lillelabb Skrevet Oktober 16, 2022 Share Skrevet Oktober 16, 2022 Noen som har erfaringer med henne? https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/norske-christina-29385.html ser også at hun har enda en profil liggende ute 1 Siter Lenke til kommentar
lillelabb Skrevet November 9, 2022 Forfatter Share Skrevet November 9, 2022 Bumper denne i håp om svar. Har tenkt å avtale et treff. Noen som har møtt henne? Vil bare forsikre meg om at det ikke er noe lureri, og at bildene stemmer nogenlunde. Den ene anmeldelsen på RE legger jeg ikke så mye vekt på. 1 Siter Lenke til kommentar
guruen Skrevet Mai 11, 2024 Share Skrevet Mai 11, 2024 Ny annonse https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/christina-30418.html Noen erfaringer? 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 11, 2024 Share Skrevet Mai 11, 2024 1 time siden, guruen skrev: Ny annonse https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/christina-30418.html Noen erfaringer? Hun er svært bra. 1 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 15, 2024 Share Skrevet Mai 15, 2024 5 laken for en time... Bør være bra ja.... Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 15, 2024 Share Skrevet Mai 15, 2024 12 timer siden, Karsten skrev: 5 laken for en time... Bør være bra ja.... Ikke sånn verden er, og who's to say - chemistry and all that. 1 Siter Lenke til kommentar
Avenger Skrevet Mai 15, 2024 Share Skrevet Mai 15, 2024 (endret) 12 timer siden, Karsten skrev: 5 laken for en time... Bør være bra ja... Endret Mai 15, 2024 av Avenger 1 Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet Mai 15, 2024 Share Skrevet Mai 15, 2024 Så dere vil anbefale henne? Noen som har litt erfaringer å dele? 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 15, 2024 Share Skrevet Mai 15, 2024 Take s chance - ikke on me, men... Litt ugreit å dele mye med norske faktisk. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 16, 2024 Share Skrevet Mai 16, 2024 9 timer siden, Revenger skrev: Ikke sånn verden er, og who's to say - chemistry and all that. Nei. Det er ikke chemistry. Ser du over dameorisene så er 5 høyt. Uansett. Men om det er VERDT det for den enkelte. Se DET er en annen historie. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 16, 2024 Share Skrevet Mai 16, 2024 Nå snakker vi åpenbart upper range på RE. Izabelaa er en av mine favoritter som kan sammenlignes med C, men: C er minst 5 til 10 år yngre, mye mer GFE, kysser, veldig slank (slankere), like vakker, men uten sminke, flotte B+ bryster, men ikke silikon, er norsk, suger - men OWO, tilbyr også anal (mot tillegg). De har samme pris... 1 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mai 16, 2024 Share Skrevet Mai 16, 2024 (endret) @Revenger Endret Mai 16, 2024 av jegern må trolle litt 1 1 Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet Juni 2, 2024 Share Skrevet Juni 2, 2024 Nå kan jeg også bekrefte at hun er bra, meget bra! 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 Christina er en av de man faktisk bør vurdere å betale for en hel natt. Sinnsykt bra. Gjør alt. Smellvakker, og vanvittig kropp. Og grunnen er at for 15000 får du en hel natt, legg på en 1000-lapp for anal, så får du nyte henne nesten gjennom hele natten, i stedet for 5000 for en time. Da ryker mange andre mulige treff på grunn av økonomien, men en gang i blant skal man unne seg litt ekstra. Siter Lenke til kommentar
todo Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 På 16.5.2024 den 13.45, Revenger skrev: Nå snakker vi åpenbart upper range på RE. Izabelaa er en av mine favoritter som kan sammenlignes med C, men: C er minst 5 til 10 år yngre, mye mer GFE, kysser, veldig slank (slankere), like vakker, men uten sminke, flotte B+ bryster, men ikke silikon, er norsk, suger - men OWO, tilbyr også anal (mot tillegg). De har samme pris... Hvor mye må mann betale tillegg for anal hos henne? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 På 16.5.2024 den 13.45, Revenger skrev: Nå snakker vi åpenbart upper range på RE. Izabelaa er en av mine favoritter som kan sammenlignes med C, men: C er minst 5 til 10 år yngre, mye mer GFE, kysser, veldig slank (slankere), like vakker, men uten sminke, flotte B+ bryster, men ikke silikon, er norsk, suger - men OWO, tilbyr også anal (mot tillegg). De har samme pris... Må du skrive så mystisk? Forstår jeg deg riktig nå, om at Christina er verdt prisen og besøket men latinaen du linker til er også norsk og leverer bra? Siter Lenke til kommentar
todo Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 22 minutter siden, Savitar skrev: Må du skrive så mystisk? Forstår jeg deg riktig nå, om at Christina er verdt prisen og besøket men latinaen du linker til er også norsk og leverer bra? Nei da, jeg spurte om det izabelaa som gir anal, evt, hvor mye? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2024 Share Skrevet Juli 8, 2024 46 minutter siden, todo skrev: Nei da, jeg spurte om det izabelaa som gir anal, evt, hvor mye? Mener hun er en av de som tilbyr anal om du ikke har altfor stor penis. Tror 1000 extra Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 11, 2024 Share Skrevet Juli 11, 2024 Herregud. Tråden startet om norske Christina og nå debatterer dere om Iza gjør anal - visstnok om man ikke har for stor pikk. Det er ihvertfall noen demente innom tråden her. Fy faen. Siter Lenke til kommentar
guruen Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 Nå har norske Christina annonse igjen etter en tids pause. https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/christina-30418.html Hun ser utrolig flott ut. Lyst på møte, men kunne tenkt å prøve noe annerledes. Kunne vært spennende å se på mens en annen nyter hun. Kjenne på misunnelse. På slutten av treffet kunne hun og han bruke munnen min som toalett. Gjerne en eldre, overvektig og hårete kar. Uten smittsome sykdommer selvfølgelig. Noen her inne som kunne vurdere å teste ut? Skjønner om det høres vilt ut, men prøv å ikke fordøm andres fantasier. Om noen har møtt hun eller andre like vakre kunne det vært interessant også å bare møtes for å la han tømme seg i munnen min. 1 Siter Lenke til kommentar
brucew Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 På 15.2.2025 den 4.21, guruen skrev: Nå har norske Christina annonse igjen etter en tids pause. https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/christina-30418.html Hun ser utrolig flott ut. Lyst på møte, men kunne tenkt å prøve noe annerledes. Kunne vært spennende å se på mens en annen nyter hun. Kjenne på misunnelse. På slutten av treffet kunne hun og han bruke munnen min som toalett. Gjerne en eldre, overvektig og hårete kar. Uten smittsome sykdommer selvfølgelig. Noen her inne som kunne vurdere å teste ut? Skjønner om det høres vilt ut, men prøv å ikke fordøm andres fantasier. Om noen har møtt hun eller andre like vakre kunne det vært interessant også å bare møtes for å la han tømme seg i munnen min. Fordømmer ingen. Villig til å dele på regninga? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg