briljant Skrevet Desember 19, 2022 Share Skrevet Desember 19, 2022 Kjenner jeg kunne behøvd bare ei å ligge inntil en stund uten noe som helst action. Dette er vanskelig å kommunisere eller gjennomføre hos de tradisjonelle massørene, og sikkert enkelt hos eskorter, men da litt dyr timespris kanskje. Noen erfaringer? 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Desember 19, 2022 Share Skrevet Desember 19, 2022 Prøv å ta en tur til zen studio. Ganske hyggelig og er mye mer sensuelt enn sexuelt fokus, handler mer om å få kontakt. Siter Lenke til kommentar
briljant Skrevet Desember 19, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2022 Vurderte å sende henne en melding faktisk Siter Lenke til kommentar
Vestfold68 Skrevet Desember 21, 2022 Share Skrevet Desember 21, 2022 På 19.12.2022 den 16.51, Pwhite skrev: Prøv å ta en tur til zen studio. Ganske hyggelig og er mye mer sensuelt enn sexuelt fokus, handler mer om å få kontakt. Expand Men syntes prisene hennes er rimelig høye, var i kontakt med henne og hun skulle ha MYE syntes jeg, siden det bare er sensuell terapi etter det jeg forsto? Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Desember 24, 2022 Share Skrevet Desember 24, 2022 På 21.12.2022 den 6.29, Vestfold68 skrev: Men syntes prisene hennes er rimelig høye, var i kontakt med henne og hun skulle ha MYE syntes jeg, siden det bare er sensuell terapi etter det jeg forsto? Expand Jeg skjønner, jeg var hvertfall veldig fornøyd. Men kommer vel an på hva du ser etter. Så får man gjøre hva som er riktig for en selv😁 God Jul🎁🎄 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg