Faltforfristelsen43 Skrevet September 3, 2022 Share Skrevet September 3, 2022 Beklager å ødelegge stemningen her inne men det at det kanskje er noen som har bedre peiling enn meg.. 😆 Det siste året har mannen min dratt kortet fra tre ulike thaisjapper. 650, 1300 og 2000. Jeg har svært vanskelig for å se for meg at han har betalt 2000kr for en vanlig massasje men han påstår at det var en tantrisk massasje som varte lenger og at han følte seg lurt. Han vippset 2000kr til en som heter Wanna, som nå bare driver med eskortetjenester hjemme på Haugerud. Kan man i det hele tatt då tantrisk massasje i Oslo for så mye penger? Han mener det ikke har vært noen som helst seksuelle tjenester. Han har tidligere (før vi møttes) kjøpt seksuelle tjenester så jeg vet han fint er i stand til det. Da har han ofte vippset 500 først også 1000 eller 1200 etterpå.. Hvordan foregår forresten full pakke når man er på et thaisted? Setter de seg oppå deg? Bruker de kondom? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 3, 2022 Share Skrevet September 3, 2022 (endret) Hva slags post er det her egentlig? Ser at brukeren din har spørt om Thaidamer tidligere. Åpenbart at du ikke er kona til noen. Endret September 3, 2022 av NorskeSimen Siter Lenke til kommentar
Faltforfristelsen43 Skrevet September 3, 2022 Forfatter Share Skrevet September 3, 2022 14 minutter siden, NorskeSimen skrev: Hva slags post er det her egentlig? Ser at brukeren din har spørt om Thaidamer tidligere. Åpenbart at du ikke er kona til noen. Det er kona jo😆 Ramlet inn på denne siden når jeg fant de eskortenummerene på telefonen til mannen min. Han «husker ikke» noe som helst så informasjon må jeg skaffe selv.. Siter Lenke til kommentar
GromX Skrevet September 3, 2022 Share Skrevet September 3, 2022 Tror du vet svaret selv. Siter Lenke til kommentar
TerjeNilsen Skrevet September 3, 2022 Share Skrevet September 3, 2022 Selvfølgelig kan han ha fått massasje for 2000kr. Det kommer helt an på type massasje og ikke minst lengden på massasjen. Mer enn 60 minutter koster fort endel. Slapp av, nyt livet og ta det med ro. 😉 Massasje er fint og det bør du unne mannen din. You only live once. Kanskje du kunne trengt litt deilig massasje selv? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 3, 2022 Share Skrevet September 3, 2022 2000kr, må da være body 2 body massasje, eller 1,5t pluss en hj☺️ Siter Lenke til kommentar
super74 Skrevet September 3, 2022 Share Skrevet September 3, 2022 Ikke rart at det er krig i verden. Case closed. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 3, 2022 Share Skrevet September 3, 2022 6 timer siden, Faltforfristelsen43 skrev: Beklager å ødelegge stemningen her inne men det at det kanskje er noen som har bedre peiling enn meg.. 😆 Det siste året har mannen min dratt kortet fra tre ulike thaisjapper. 650, 1300 og 2000. Jeg har svært vanskelig for å se for meg at han har betalt 2000kr for en vanlig massasje men han påstår at det var en tantrisk massasje som varte lenger og at han følte seg lurt. Han vippset 2000kr til en som heter Wanna, som nå bare driver med eskortetjenester hjemme på Haugerud. Kan man i det hele tatt då tantrisk massasje i Oslo for så mye penger? Han mener det ikke har vært noen som helst seksuelle tjenester. Han har tidligere (før vi møttes) kjøpt seksuelle tjenester så jeg vet han fint er i stand til det. Da har han ofte vippset 500 først også 1000 eller 1200 etterpå.. Hvordan foregår forresten full pakke når man er på et thaisted? Setter de seg oppå deg? Bruker de kondom? Ikke alle bruker kondom, så kanskje du burde sjekke deg for kjønnssykdommer. Så må du og vite at veldig ofte så er det cash som gjelder og ikke vipps. Skjer mye rart bak lukkede dører. Syns ikke det er rette plassen å ta opp ditt forhold til din mann. Enten stoler du på han, ellers så bør du vurdere å gå fra han, eller la han kose seg litt☺️ Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 3, 2022 Share Skrevet September 3, 2022 8 timer siden, Faltforfristelsen43 skrev: Det er kona jo😆 Ramlet inn på denne siden når jeg fant de eskortenummerene på telefonen til mannen min. Han «husker ikke» noe som helst så informasjon må jeg skaffe selv.. Ikke underhold det tullet her. Når man går inn på profilen, så ser man første innlegg. Dette er liksom ei kone som tidligere har etterspurt thai damer. Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 På 3.9.2022 den 13.08, Faltforfristelsen43 skrev: Beklager å ødelegge stemningen her inne men det at det kanskje er noen som har bedre peiling enn meg.. 😆 Det siste året har mannen min dratt kortet fra tre ulike thaisjapper. 650, 1300 og 2000. Jeg har svært vanskelig for å se for meg at han har betalt 2000kr for en vanlig massasje men han påstår at det var en tantrisk massasje som varte lenger og at han følte seg lurt. Han vippset 2000kr til en som heter Wanna, som nå bare driver med eskortetjenester hjemme på Haugerud. Kan man i det hele tatt då tantrisk massasje i Oslo for så mye penger? Han mener det ikke har vært noen som helst seksuelle tjenester. Han har tidligere (før vi møttes) kjøpt seksuelle tjenester så jeg vet han fint er i stand til det. Da har han ofte vippset 500 først også 1000 eller 1200 etterpå.. Hvordan foregår forresten full pakke når man er på et thaisted? Setter de seg oppå deg? Bruker de kondom? Ville funnet et annet sted å leke hadde jeg vært deg. Du leker ikke kone når du er 15 år og har etterlyst thaidamer tidligere Siter Lenke til kommentar
Faltforfristelsen43 Skrevet September 4, 2022 Forfatter Share Skrevet September 4, 2022 Jeg er nok ikke den første kona som har utgitt meg for å være en annen i håp om å få ut litt info om mannens lyssky aktiviteter og telefonkontakter 😂 Men tar det til meg at jeg gjorde en så god jobb at dere ikke tror jeg kan være en kone Ha en fin kveld og god bedring til dere menn! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 På 3.9.2022 den 13.08, Faltforfristelsen43 skrev: Beklager å ødelegge stemningen her inne men det at det kanskje er noen som har bedre peiling enn meg.. 😆 Det siste året har mannen min dratt kortet fra tre ulike thaisjapper. 650, 1300 og 2000. Jeg har svært vanskelig for å se for meg at han har betalt 2000kr for en vanlig massasje men han påstår at det var en tantrisk massasje som varte lenger og at han følte seg lurt. Han vippset 2000kr til en som heter Wanna, som nå bare driver med eskortetjenester hjemme på Haugerud. Kan man i det hele tatt då tantrisk massasje i Oslo for så mye penger? Han mener det ikke har vært noen som helst seksuelle tjenester. Han har tidligere (før vi møttes) kjøpt seksuelle tjenester så jeg vet han fint er i stand til det. Da har han ofte vippset 500 først også 1000 eller 1200 etterpå.. Hvordan foregår forresten full pakke når man er på et thaisted? Setter de seg oppå deg? Bruker de kondom? Hei, det er mulig. En venn av meg betalte 2000 for 2 timers tantrisk massasje uten noe som helst utløsningsbasert. Etter hva jeg har hørt blir det benyttet beskyttelse ved sex de aller fleste steder. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 12 minutter siden, Holymoly skrev: Hei, det er mulig. En venn av meg betalte 2000 for 2 timers tantrisk massasje uten noe som helst utløsningsbasert. Etter hva jeg har hørt blir det benyttet beskyttelse ved sex de aller fleste steder. Få thai massasje plasser som tilbyr Tantrisk massasje da. Min erfaring er at thai damer litt over middagshøyden dropper kondom. Tror nå ikke hun blir særlig fornøyd med at mannen har hatt massasje av en naken dame uansett om det så er Tantrisk. Flere av de som tilbyr Tantrisk tilbyr og en del forskjellige sexuelle aktiviteter, bla penetrering ved hjelp av strapon analt på menn. Siter Lenke til kommentar
Rufus Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 47 minutter siden, Faltforfristelsen43 skrev: Ha en fin kveld og god bedring til dere menn! Og dette kommer fra kona som snoker på mannens mobil, bankutskrifter og vippsoverføringer? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 (endret) IQ-en til 99% på dette forumet matcher skostørrelsen. Helt utrolig. Det er 2 muligheter i dette tilfellet: 1. Mulighet: Dette ikke er kona til noen. (Det riktige) 2. Mulighet: Dette er kona til noen. (Dette stemmer selvsagt ikke). Til dere som faktisk tror dette er kona til noen: Er det riktige da og skulle gi denne personen info? Potensielt ødelegge livet til en stakkars mann som finner litt glede utenfor husets fire vegger? Min mening er nei. Så jeg syns dere er idioter på flere nivåer faktisk. Endret September 4, 2022 av NorskeSimen Siter Lenke til kommentar
Faltforfristelsen43 Skrevet September 5, 2022 Forfatter Share Skrevet September 5, 2022 19 timer siden, NorskeSimen skrev: IQ-en til 99% på dette forumet matcher skostørrelsen. Helt utrolig. Det er 2 muligheter i dette tilfellet: 1. Mulighet: Dette ikke er kona til noen. (Det riktige) 2. Mulighet: Dette er kona til noen. (Dette stemmer selvsagt ikke). Til dere som faktisk tror dette er kona til noen: Er det riktige da og skulle gi denne personen info? Potensielt ødelegge livet til en stakkars mann som finner litt glede utenfor husets fire vegger? Min mening er nei. Så jeg syns dere er idioter på flere nivåer faktisk. Send meg en privat melding så kan vi gjerne ta en telefonsamtale om dette dersom du fortsatt ikke tror på meg. Dette er et åpent forum som kommer opp ved Googlesøk, tror du virkelig det er så usannsynlig at en og annen kone ramler innom her? Isåfall forteller det mer om IQen din 😊😉 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 5, 2022 Share Skrevet September 5, 2022 (endret) 4 timer siden, Faltforfristelsen43 skrev: Send meg en privat melding så kan vi gjerne ta en telefonsamtale om dette dersom du fortsatt ikke tror på meg. Dette er et åpent forum som kommer opp ved Googlesøk, tror du virkelig det er så usannsynlig at en og annen kone ramler innom her? Isåfall forteller det mer om IQen din 😊😉 Kunne visst ikke gjerne ta en telefonsamtale alikevel når det kom til stykket.. "Kona" kaller seg også faltforfristelsen43, har postet om Thai damer "hun" gjerne skulle hatt tak i og vite om fortsatt er aktive og har et behov for oppmerksomhet og å verifisere seg som "kona" Dette virker jo overhodet ikke som oppførsel til ei kone... Endret September 5, 2022 av NorskeSimen Siter Lenke til kommentar
Stein Skrevet September 6, 2022 Share Skrevet September 6, 2022 😂😂😂 legger deg til på FB ja. Joda, er nok kona til noen det der ja🙄. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 6, 2022 Share Skrevet September 6, 2022 Jeg tror det er kona til noen, men det spiller egentlig ikke noen rolle. Støtter norskesimen i at det ikke er veldig kult å kaste noen under bussen. Du og jeg kan jo tenke hva vi vil, men faktum er jo at denne mannen kan bare ha fått helt uskyldig massasje. Det er tydeligvis det han forteller kona si og da trenger ingen av oss si noe annet. Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet September 7, 2022 Share Skrevet September 7, 2022 Massasje kan du få fra kr null hos kona og opptil mange tusen uten sexuelle tjenester. Om du er kona burde du tatt vare på gubben din så hadde han sluppet å kjøpe 1 Siter Lenke til kommentar
Assman Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 På 7.9.2022 den 21.53, thorm skrev: Massasje kan du få fra kr null hos kona og opptil mange tusen uten sexuelle tjenester. Om du er kona burde du tatt vare på gubben din så hadde han sluppet å kjøpe Som Mistress Charlotta på RE sa til meg en gang for mange år siden: vil en dame ha en trofast mann trenger hun bare daglig å gi ham middag og en blowjob. Men som Charlotta også sa; mange kvinner er dumme som ikke forstår at det kan være så enkelt. 1 Siter Lenke til kommentar
Per_Oslo Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 7 timer siden, Assman skrev: Som Mistress Charlotta på RE sa til meg en gang for mange år siden: vil en dame ha en trofast mann trenger hun bare daglig å gi ham middag og en blowjob. Men som Charlotta også sa; mange kvinner er dumme som ikke forstår at det kan være så enkelt. Anna Anka så vel også noe slikt. Så hvordan det gikk... 🤣😂 1 Siter Lenke til kommentar
tommyh Skrevet September 10, 2022 Share Skrevet September 10, 2022 Hvem er denne eskorten på haugerud? er det flere tips til haugerud om andre eskorter også Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet September 13, 2022 Share Skrevet September 13, 2022 På 9.9.2022 den 9.01, Assman skrev: Som Mistress Charlotta på RE sa til meg en gang for mange år siden: vil en dame ha en trofast mann trenger hun bare daglig å gi ham middag og en blowjob. Men som Charlotta også sa; mange kvinner er dumme som ikke forstår at det kan være så enkelt. Verre er det ikke 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg