Gå til innhold

Eskorter på Onlyfans?

nappe nappe

Anbefalte innlegg

1 time siden, nappe nappe skrev:

Å, har sastra også slått opp med Gud?😁 Og de tilbyr trekant, sånn helt på ekte? Dæng, det er 

Vet bare at hun er med på noen av bildene å at det er plan min å spørre..det verste som kan skje er at jeg får nei.

• Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Asterix skrev:

Vet bare at hun er med på noen av bildene å at det er plan min å spørre..det verste som kan skje er at jeg får nei.

Ja, det bør for all del avklares, men jeg frykter man er nødt til å ta seg en ekstrajobb for å få dyppa'n i begge to😅

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Spennende å høre at søsteren treffer. Hun er faktisk ganske så flott. Skulle gjerne hatt kontaktinfo til henne. Så henne i noen av youtube videoene, og virket både deilig og jordnær. Noen som har truffet henne?

Lenke til kommentar
51 minutter siden, Offshoremann skrev:

Spennende å høre at søsteren treffer. Hun er faktisk ganske så flott. Skulle gjerne hatt kontaktinfo til henne. Så henne i noen av youtube videoene, og virket både deilig og jordnær. Noen som har truffet henne?

Vet vi om søsteren treffer? Jeg prøvde å skli inn i dm på insta. Ikke no svar. Storesøster er jo på SD, men det er ikke interessant for min del

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 12.12.2023 den 14.26, brucew skrev:

Har du vært der?

Har et inntrykk av at hun er like stabil som en usikra håndgranat. 

Har hatt ett besøk. Ganske grei egentlig, men en del rotete leilighet. Virker som om hu har noe mentalt. Klarer ikke stå i ro i mer enn 2 sekund.

Uansett greit å knulle altså. Tok det ganske rolig med hu, og skjedde ikke noe sinnsykt. Nå er jeg veldig kosete...

• Like 1
Lenke til kommentar
25 minutter siden, Apeesel skrev:

Jøss, hun der husker jeg fra RE for en stund siden. Jobbet sammen med en vennine på tjuvholmen. Flott dame, møtte henne en del ganger. Ser hun driver med pyramide spill nå.

Neinei, hun er jo «investor» 😁

• Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Apeesel skrev:

Jøss, hun der husker jeg fra RE for en stund siden. Jobbet sammen med en vennine på tjuvholmen. Flott dame, møtte henne en del ganger. Ser hun driver med pyramide spill nå.

Kjent dame det...

Lenke til kommentar