Gå til innhold

Norske Elise88


Gjest

Anbefalte innlegg

Denne norske jenta har vært aktiv annonsør på eskortejenter.net den senere tid http://eskortejenter.net/info.php?id=9929 Ei tilsynelatende pen, slank jente med hyggelig tekst og (mistenkelig!?) hyggelig pris, 1500 kroner for en time. Hun har justert prisen litt opp og ned (begynte med 1500, så ble den økt til 2000, men er nå tilbake på 1500) Tidligere oppga hun en gmailadresse i annonsen, men nå er den erstattet med telefonnummer, som en i første omgang kun kan sende sms til. Menyen er også justert litt, mene å huske at hun til å begynne med tilby OWO, men det er tatt bort nå.

Er det noen her inne som har kjennskap til Elise88?

Lenke til kommentar
Har sendt sms til henne, uten å få svar. Åbenbart ennå en av de useriøse norske jentene som vil være åh så seriøse. Suk!

Det kan hende hun ikke har "døgnåpent" eller rett og slett har et normalt liv utenom. Eskorter blir også syk har jeg lært i det siste.

Tålmodighet er en kunst :D

Lenke til kommentar

Jeg selv prøver å være så tilgjengelig som mulig. Men om du eks er forkjøla, så vil man aller helst slå av mobilen helt. Selv vi får influensa, drar en uke på ferie, trenger litt fri inniblant osv, og da er man ikke alltid 100% tilgjengelig. Til tider får man og en del meldinger så man glemmer å svare, da kan det være lurt med en oppfølgingsmelding et pr dager etter:)

En annen ting er at om du kun har skrevet "hei", da får du mest sannsynlig ikke svar:)

Lenke til kommentar

tf? Svare rimelig med en gang... Hva tanker du mer spesifikt.. Tenker det er verdt det å svare hvert fall første kontakten, og så se om kunden virkelig er ute etter å treffes eller bare kødde. Tror ikke en bedrift som driver med salg ville "ikke svart" en potensiell kunde som ringer fordi "de ikke kan svare rimelig raskt" .. i så fall tror jeg de ville satt opp et system for å kunne sende ut nødvendig info. som da ville vært nok til å informere nok de virkelige kundene. For jentene som jobber ville det vært å ha noen mal i mobilen, gjerne litt varierte og tilpasset kundeprofilen jenta får inntrykk av ved første kontakt.

Men ja, skjønner meg ikke på en del av jentene og hvordan de gjør visse praktiske ting.. men kanskje er de ege litt lei alle disse som ringer/sender SMS for å få seg en liten ronkehistorie..

Lenke til kommentar

Men ja.. om jenta er syk så er det forståelig nok de ikke svarer.. men da er det greit å skrive en oppdatering i annonsen og gjerne en kort tekst her i forumet. Jeg gir egentlig f i om jeg ikke får svar med en gang, og venter ege bare et par dager og ser igjen, eve. gir opp om jeg ikke har fått svar etter 3 forsøk.. Men tenker det er en del kunder som kanskje ikke vil vente så mye med å få svar.

Lenke til kommentar

Hun har lagt inn en beskjed i annonsen sin på eskortejenter: "Hei, gutter. Jeg har en liten førjulsferie og er dessverre utilgjengelig fram til torsdag!"

Så da får vi håpe at hun svarer når hun er tilbake.

Lenke til kommentar

Å kontakte kunden senere er no no av grunner vi alle kan skjønne. Mener mer at dersom jenta kan svare, fordi hun ikke er syk og ellers er åpen for å motta kunder, så er det enkelt å ha maler på sms i mobil som hun kan sende fort til kunden ved første kontakt. På den måten er det mye enklere å svare fort til flere kunder og ikke trenge å sitte å taste til enhver. Tenker at kunder som sender sms for å treffe en jente gjerne har sendt til flere samtidig, og da er det en fordel for den ene jenta å få kunden i dialog. Poenget mitt er at det er i jentas interesse å få svart på kundens første henvendelse rimelig raskt (innen første 3 min for eks.) på en eller annen effektiv måte som gjør at hun ikke bruker så mye energi og tid på det.... om hun er opptatt med en kunde så er det forståelig, og til og med da tror jeg det er mulig å legge inn en eller annen funksjon som svarer tilbake med en beskjed via sms og informerer om at dama er opptatt, men ledig fra xx.xx.

