Lenke til kommentar
spenning1 Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Dritten prøver å skli unna : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22048669.ab Bulgarere med balltre, det er hva han fortjener! 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Bulgarere med balltre, det er hva han fortjener! Omfavner du nå "rettspraksis" til befolkningsgrupper jeg tidligere har forstått du ellers ikke sympatiserer med? Jeg tror ikke "øye for øye og hode for hode" eller hva det heter er et egnet prinsipp. Og nei, bulgarere har ingen ting med dette å gjøre. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Siden han har tilstått ugjerningen, er det vel greit å "oute" denne feigingen..? Hvis det altså er rett person det er snakk om, derom aner jeg intet. Men; Det er en grunn til at tilståelse ikke bestandig er nok. En tilståelse kan komme for å dekke over annet. Se en god film om emnet! Det er i hvert fall laget en god dokumentar om Sture Ragnar Bergwall best kjent som Thomas Quick, selv han neppe dekket over andre forhold. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 https://www.instagram.com/leifkb/ Siter Lenke til kommentar
spenning1 Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Bulgarere med balltre, det er hva han fortjener! Omfavner du nå "rettspraksis" til befolkningsgrupper jeg tidligere har forstått du ellers ikke sympatiserer med? Jeg tror ikke "øye for øye og hode for hode" eller hva det heter er et egnet prinsipp. Og nei, bulgarere har ingen ting med dette å gjøre. Hvilke befolkningsgrupper mener du? Ikke bland hardtarbeidende bulgarere med http://www.thelocal.de/20160106/cologne ... y-minister 1 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Det er 99,9999999999999999% sikkert at rett gjerningsmann er tatt, så min mening er at enhver metadebatt om verdien av tilståelse osv her blir mer eller mindre avsporinger/tåpelig/støyende. Man avslører eventuelt at man ikke har satt seg inn i saken. Men en generell debatt om slike rettslige/juridiske spørsmål kan så klart være interessant - om det taes som en separat tråd. Hvem tar insjen? 1 Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Det er 99,9999999999999999% sikkert at rett gjerningsmann er tatt, så min mening er at enhver metadebatt om verdien av tilståelse osv her blir mer eller mindre avsporinger/tåpelig/støyende. Man avslører eventuelt at man ikke har satt seg inn i saken. Det er ikke vanskelig for politiet å lure frem en "tilståelse", men når personen viser hvor han kastet telefonen, og de finner den der han viste dem, da er det ganske sikkert at de har fått rett person ja. Så kommer det vel DNA-spor etc. som styrker saken. Jeg vet ingenting om hvordan politiet arbeider i felten, men jeg vet hvordan de overkjører vitner, oppfatter antagelser som fakta, stryker det som ikke passer osv. Den de vil ta, den tar de, og unnlater gjerne å etterforske bevis som kunne ha forandret deres oppfatning. Det er like mye (eller mer) råttenskap i politiet som de fleste andre steder. Enhver har sine motiver for hva de gjør, og noen ganger er det så enkelt som prestisje. Stjerner i boka. En av mine beste kamerater ble stoppet midt på torget i Bergen, lagt i bakken og brakt inn til forhør i flere timer. På hvilket grunnag? Han kjørte 2CV (Dette er tross alt mange år siden), og han var stor og kraftig og hadde helskjegg. Tilfeldigvis akkurat en sånn person de så etter, men han hadde selvfølgelig sitt på det tørre og slapp til slutt fri. Men det var uten tvil en nokså traumatisk opplevelse. Jeg unner ingen noe sånt. Du trenger ikke besøke en eskorte for å komme under mistanke. Du trenger ikke mer enn et signalement som passer for anledningen. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Det er 99,9999999999999999% sikkert at rett gjerningsmann er tatt, så min mening er at enhver metadebatt om verdien av tilståelse osv her blir mer eller mindre avsporinger/tåpelig/støyende. Man avslører eventuelt at man ikke har satt seg inn i saken. Det er ikke vanskelig for politiet å lure frem en "tilståelse", men når personen viser hvor han kastet telefonen, og de finner den der han viste dem, da er det ganske sikkert at de har fått rett person ja. Så kommer det vel DNA-spor etc. som styrker saken. Jeg vet ingenting om hvordan politiet arbeider i felten, men jeg vet hvordan de overkjører vitner, oppfatter antagelser som fakta, stryker det som ikke passer osv. Den de vil ta, den tar de, og unnlater gjerne å etterforske bevis som kunne ha forandret deres oppfatning. Det er like mye (eller mer) råttenskap i politiet som de fleste andre steder. Enhver har sine motiver for hva de gjør, og noen ganger er det så enkelt som prestisje. Stjerner i boka. En av mine beste kamerater ble stoppet midt på torget i Bergen, lagt i bakken og brakt inn til forhør i flere timer. På hvilket grunnag? Han kjørte 2CV (Dette er tross alt mange år siden), og han var stor og kraftig og hadde helskjegg. Tilfeldigvis akkurat en sånn person de så etter, men han hadde selvfølgelig sitt på det tørre og slapp til slutt fri. Men det var uten tvil en nokså traumatisk opplevelse. Jeg unner ingen noe sånt. Du trenger ikke besøke en eskorte for å komme under mistanke. Du trenger ikke mer enn et signalement som passer for anledningen. La oss være glad for at politiet tok synderen; det gjør verden til et tryggere sted å være tross alt Mest sansynlig ga basestajonslogger dem tilstrekkelig informasjon. Og vi kan være ganske sikre på at det finnes verktøy som sette sammen all denne informasjonen til noen fornuftig faktisk eksisterer. At det finnes mange personer der ute som har vært på galt sted til feil tid er vel litt sikkert, selv om jeg mistenker for å "stinke". Tilfeldigheter? Neppe Siter Lenke til kommentar
Rufus Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 http://m.hegnar.no/hegnar/article/320/o ... 577711/0/0 Siktede skal ha snakket om varulver, og at man må drepe for å bli en varulv... 1 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Hvor i HELLv... fikk han den ideen fra om at han måtte drepe for å bli varulv.... ?? 1 Siter Lenke til kommentar
spenning1 Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Det verste er jo hvem han valgte ut. Feige jævel. Han kunne tatt en diger drittsekk i steden for en forsvarsløs pike........ 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Det verste er jo hvem han valgte ut. Feige jævel. Han kunne tatt en diger drittsekk i steden for en forsvarsløs pike........ Eller han kunne valgt en av dem som gjør outcall fra RE; selvstendig...skrekk&gru Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Kanskje han valgte en utenlandsk eskorte i håp om at det ikke ville bli brukt ressurser på å ta gjerningspersonen? Det er betryggende for oss å vite at han er bak lås og slå, måtte han få en passende straff. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Tror uansett ikke gjerningsmannen tenkte på utenlandsk/norsk. Ut i fra det som er fermkommet i pressen så må han være riv ruskende gal i hodet. Dette vil sikkert komme for en dag når utredning m.m. er avsluttet. Imidlertid så tror jeg man skal være litt paranoid. Er det flere "varulver" som går løs og som pga denne hendelsen får forsterket sin tanke. Bare et tankekors fra meg i denne gale verdnen. Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 åssen en person kan vare "gal" og gjør det bra på jobb ?kanskje vi snakker om en psykopat... og siden han jobba ikke langt fra gata Galina jobba, så kanskje han så henne flere ganger før han tok kontakt med henne...og hvis han hadde en syk sinn så.. Det er mange sinnsyke mennesker som fungerer i jobb. Men ikke over tid. Flere i bekjentskapskretsen hans har reagert på oppførsel og ting han har sagt. Sannsynligvis er det ikke plukket opp av pårørende og venner siden han bodde i Oslo. Og på jobben stilte de nok ikke spørsmål siden han produserte mye inntekter. Det var bare tidsspørsmål før han ville gå opp i limingen. Og da hadde han blitt innlagt. Jeg har selv hørt min del av syke tanker som de ikke rakk å sette ut i livet. Denne karen rakk dessverre det. Siden systemet ikke klarte å fange ham opp tidsnok. Han er ikke psykopat. Og hun var nok bare et lett og tilgjengelig offer. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Han skal nå være glad vi har lagt middelalderens tankegods bak oss, Den gangen kunne de dømte se fram til pinsler gjengitt her: http://www.mobilelikez.com/entertainmen ... =listviral Noen vil sikkert ønske seg noen av disse gjenopplivet for anledningen Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 "My mask of sanity is about to slip." - Patrick Bateman/American Psycho Begge drepte de prostituerte (samfunnets uglesette) og begge var de svært opptatt av klær, stil, utseende, trening, solarium osv 1 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 "My mask of sanity is about to slip." - Patrick Bateman/American Psycho Begge drepte de prostituerte (samfunnets uglesette) og begge var de svært opptatt av klær, stil, utseende, trening, solarium osv Den ene er en karakter i en bok. Den andre er et levende menneske. De kan ikke sammenlignes. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 "My mask of sanity is about to slip." - Patrick Bateman/American Psycho Begge drepte de prostituerte (samfunnets uglesette) og begge var de svært opptatt av klær, stil, utseende, trening, solarium osv Den ene er en karakter i en bok. Den andre er et levende menneske. De kan ikke sammenlignes. Patrick drepte ikke bare de uglesette heller og han drepte dem vel heller ikke fordi de var uglesett. Men du skal ikke se bort fra at Patrick kan ha blitt modell for noe, la oss håpe i fantasien. Burde vært pensum for alle eskorter Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg