Gå til innhold

Thaimassasje

Steinmann

Anbefalte innlegg

Besøkte Saensurin i Storgata Sandnes. Annonym inngang, opp i 2. etg. Låst dør, ring på, innehaver åpner, moden dame over 50. Hun inviterer inn, men fullt thai familieselskap i lokalet med mat og god stemning. Blir geleidet inn i et massasjerom, dør blir låst og nøkkelhull skjult (!) 

Av med alle klær og vist opp på massasjebenken. Ingen håndkle over baken, full natura denne gangen. Medium utført massasje, hatt mye bedre og mye dårligere. Lite teasing men nok til å vekke junior. Snu rundt etter 40 min, junior halvstiv men hun masserer videre og etter nye 10 min kommer spørsmålet. Avtalte 1000 for naken HJ, hun av med alle klær, og jeg fikk full tilgang til å ta så mye jeg ville. Gamla var våt, så jeg fingra henne til klynking og orgasme mens hun jaget meg frem til en kraftig sprut.

Ingen dusj tilgjengelig, siden den var i et annet rom, og jeg måtte i tilfelle gå i håndkle gjennom familieselskapet… 

Droppet dusj, på med klær, betalte, walk of shame gjennom familieselskap og gikk hjem rett i dusjen. Heldigvis olje som ikke lukter så sterkt. 
Blir med denne gangen tror jeg 😊

• Like 1
  • Thanks 4
  • Haha 1
Lenke til kommentar
41 minutter siden, B James skrev:

Ja, det fristet nok til et besøk. Hun er SKIKKELIG dårlig. Maser om mer penger og er generelt svært lite hyggelig. 

Anbefales ikke!

Akkurat som mange andre, men det finnes unntak. Det er en salong i Løkkeveien 68 som gir god behandling. Mali, som dessverre har sluttet i bransjen drev den tidligere, har solgt den til samme damen som driver salongen i Breigata 22. 

Søsteren gir veldig god service

• Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Donald skrev:

Akkurat som mange andre, men det finnes unntak. Det er en salong i Løkkeveien 68 som gir god behandling. Mali, som dessverre har sluttet i bransjen drev den tidligere, har solgt den til samme damen som driver salongen i Breigata 22. 

Søsteren gir veldig god service

Mali har ikke sluttet. Byttet lokasjon.

• Like 3
Lenke til kommentar
På 7.5.2024 den 13.11, Christopj skrev:

Hvordan var det?

Meget bra massasje i ca 45min. Bildene var ikke helt lik henne, men hun er lita og deilig. Hun er dyr, lik som resten av thai damene. Skulle ha 800 for massasje. Evnt 2500 for sex. Sto over det.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 15.5.2024 den 23.02, Christopj skrev:

Jeg testet Wannalin i dag, moden kvinne men kåt som få... rimelig runde med deilig sex.. fikk holde på en god stund

Hva skulle hun ha for sex?

• Like 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, apelukt skrev:

Ja, du får det du ser og alt er lov så lenge man er villig til å betale for det. 

Skriv prisene din innavla fremmedarbeider med hårtap.

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, apelukt skrev:

Ja, du får det du ser og alt er lov så lenge man er villig til å betale for det. 

Hmm, er det dama på bilde en treffer? Sist jeg var der og avtalte på det tlf nr. så var det gamla selv jeg trefte 🫣🫣

• Like 2
Lenke til kommentar

Møtte Sweetgirl på samme plassen. (Nida/Snille-jenter)

Helt ok massasje, men tilleggstjenestene hadde noen spinnville priser. Sta thaie og en konfliktsky, men kåt mann, resulterte i den dyreste «toppløs+hj» jeg noen gang har vært borti. 1,5 laken. 

Var ekte bilder, og fasilitetene eller var helt ok. Men tar en annen plass neste gang. 

Endret av Stvgg
  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Donald skrev:

Kan anbefale Panda Relax massasje i Langgata 6. Pen dame som gir en god opplevelse til de som behandler henne pent

Hva tilbyr hun da?

• Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, gultekult skrev:

Hva tilbyr hun da?

Litt eldre dame med fin, fyldig rumpe. Hun vil ha standard massasjepris kanskje med + 500-2000. Rom for forhandlinger, har jeg hørt.

Endret av HerrSerr
  • Like 2
Lenke til kommentar
15 timer siden, Stvgg skrev:

Møtte Sweetgirl på samme plassen. (Nida/Snille-jenter)

Helt ok massasje, men tilleggstjenestene hadde noen spinnville priser. Sta thaie og en konfliktsky, men kåt mann, resulterte i den dyreste «toppløs+hj» jeg noen gang har vært borti. 1,5 laken. 

Var ekte bilder, og fasilitetene eller var helt ok. Men tar en annen plass neste gang. 

1,5 laken i tillegg til massasjepris?

• Like 2
Lenke til kommentar

Jepp. Ble lovet B2B, men det ble bare toppløs og hj + fikk ta på rumpe og pupp. Ikke hva jeg anser som body, og helt i gråsonen av lureri egentlig. 
Er nok derfor hun nå har tatt av anmeldelser på RE

Endret av Stvgg
  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar