LoveOWO Skrevet Oktober 7, 2022 Share Skrevet Oktober 7, 2022 Hei. Er det noen som har kontakt med personer som leier ut leilighet for en stund. Gjerne et par måneder. En jente fra Colombia er på utkikk. Kontakt meg på privat melding. Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Oktober 10, 2022 Share Skrevet Oktober 10, 2022 På 7.10.2022 den 17.55, LoveOWO skrev: Hei. Er det noen som har kontakt med personer som leier ut leilighet for en stund. Gjerne et par måneder. En jente fra Colombia er på utkikk. Kontakt meg på privat melding. Tja.... har et par rom ledig jeg...... Eller hun kan dele med meg  Hva skal hun med rom ? Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2022 11 timer siden, thorm skrev: Tja.... har et par rom ledig jeg...... Eller hun kan dele med meg  Hva skal hun med rom ? Jobber i verdens eldste yrke 😄 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Oktober 11, 2022 Share Skrevet Oktober 11, 2022 8 timer siden, LoveOWO skrev: Jobber i verdens eldste yrke 😄 Da passer det litt dårlig for jeg er jo endel hjemme om kveldene :-) Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg