Gå til innhold

Bonita'


Carsten

Anbefalte innlegg

Takk for den, Anders2, men jeg ser ikke det som jeg håper å se hos Bonita på de eksemplemene du nevner.

Jeg tar sjansen og satser på at dette ikke blir den fjerde gangen jeg snur i døra :)

  • Like 1
Lenke til kommentar

Neppe henne du møter. Hun har byttet tlf nummer 3 ganger etter at bildene ble validert. Da er sannsynlig vis dama byttet ut like mange ganger.

De vanlige bortforklaringene er at hun er "venninna" til dama i annonsen og at denne skybertinnen er opptatt hele kvelden. Men surprise surprise - den mindre attraktive erstatningen du møter i døren tilbyr seg å stå til tjeneste.

Tilby å knulle henne for halvparten så mye penger siden hun bare er halvparten så pen :mrgreen:

Og husk å fortelle oss hvordan det gikk :D

Lenke til kommentar

Hva skal jeg si?

Kan ta den enkle varianten å kopiere kommentaren fra Gjest?

Leilighet på Frogner.

Måtte vente ti minutter utenfor, tok en runde rundt kvartalet og rakk en til siden jeg ikke liker å stå stille utenfor steder som dette som kan være under oppsikt. Kom omsider inn og der sto ... en helt annen :(

Jenta var søt nok, så litt for dollete ut etter min smak og jeg valgte selvfølgelig å gå.

Mest av prinsipp.

I et annet forum så kunne jeg avsluttet med å skrive "jævla hore", men i denne settingen så blir det litt feil :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 9 months later...

nå har jeg hatt noen samtaler og chatt med denne bonita osm jeg har lenket til.

usikker om det er den samme bonita.

hun holder til ved grunerløkka ikke langt unna vulkan området.

er det noen som kjenner til området og adressen?

avlegger rapport hvis jeg får muligheten til å ta et besøk før hun reiser,

men hvis noen har noe mot denne bonita og venninnen netta, hadde det vært fint få en liten pip her :)

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...