Gjest Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 Hvis dere skulle kåret "Oslos beste thai-sted", hvilke salonger ville dere nevnt, dersom dette var kriteriene: Man kan faktisk få en ålreit massasje der. De jukser som regel ikke så mye på tiden. Det er ganske rent og greit der. Det er skikkelige rom. De er vennlige, flørtete og serviceinnstilte og blir hverken sure eller masete. Hvis man kan få fra 1 til 5 poeng på hvert av kriteriene, blir det sammenlagtsummen som avgjør kåringen. Hvilke steder hadde hatt en sjanse til å komme på topp? Jeg har tenkt meg om og tror få er bedre enn Dælenenggata. Hvis noen skulle ha spurt meg om det beste stedet å som "first timer", er det dette jeg ville ha anbefalt, tror jeg. Ellers er jo tsjekkerne i særklasse, og til dels Africa. Men det er ikke thai, da. Siter Lenke til kommentar
TerjeNilsen Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 Off topic med en gang fra min side dessverre, så beklager det, men er det noen som vet om noen tsjekkiske steder utenom Oslo? Gjerne i Akershus/Østfold, evt. i nærheten av Gardermoen. Oslo sentrum kan være litt upraktisk av og til. Siter Lenke til kommentar
briljant Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 På 11.3.2022 den 14.42, TerjeNilsen skrev: Off topic med en gang fra min side dessverre, så beklager det, men er det noen som vet om noen tsjekkiske steder utenom Oslo? Gjerne i Akershus/Østfold, evt. i nærheten av Gardermoen. Oslo sentrum kan være litt upraktisk av og til. Deilig at første svar er off topic! Blir inspirert og kaster meg på: Noen som skal se Arsenal - Liverpool i kveld? 2 Siter Lenke til kommentar
TerjeNilsen Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 Nei, skal se Everton - Newcastle i stedet. 😅 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg