Gå til innhold

MASSASJE I TRONDHEIM


Tigeren45

Anbefalte innlegg

Var innom Christine tantra. Var ikke verdt pengen. 
dro derfra til Chandra thai. Mye bedre selv om jeg ikke testet ut alle mulighetene. Begge holder til i Fjordgata

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
45 minutter siden, Donald skrev:

Var innom Christine tantra. Var ikke verdt pengen. 
dro derfra til Chandra thai. Mye bedre selv om jeg ikke testet ut alle mulighetene. Begge holder til i Fjordgata

Jeg var meget fornøyd med Christine tantra. Meget god og variert massasje, med deilig avrunding. Og ikke minst en fin dame.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Var innom Benjasiam thai spa. Veldig seriøst og ikke noen antydninger til ekstra, men god massasje. 
dro etterpå til thai bor spa. Brukbar massasje med litt teasing undevris. Fikk he. 
Hvor skal jeg dra for litt mere?

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
På 7.7.2024 den 22.57, Mrdick skrev:

Ser de har pyntet fasaden i elgesætergate, er det nye eiere?

La merke til ny vinduskledning ja, men ser fortsatt ut som det er samme eier som før. Er vel også en nyåpnet restaurant ved siden av, så nå er det mulig med en helaften.

  • Like 4
Lenke til kommentar
8 timer siden, Mrdick skrev:

 

Noen som har vært hos House of Anna og fått lettet på trykket?

Du må legge med link

  • Like 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, Mrdick skrev:

 

Noen som har vært hos House of Anna og fått lettet på trykket?

Hvis det er mulig er det iallefall interresant 😇 Noen som vet?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Pons Thai Relax på Møllenberg.

1 time medium / soft oljemassasje til 800.-.

Kompetent og behagelig massasje av svensktalendemiddelraldrende bra utseende og hyggelig dame. Profesjonelt kledt i bukse og bluse. Mer enn vanlig og veldig bra teasing underveis. Etter en halvtime/snuing kom tilbud om mer (spurte ikke om pris eller meny) . Men «pasienten» var dessverre for trøtt og hadde nesten sovnet, så takket nei. 

Timen fortsatte uten mer teasing og med litt mindre innlevelse, men fortsatt bra. Avsluttet imidlertid etter ca. 50 min, som er et klart minus. 

Rent og pent.

Totalt sett karakter 4 av 6. Hadde hele timen blitt brukt hadde det blitt en 5er.

  • Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
På 25.7.2024 den 10.44, Balto skrev:

Pons Thai Relax på Møllenberg.

1 time medium / soft oljemassasje til 800.-.

Kompetent og behagelig massasje av svensktalendemiddelraldrende bra utseende og hyggelig dame. Profesjonelt kledt i bukse og bluse. Mer enn vanlig og veldig bra teasing underveis. Etter en halvtime/snuing kom tilbud om mer (spurte ikke om pris eller meny) . Men «pasienten» var dessverre for trøtt og hadde nesten sovnet, så takket nei. 

Timen fortsatte uten mer teasing og med litt mindre innlevelse, men fortsatt bra. Avsluttet imidlertid etter ca. 50 min, som er et klart minus. 

Rent og pent.

Totalt sett karakter 4 av 6. Hadde hele timen blitt brukt hadde det blitt en 5er.

Legg ved link nor dere anbefaler eller ikke anbefaler :)

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Har prövd Bannthai men ikke fått noe, :)

En äldre dame som håller til det, skulle vare artig o höre hvis noen kan få henne til en HE, 😀

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...