Lenke til kommentar

For mitt vedkommende er det uaktuelt å svare etter +÷ 60 min nettopp for å slippe at ektefeller/kjærester lurer på hvem Christa er, og hvorfor hun skriver at han kan komme kl 19. For eksempel. Eller enda verre, priser/tjenester. Det er for DERES beste at vi mister muligheten for booking når vi er opptatt, tygg litt på den :)

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Jeg har også forsøkt å få tak i henne i lengre tid, må vel ha sendt henne i hvert fall 4 sms i løpet av desember. Ser også her at det er mange som mener noe om hvorfor hun ikke svarer, men ingen som skriver at de har fått kontakt eller truffet henne. Det er vel neppe et godt tegn...

Lenke til kommentar

Kammeraten sendte henne en sms i formiddag og fikk hyggelig svar tilbake noen timer senere hvor hun takket nei til kaffebesøk, hun har øvre aldersgrense på 45 år for de som får "audiens". Bare for å advare gamle beilere!

På et tidspunkt hadde hun også skrevet det i annonsen sin, men det ble tatt bort - markedet er jo betydelig mindre hvis jentene setter grensa såpass lavt. Men Elise var ganske klar på det punktet, og da må man jo bare respektere det.

Man kan sikkert bløffe seg til et møte allikevel, men kammeraten er ganske klar på at det å risikere å bli avvist av jenta i døra måtte nesten være toppen av nedtur!

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Elise88 er framdeles ivrig annonsør på Stjerneportalen, nå med nye bilder og delvis ny tekst navnet er også endret til Elise Oslo http://eskortejenter.net/info.php?id=9929 Hun har også fått omtaler, den siste er nesten dagsfersk (fra i går, 12.02), http://eskortejenter.net/stars/?a=NDYyNjUwODc= og den er jo veldig bra, hvis den er ekte. Men hun virker ikke fryktelig tilgjengelig, og så er det denne aldersgrensen da, selv om det ikke står noe spesifikt om den i annonsetekstversjonen hun har nå. Hun har også kuttet ut dette med at de som tar kontakt skal presentere seg selv med info om bl.a. alder.

Er det noen her inne som har truffet henne?

Lenke til kommentar

Fikk tak i Elise, og det var enkelt å få til avtalen.

Nice og grei lokasjon i sentrale omgivelser i sentrum. Fin, deilig kropp med store pupper som føltes veldig naturlige.

Likte bra blowjob'en, var veldig trang, får lett orgasme ved riktig teknikk og lever seg godt inni akten. Veldig deilig og myk hud som gjorde seansen enda bedre - berøring er hvert fall viktig for meg.

En veldig interessant person å snakke med, og merker det var et pluss for meg. Hun holder fortsatt aldersgrensa på 45+-, men tipper at det er mulig å få til noe dersom man er under 50, sjekker med henne først, kanskje kan sende/vise til noe bilde. Det var hvert fall inntrykket mitt etter å ha snakket med henne om temaet.

Uansett, bet. for en time, og synes det var verdt det. Så anbefaler henne sterkt for de som vil ha en next door girl-exp. med en man kan ha en interessant samtale med.

Lenke til kommentar
tf? Svare rimelig med en gang... Hva tanker du mer spesifikt.. Tenker det er verdt det å svare hvert fall første kontakten, og så se om kunden virkelig er ute etter å treffes eller bare kødde. Tror ikke en bedrift som driver med salg ville "ikke svart" en potensiell kunde som ringer fordi "de ikke kan svare rimelig raskt" .. i så fall tror jeg de ville satt opp et system for å kunne sende ut nødvendig info. som da ville vært nok til å informere nok de virkelige kundene. For jentene som jobber ville det vært å ha noen mal i mobilen, gjerne litt varierte og tilpasset kundeprofilen jenta får inntrykk av ved første kontakt.

.

Det er forskjell på å få en melding mens telefonen ligger på stuebordet og familien kan se det av en eskortepike og en annen bedrift. Sammenlikningsgrunnlaget er for tynt.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

@tuvamor. Skjønte ikke helt det du skrev, men tenker at om familie er hjemme osv. så har ikke tlf noe å gjøre i stua (ja, da kan man skaffe en annen tlf og si det er en tlf ifm den normale jobben man måtte ha). Om hun er opptatt og ikke kan svare så er det bare å legge igjen noe melding i svareren, og så svare senere... har aldri ment man må svare med en gang, men mer at det er mulig å legge til rette slik at kunden får noe info, og så ringe kunden senere.

Men tingen er at mange jenter ikke tar det så seriøst som en business ville gjort, og det er greit nok, men tenker at det skal ofte ikke mye til for å effektivisere "driften" og der tror jeg jentene har mer å lære av bedrifter enn omvendt.

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...