Gjest Skrevet August 13, 2022 Share Skrevet August 13, 2022 Hei! fikk akkurat melding fra dette nr. +46 72-267 85 30 Der var det bilder fra min whatsapp med meldinger jeg og denne dama har sendt til hverandre og en tekst på svensk som truer med å avsløre meg til venner, familie og samboer dersom jeg ikke overfører 6k innen 2 dager. fikk også en liste over mitt nr og min samboers nr. Er dette bare for å skremme eller burde jwg være bekymret? Nummeret til damen var skjult så vet ikke hvem dette var Siter Lenke til kommentar
mikoliko Skrevet August 13, 2022 Share Skrevet August 13, 2022 Skal ikke se bort ifra at de sender melding til samboeren om du velger å ikke gi de hva de vil ha, og bruker det som en siste mulighet til å få deg til å gi etter. Men tviler sterkt at de kommer til å bruke tid til å finne ut hvem dine venner og familie er. Om de hadde allerede gjort research hadde de inkludert flere tlf nr som bevis i meldingen. Ikke overfør penger. Om du gjør det kommer de aldri til å gi seg. Blir bare utpressa for mer penger. Kan være en god ide å komme clean med det du har gjort til samboeren før de gjør det Siter Lenke til kommentar
mikoliko Skrevet August 13, 2022 Share Skrevet August 13, 2022 Gjerne legg ut hvilket nr jenta hadde så resten vet hvem man burde holde seg unna. Skal ikke se bort ifra at noen på forumet her klarer å grave opp hvem som er bak dette selv om det er skjult nr Siter Lenke til kommentar
zlatan Skrevet August 14, 2022 Share Skrevet August 14, 2022 Sikkert organisert mafia som står bak dette. Derfor velger jeg kun NORSKE jenter. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 14, 2022 Share Skrevet August 14, 2022 11 timer siden, zlatan skrev: Sikkert organisert mafia som står bak dette. Derfor velger jeg kun NORSKE jenter. Det er KUN norske jenter som har forsøkt å svindle meg og/eller kommet med trusler og der er det mye rart i bakkant. Vil si at påstanden din er helt feil. Siter Lenke til kommentar
TerjeNilsen Skrevet August 14, 2022 Share Skrevet August 14, 2022 Ikke gjør noe som helst. Bare drit i det. Ikke svar. Ikke si noe som kan provosere heller. Bare ignorer det fullstendig. Og ikke innrøm noe ovenfor noen, dersom du skulle bli konfrontert med noe. Hevd at det er fake og at noen prøver å presse deg. 4 Siter Lenke til kommentar
jbg9000 Skrevet August 15, 2022 Share Skrevet August 15, 2022 Bilder av whatsapp/FB/IG/etc-samtaler er utrolig lett å fake. To minutter i paint er alt som skal til for å bytte navn på ene samtalepartneren. Slett alt av samtalelogger, telefonnr og annet bevismateriale på din side, så nekter du for alt dersom din samboer blir kontakten. Da er det noen som har prøvd å presse deg for penger ut av det blå, ingenting annet! 1 Siter Lenke til kommentar
GromX Skrevet August 15, 2022 Share Skrevet August 15, 2022 Det holder kanskje i en rettssal, men en kjæreste bør se greit gjennom den løgnen der... Siter Lenke til kommentar
jbg9000 Skrevet August 16, 2022 Share Skrevet August 16, 2022 17 timer siden, GromX skrev: Det holder kanskje i en rettssal, men en kjæreste bør se greit gjennom den løgnen der... Siter Lenke til kommentar
Antonius87 Skrevet Mai 24, 2023 Share Skrevet Mai 24, 2023 Har oppleve to ganger. Ett truet å sende melding mine vennene på Facebook. Så jeg endrete innstillingen på Facebook til 100% usynlig til fremmede. Det gikk. Den andre skjedde fra andre som forsøkte å utpresse å sende melding, jeg ignorer bare. Det skjer ingenting. Men føler likevel ubehagelig å bli truet Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 24, 2023 Share Skrevet Mai 24, 2023 Vet vi hvilke profiler som gjør dette? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg