taloong Skrevet Oktober 29, 2022 Share Skrevet Oktober 29, 2022 Hei, skal til Køln om tre uker, skal være der i helgen. Er det noen som kan anbefale et sted der en får god massasje gjerne thai, men jeg er interesert uansett. Siter Lenke til kommentar
Karsten Skrevet Mai 26, 2023 Share Skrevet Mai 26, 2023 Kanskje du vil opplyse oss litt om misjonskirken i Köln...? 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Januar 28 Share Skrevet Januar 28 Et sted som jeg syns er svært godt i dette området, like utenfor sentrum ved Autobahnkreuz Køln-West og et stor kjøpesenter som har kollektivforbindelser inn til sentrum. https://www.nyloncafe.eu/ På europaturer med bil, om turen går gjennom Køln (noe den ofte gjør), så har jeg tatt turen innom her. Variert utvalg av tyske og utenlandske jenter som yter god service i gode omgivelser. Greit sted for en pitstop før eller etter Hamburg for å freshe opp! Om du liker thai så fins det en thaisalong i samme gate med andre drivere. 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 28 Share Skrevet Januar 28 Litt på sidelinjen. Men om du liker steakhouse? Anbefaler: Cabana Rodizio 1 1 Siter Lenke til kommentar
Karsten Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 (endret) Jeg har jo en forkjærlighet for fkk /saunaklubber.. Finnes noen slike rundt Köln også Men tråden handlet kanskje ikke om meg...? 😂 Endret Januar 29 av Karsten Siter Lenke til kommentar
Karsten Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 15 timer siden, Gaggball skrev: Litt på sidelinjen. Men om du liker steakhouse? Anbefaler: Cabana Rodizio Hvis de serverer lammekjøtt, så kanskje..? 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 6 minutter siden, Karsten skrev: Hvis de serverer lammekjøtt, så kanskje..? Det trenger de ikke. Etter en lang reise og sex er det jo oxo nødvendig med mat og hvile. @Gaggball kan ha hvilket motiv han vil for meg for å poste bilde og link. Har vært inne og kikket på menyen. Ja, dette er fristende! Ordentlig macho. Gaggball sender et signal her Noen som har tips om overnatting? (ender vel opp som online reisebyrå, dette her!) Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 Er det virkelig mulig å være så fjern? Nå føler jeg meg jæ**** blånd!!! TS spurte om Køln, og jeg leste Kiel... Sorry boys, min feil. Prøve å være mere våken ved neste svar... 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg