Gå til innhold

MASSASJE I TRONDHEIM

Tigeren45

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Babehunter skrev:

Alle vet det er spam. Det blir spam å skrive spam hele tiden også. Bedre å rapportere spammere til admin, så de får blokkert dem.

Har prøvd det også virker ikke det.

• Like 1
Lenke til kommentar
41 minutter siden, Tigeren45 skrev:

Har prøvd det også virker ikke det.

Det er bare å overse sånt.

• Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 6.3.2025 den 13.46, Langbein skrev:

Det er bare å overse sånt.

Det er bare å legge spam brukerne til i i ignorert listen i profil- konto- ignorerte bruker. Da slipper du å se alt det tullet

• Like 3
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Legger merke til at avisa nidaros er etter min oppfattning litt over snittet skrivelysten om massasje aktiviteten i byen. Dette topper seg fra mitt syn når ei venninne sier hun har hatt besøk i salongen av nettopp en av disse reporterne på privat ærend! 

• Haha 4
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Mrdick skrev:

Dette topper seg fra mitt syn når ei venninne sier hun har hatt besøk i salongen av nettopp en av disse reporterne på privat ærend! 

Det er som skinnhellige Dagbladet som tidligere hadde gode annonseinntekter fra tlf.sexannonser og massasjeannonser i massevis. Nu er de liksom plutselig blitt fromme.

• Like 3
Lenke til kommentar

Politiet har tydeligvis ikke funnet noe bevis på seksuell aktivitet på salongen. Som sagt. Veldig lett å ikke bli tatt 

Lenke til kommentar
På 20.3.2025 den 9.52, sap skrev:

Noen som har en formening om hvilken salong det er snakk om? 

Dette er den såkalte tantra salongen i søndre gate. Utrolig at noen ønsker å gå dit til alles skue.

• Thanks 1
Lenke til kommentar