BIG_boy Skrevet August 18, 2022 Share Skrevet August 18, 2022 Hei Kan noen anbefaler braaaa dame som er på RE og har blokkert kommentarer??? Jeg provre alle med over 10 positiv kommentarer og trenger Nye opplevelser. 1 Siter Lenke til kommentar
Arnesko Skrevet August 19, 2022 Share Skrevet August 19, 2022 14 timer siden, BIG_boy skrev: Hei Kan noen anbefaler braaaa dame som er på RE og har blokkert kommentarer??? Jeg provre alle med over 10 positiv kommentarer og trenger Nye opplevelser. Da kan du jo skrive litt om erfaringene dine så langt. Har inntrykk av at mange av de med mange positive skriver dem selv eller får dem skrevet av bekjente. For det er jo spesielt når en dame har 12 positive og de fleste er skrevet av folk som nettopp er blitt brukere av RE. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 19, 2022 Share Skrevet August 19, 2022 Mange kommentarer bør være et rødt flagg i flere tilfeller. Norsk Nymfoman (nick for tiden) og KanJim Massage er eksempler på RE-profiler som helt opplagt pushes og promoteres av andre. Det er nesten latterlig å lese tekst og datoer for en del av anmeldelsene. Hver sin smak, men dette er tragiske greier. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 19, 2022 Share Skrevet August 19, 2022 17 timer siden, BIG_boy skrev: Hei Kan noen anbefaler braaaa dame som er på RE og har blokkert kommentarer??? Jeg provre alle med over 10 positiv kommentarer og trenger Nye opplevelser. Hvem er din favoritt sv de du har prøvd ? // Canon Siter Lenke til kommentar
BIG_boy Skrevet August 19, 2022 Forfatter Share Skrevet August 19, 2022 Hmmm... Johanna beste i alle fasetter og Lorelay Kitty bra GFE Helen s ogsa veldig fornøyd Emilly hot og Isabella sexy Polske sexy dammer med bra tekniker 😉 Paula10 er 10/10 Argentina/Milf Sara kan sugen hele timer uten trott same med sex 1 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet August 19, 2022 Share Skrevet August 19, 2022 3 timer siden, BIG_boy skrev: Hmmm... Johanna beste i alle fasetter og Lorelay Kitty bra GFE Helen s ogsa veldig fornøyd Emilly hot og Isabella sexy Polske sexy dammer med bra tekniker 😉 Paula10 er 10/10 Argentina/Milf Sara kan sugen hele timer uten trott same med sex Johanna er vel enda ikke i Oslo…? Må jo ha vært 2 år siden hun var her? Siter Lenke til kommentar
dayti77 Skrevet August 23, 2022 Share Skrevet August 23, 2022 På 19.8.2022 den 9.23, Pennen skrev: Mange kommentarer bør være et rødt flagg i flere tilfeller. Norsk Nymfoman (nick for tiden) og KanJim Massage er eksempler på RE-profiler som helt opplagt pushes og promoteres av andre. Det er nesten latterlig å lese tekst og datoer for en del av anmeldelsene. Hver sin smak, men dette er tragiske greier. Det med Kanjim er ikke riktig. Hun er god på alle måter. Hun spurte om jeg ikke kunne skrive en kommentar men presset ikke i det hele tatt. Så det har jeg gjort, riktignok en god måned etter 2.besøk 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 23, 2022 Share Skrevet August 23, 2022 1 time siden, dayti77 skrev: Det med Kanjim er ikke riktig. Hun er god på alle måter. Hun spurte om jeg ikke kunne skrive en kommentar men presset ikke i det hele tatt. Så det har jeg gjort, riktignok en god måned etter 2.besøk Så det at du har skrevet én anmeldelse gjør at du går god for alle de andre? Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet August 24, 2022 Share Skrevet August 24, 2022 17 timer siden, dayti77 skrev: Det med Kanjim er ikke riktig. Hun er god på alle måter. Hun spurte om jeg ikke kunne skrive en kommentar men presset ikke i det hele tatt. Så det har jeg gjort, riktignok en god måned etter 2.besøk Ja her er jeg enig. Jeg blir ofte spurt å lage anmeldelse av jentene jeg møtt. Men skriver alltid ærlige anmeldelser. Finnes sikkert en del fake (eller bestilte) også selvfølgelig på RE, men f eks Norsk Nymfoman er helt rå så der tror jeg faktisk de aller fleste anmeldelser er ekte. De er jo skrevne av folk som vært medlemmer i åresvis på RE. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg