Eventyrer Skrevet Mai 18, 2022 Share Skrevet Mai 18, 2022 Heisann. Noen damer i Bergen som surfer rundt her inne? Våren e her, så kjekt med litt morro 😁 Siter Lenke til kommentar
Ringkeper86 Skrevet Juni 14, 2022 Share Skrevet Juni 14, 2022 Ser at det er noen latinske babes som jobber sporadisk. Bruna og Gaby. Begge er ok. Bruna har store naturlige pupper. Mens Gaby er mer slank, ansikts pen. virker som de jobber litt på si og dette er for å fylle opp gøy kontoen. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 6, 2024 Share Skrevet Januar 6, 2024 Jeg måtte nesten søke opp en av de faste jeg har besøkt i to år. For min del er Bruna helt fantastisk. Latinsk temperament, men glimt i øyet og med på veldig mye om kjemien stemmer. Jeg har hatt en del svært gode runder med henne Siter Lenke til kommentar
ArneK Skrevet Mars 12, 2024 Share Skrevet Mars 12, 2024 På 6.1.2024 den 19.09, einride skrev: Jeg måtte nesten søke opp en av de faste jeg har besøkt i to år. For min del er Bruna helt fantastisk. Latinsk temperament, men glimt i øyet og med på veldig mye om kjemien stemmer. Jeg har hatt en del svært gode runder med henne Noen som har kontaktinfo til Bruna? Siter Lenke til kommentar
ArneK Skrevet Mars 12, 2024 Share Skrevet Mars 12, 2024 Finner ikke annonsen til Bruna, kan hun ha endret navn i annonsen? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 17, 2024 Share Skrevet Mars 17, 2024 Hun har ikke vært aktiv på en stund nå. Hun har tilhold i Norge og en ordinær jobb ellers. Så vidt jeg vet så er hun snart tilbake igjen i arbeid nå, men hun tok seg en pause på en liten periode. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg