Gjest Skrevet April 6, 2022 Share Skrevet April 6, 2022 Hei, har prøvd noen av jentene fra RE nå og hatt litt blandet inntrykk. Men jeg har ikke prøvd noen norske jenter enda, av flere grunner. Har ofte ganske lite forvarsel for når jeg kan kjøpe, plutselig skal dama ut en tur med noen veninder og jeg har en del timer alene. Så ser etter en jente med fast lokasjon i Oslo og egen leilighet som kan brukes. Rent prisemessig har jeg gitt rundt 1500 for en halvtime, 500 ekstra for golden shower. Tenker dette er cirka nivået jeg vil ligge på, kan nok gå litt over men foretrekker 1500 per halvtime. Det prisnivået gjør det litt lettere å besøke vedkommende oftere også. Jeg foretrekker petite jenter, men syntes alle former kan være fine Noen gode anbefalinger? Trenger ikke være på RE. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 10, 2022 Share Skrevet April 10, 2022 Anine rett nord for byen er kanskje for usentralt for deg..? Siter Lenke til kommentar
NorskeMia Skrevet April 16, 2022 Share Skrevet April 16, 2022 🙋🏼♀️ Kan reise til Oslo Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 3, 2022 Share Skrevet Mai 3, 2022 Ingen lovlige sexy damer der enn bare sum og nysjerrighet generasjon anbefaler akershus bedre Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg