livsnyter Skrevet Januar 3, 2023 Share Skrevet Januar 3, 2023 Helt ny her, leter etter etter bra massasje i Oslo, med litt ekstra service. Ser det er noen spennende jenter i Trondheimsveien 7. Noen som har erfaring derfra? Er det bra massasje, ekstra service, pris? Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Januar 3, 2023 Share Skrevet Januar 3, 2023 2 timer siden, livsnyter skrev: Helt ny her, leter etter etter bra massasje i Oslo, med litt ekstra service. Ser det er noen spennende jenter i Trondheimsveien 7. Noen som har erfaring derfra? Er det bra massasje, ekstra service, pris? Det er allerede en tråd som omhandler thaimassasje så les deg opp der fremfor å starte en ny tråd Siter Lenke til kommentar
livsnyter Skrevet Januar 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2023 Beklager, trodde jeg postet i den tråden. Hvordan får jeg slettet denne tråden? Siter Lenke til kommentar
Jossen Skrevet Januar 3, 2023 Share Skrevet Januar 3, 2023 (endret) LITT for interessert, Livsnyter. Journalist eller provokatør? (Onkel Blå (moral politi)) 🙃 ' Ærbødigst osv osv. Endret Januar 3, 2023 av Jossen Siter Lenke til kommentar
livsnyter Skrevet Januar 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2023 3 minutter siden, Jossen skrev: LITT for interessert, Livsnyter. Journalist eller provokatør? (Onkel Blå (moral politi)) 🙃 ' Ærbødigst osv osv. ok, først fikk jeg kjeft for å starte en ny tråd ved en feil. Og nå beskyldt for å være Journalist. Usikker på hva jeg skrev galt. Var bare nysgjerrig. Siter Lenke til kommentar
Jossen Skrevet Januar 3, 2023 Share Skrevet Januar 3, 2023 Dette er et åpent forum. Husk det Siter Lenke til kommentar
livsnyter Skrevet Januar 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2023 Det forstår jeg, men jeg forstår ikke helt hva jeg skrev feil 😕 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Januar 4, 2023 Share Skrevet Januar 4, 2023 På 3.1.2023 den 22.08, livsnyter skrev: ok, først fikk jeg kjeft for å starte en ny tråd ved en feil. Og nå beskyldt for å være Journalist. Usikker på hva jeg skrev galt. Var bare nysgjerrig. Vel...... Jeg kjeftet ikke. Var mere ment som informasjon om at vi allerede har en tråd på dette temaet 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg