Hpc Skrevet Mai 20, 2022 Share Skrevet Mai 20, 2022 Hei, noen som har vært på the ocean? Får man noe ekstra der eller er det seriøst? Er det noen som kan anbefale en massasjeplass der en kan få noe ekstra? 1 Siter Lenke til kommentar
excodus Skrevet Mai 22, 2022 Share Skrevet Mai 22, 2022 På 20.5.2022 den 20.39, Hpc skrev: Hei, noen som har vært på the ocean? Får man noe ekstra der eller er det seriøst? Er det noen som kan anbefale en massasjeplass der en kan få noe ekstra? Har vært her flere ganger. Seriøst og diskret plass dette. Men ingenting ekstra på menyen. De ser helst at man ikke ejakulerer. Men gjestfritt hyggelig og et sted å anbefale om man kun vil ha tantra 1 1 Siter Lenke til kommentar
TerjeNilsen Skrevet Mai 23, 2022 Share Skrevet Mai 23, 2022 De ser helst at man ikke ejakulerer?! Hahaha! Vel, jeg ser helst at jeg ejakulerer! 😅 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mai 23, 2022 Share Skrevet Mai 23, 2022 De ser helst at man ikke ejakulerer?! 🙂 Jeg vet ikke helt hva excodus legger i det, men å onanere seg selv på massasjesteder er ikke akseptert uansett seriøsiteten på stedet. Det er vel lov å bli sexuelt opphisset under tantra massasje, men intim inngår vanligvis ikke på slike steder. Så til trådstarter; det er jo en lang tråd om thaimassasje fra før, du må nesten navigere deg igjennnom og prøve å spørre videre der på noe som allerede er omtalt, men virker interessant for deg. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg