Idioten Skrevet Januar 23 Share Skrevet Januar 23 8 minutter siden, Påsan skrev: Visste ikke at sosialantropologi er det samme som kåthet….. 😄 Det er ikke det samme, men på forunderlig vis har det en sammenheng. Kåthet kan ha å gjøre med å utforske det ukjente. Begi seg ut på eventyr for å oppleve noe en aldri har opplevd før. Å prøve noe du aldri har prøvd kan gjøre deg kåt For min del ender det som oftest i katastrofe... 1 1 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet Januar 23 Share Skrevet Januar 23 43 minutter siden, Idioten skrev: Det er ikke det samme, men på forunderlig vis har det en sammenheng. Kåthet kan ha å gjøre med å utforske det ukjente. Begi seg ut på eventyr for å oppleve noe en aldri har opplevd før. Å prøve noe du aldri har prøvd kan gjøre deg kåt For min del ender det som oftest i katastrofe... Bare å kjøre på! Gi penisprinsessen en omgang hun (?) aldri glemmer! 😂 1 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Januar 24 Share Skrevet Januar 24 8 timer siden, Oslomann77 skrev: Bare å kjøre på! Gi penisprinsessen en omgang hun (?) aldri glemmer! 😂 Sikkert kjekt for de som liker det. Jeg får dessverre (?) badetiss av "prinsesser" med penis, så akkurat det eventyret er en no-go for meg. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet Januar 26 Share Skrevet Januar 26 På 24.1.2025 den 8.16, Idioten skrev: Sikkert kjekt for de som liker det. Jeg får dessverre (?) badetiss av "prinsesser" med penis, så akkurat det eventyret er en no-go for meg. Da synes jeg du skal holde deg unna, ja. Siter Lenke til kommentar
sabaidee Skrevet Januar 26 Share Skrevet Januar 26 På 23.1.2025 den 23.09, Oslomann77 skrev: Bare å kjøre på! Gi penisprinsessen en omgang hun (?) aldri glemmer! 😂 Kanskje penisprinsessen gir "idioten" en omgang han aldri glemmer Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet Januar 26 Share Skrevet Januar 26 4 timer siden, sabaidee skrev: Kanskje penisprinsessen gir "idioten" en omgang han aldri glemmer En uforglemmelig opplevelse kan bety så mangt! 😀 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg