Gå til innhold

Diamond Massage

briljant

Anbefalte innlegg

Har brukt litt for mange kroner på det stedet nå, så kan like godt legge inn et lite ord her.
Det jeg liker her, som kanskje ikke alle deler, er begrensingene. Det er ikke full pakke, ikke noe superspennende greier. Man kan få tantra eller b2b. Jeg forsøkte B2b antakelig 5 ganger før jeg fant ut at jeg skulle prøve tantra - som jeg synes nå er mye bedre.

Alle erfaringene er med Eva, utenom 1, så jeg forsøker konsekvent å booke når hun er der. Har også vært med hun blonde som jeg ikke husker navnet på. Hun virket rett og slett så sprengkåt at jeg ble litt nervøs, og det ble ikke avslappende i det hele tatt. Eva er veldig tilbakeholden selv om hun er naken, og gir deg et så deilig blikk mens hun gir deg lingam. Hun har full kontroll på deg, og det virker som hun nyter veldig hvor mye hun kan få deg til å nyte det, og at man bare ligger der forvarsløs.

Hun gjør det hun kan ganske sakte, og det er en kombinasjon av at det er utrolig digg, samtidig som det er litt frustrerende, og sånn holder hun det gående ganske lenge.
Har forsøkt tilleggstjenesten "longer lingam" på nesten alle sesjonene, og det har vært utrolig bra. Men forsøkte nå uten, og det er også fordelaktig mtp å faktisk få litt tid til rygg, lår, og ikke bare lingam i 60% av tiden. Eva har også en fantastisk kropp, så det eneste jeg savner og drømmer litt om er at hun skulle sette seg på meg, eller dytte brystene sine godt opp i ansiktet mitt. Antakelig ville det vært løsbart for penger til en viss grad, og man får jo en veldig intim massasje i b2b.

Så det er mine varmeste anbefalinger til henne i allefall, men ikke sikkert det passer for absolutt alle. Lingam massasjen hennes passer nok alle som liker det i allefall.

• Like 4
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 30.4.2022 den 6:15 PM, briljant skrev:

Så det er mine varmeste anbefalinger til henne i allefall, men ikke sikkert det passer for absolutt alle. Lingam massasjen hennes passer nok alle som liker det i allefall.

Det er svært få jenter som kan gi en ekte lingam massasje. Du gjorde meg veldig nysgjerrig på dette Eva!

Endret av Casanova
  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg var hos Elisabeth (?) en gang for ca. 2 år siden da jeg ble fristet av hennes ansiktsbilder. I virkeligheten ser hun mye eldre ut og er overvektig. Man ligger også på en tynn madrass på gulvet. Noen av de ekstra kiloene er gjemt i puppene, men resten legger man lett merke til. Massasjen bar preg av liten variasjon og vil si at den var helt OK - ikke noe mer. Det var heller ikke så pirrende for min del når hun sklei med puppene sine pga. de ekstra kiloene. Tilbyr HJ til slutt, ikke noe mer. 

• Like 2
Lenke til kommentar
På 22.5.2022 den 21.13, Casanova skrev:

Det er svært få jenter som kan gi en ekte lingam massasje. Du gjorde meg veldig nysgjerrig på dette Eva!

Av de jeg har fått så er det Eva som er nr1 også er det hun andre på Majorstua som har bytta navn nå til litt mer domina attitude. De to har bra skolering på hvordan gjøre det, men samtidig ikke gjøre det kjedelig

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 2 years later...
15 timer siden, Chen skrev:

Veldig nysgjerrig på ADRIANA. Noen som har prøvd?

Hun er i Drammen, men har annonse i Oslo også.

Kan være greit å legge til lenke når du først er i gang.

Adriana har ganske fin kropp og pupper. Hyggelig dame om man behandler henne med respekt. Bortsett fra tennene, er hun nesten 10/10 utseendemessig. Har besøkt henne to ganger før, og har i hvert fall ikke følt meg uvelkommen (som man kan gjøre med enkelte etter at pengene er overlevert). Engelsken hennes er så som så, men man gjør seg bra forstått om man bruker enkle uttrykk.

Til info så tilhører hun Diamond Exclusive, og ikke Diamond Massage.

Endret av mhm
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 19.11.2024 den 23.33, Chen skrev:

Veldig nysgjerrig på ADRIANA. Noen som har prøvd?

Hun er i Drammen, men har annonse i Oslo også.

Besøkte henne forleden dag, mer eller mindre samme erfaring som mhm. Vil understreke at hun har store pupper velegnet til massasje, som hun vet å benytte. Massasje var god, deilige berøringer og mye erting underveis. Hadde likt om hun benyttet pust aktivt i massasjen, men det er bare småpirk. Kvaliteten jevnt over var veldig god. Eneste minuset er pris. Betalte 3k for 90min med gjensidig berøring 2x lingam (som jeg ikke benyttet meg av meg). Var nok ikke verdt mer enn 2.5k, men kvaliteten var god så jeg er fornøyd uansett. 
Besøkt i Drammen. Diskré lokasjon, enkelt å finne frem. 

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, PepperOni skrev:

Noen som har vært hos hun Linda som har annonse nå?

Har vært hos henne ett par ganger, hun er en erfaren domina som gir en grei og litt annerledes sesjon, en del bruk av leketøy/vibratorer. Verdt å forsøke vil jeg si.

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Badetiss skrev:

Har vært hos henne ett par ganger, hun er en erfaren domina som gir en grei og litt annerledes sesjon, en del bruk av leketøy/vibratorer. Verdt å forsøke vil jeg si.

Leketøy som i en litt hands off stil, mindre hudkontakt? Eller misforsto jeg litt kanskje?

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Badetiss skrev:

Er enig med denne. Hadde ikke avtalt noe om det, men kjente plutselig noe leketøy selv. Virker som hun er litt dominaaktig, for hun ga den mest hardhendte handjoben jeg har fått. 

• Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, PepperOni skrev:

Leketøy som i en litt hands off stil, mindre hudkontakt? Eller misforsto jeg litt kanskje?

Ikke så mye hudkontakt nei, en går nok ikke til henne for gfe og kos.

Endret av Badetiss
  • Like 1
Lenke til kommentar