Gå til innhold

Eskorter på Onlyfans?

nappe nappe

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Mann32 skrev:

Pent! Bare synd hun har så prippen meny på RE. Alt med kondom er kjedelig.

Kondom er nok smart, men ser du bort fra det så er menyen fortsatt kjedelig. Tror hun er en overpriset norsk dame igjen. Dessverre. Skulle gjerne svingt meg med Anine :-)

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 10.2.2024 den 10.23, Asterix skrev:

Lægreid å søstra tar visst ikke treff om dagen..var søstra jeg var mest hypp på..men nå er det visst en kusine inne i bildet oxo😀

Del gjerne mer info😁

• Like 2
Lenke til kommentar
På 10.2.2024 den 10.23, Asterix skrev:

Lægreid å søstra tar visst ikke treff om dagen..var søstra jeg var mest hypp på..men nå er det visst en kusine inne i bildet oxo😀

Sexlivet mitt ble ødelagt etter OnlyFans.

Det sier Christina Lægreid (26). Hun har hatt en konto på plattformen siden 2019, og i flere år hatt det som hovedinntekt. Men 2024 blir hennes siste år med stripping og sexvideoer, forteller hun.

- Sex har blitt en jobb, og det skal det jo ikke være. Det skal jo være nytelse.

I flere år har menn og jobb vært i samme kategori for Lægreid. Hun har strippet, flørtet, levert på bildebestillinger og delt sexvideoer.

Nå føles også sex utenfor kamera som jobb.

- Så fort jeg tenker sex, så tenker jeg jobb og det blir bare slitsomt. Jeg har fått menn helt opp i halsen, og kan gå to-tre år uten å ville ha sex.

• Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
  • 1 year later...
2 timer siden, utepåvift skrev:

Hun virker da være aktiv på OF fortsatt. Kjenner det pirrer litt, men prisen er like stiv som morgenbrødet mitt

Finnes vel ikke en mer seriøs luremus enn Christina Lægreid.

Styr unna. Men hun funker bra som stripper på Lotus. Men thats it

Lenke til kommentar