Gjest Skrevet Juli 10, 2022 Share Skrevet Juli 10, 2022 Jeg har nå fått litt erfaring med å kjøpe mus 😎 Jeg har funnet min måte å velge kveldens utvalgte. Men jeg har mine metoder, men lurer på hva andre ser etter for å finne den rette 😂 Hva går dere etter? Deilige bilder? validerte bilder? Reviews? Annonsetekts? Forumet? Vennligst del dine tips og erfaringer Siter Lenke til kommentar
TerjeNilsen Skrevet Juli 18, 2022 Share Skrevet Juli 18, 2022 1. Geografi. Det er ikke noe vits i å se etter fine damer i Ålesund, Bergen eller Tromsø, hvis du holder til i Oslo. 2. Pris. Det finnes så sinnsyk mye spennende å velge blant, så hvorfor velge noe overpriset? Helst ikke mer enn 1.000-1.200 for en halvtime. Absolutt MAKS 1.500. Det er dessuten stort sett rom for å prute overalt, dersom du gjør det på en høflig og vennlig måte. 3. Bilder. Bør helst være validerte, eller bekreftet gjennom reviews. Prøver å ikke la meg lokke av modell-bilder, som jeg bør forstå at ikke er ekte/retusjerte, men heller finne jenter hvor bildene er mer realistiske. 4. Reviews. Man lærer etterhvert å gjennomskue fake anmeldelser og å se hva som er troverdig. 5. Lese andres erfaringer her på forumet og på Reddit. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 20, 2022 Share Skrevet Juli 20, 2022 (endret) Pkt 4 - REVIEWS Dette er mitt råd nr 1 - Les reviews. Lær deg å se hva som er ekte vare og fake reviews 1. Er review blokkert er det garantert en god grunn til dette 2. Språk. Skal være skrevet på norsk, gjerne med noen stavefeil - vi er stort sett idioter som driver med dette. 3. Se hvem som har skrevet review. Er det en som har skrevet flere reviews av flere jenter er dette en kjenner. Lytt til kjentfolk 4. Se på dato på reviews på en annonse. Har ei dame fått flere reviews på kort tid - FAKE 5. Dårlig review betyr ikke nødvendigvis at dama er dritt. Det er nok av pimps som slenger dritt på gode jenter Happy hunting! Endret Juli 20, 2022 av James B Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg